Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
9.00 uur en gesport en gedoucht. Ik houd van ‘s Ochtend hardlopen. Om de een of andere reden loop ik ook veel sneller; 10,1 km/u ipv 9,4 km/uur. Vraag me af hoe dit komt. Qua sporten heb ik het het liefste zo koud mogelijk. Kijk nu al weer uit naar hardlopen in de winter; heerlijk. Kan me alleen niet voorstellen dat alleen temperatuur zoveel uit kan maken. Wellicht zit het dus ook gewoon tussen de oren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Caroline - balen zeg dat je gezakt bent! Moet je nu een nieuwe scriptie beginnen of deze veranderen?
@ Sandra - 9,4 of 10,1 km/uur vind ik een behoorlijk verschil! Je lichaam is s morgens waarschijnlijk nog uitgerust. Misschien dat de lucht s morgens ook vochtiger is, dus meer zuurstof bevat?? Maar alsnog is her verschil echt groot. Dat heb ik niet in die mate.

Mijn rondje zit er ook op vanochtend. Bijna 30 minuten, snelheid was 9,4 km/uur en daar ben ik heeeeel tevreden mee! Van kou heb ik trouwens ook geen last. Voor de winter heb ik speciale onderkleding waardoor je wind en kou minder voelt. Gelukkig hoeft dat nu niet. Lopen in de 'goede jaargetijden' is wel prettiger.

Gaat goed trouwens hier met dit sprintje - we zijn samen al 10 kg kwijt en er schrijven veel actieve mensen. Leuk! Fijn weekend everybody!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo en nu ga ik even heel hard balen! Sinds een tijd heb ik last van mijn voeten (hielen en voorvoet) en van mijn kuit- en scheenbenen. Wellicht zou het door schoenen komen maar ik ben vandaag bij een man in een hardloopwinkel geweest en hij zei me dus dat ik het overbelast heb!!! En nu wilde ik mogen voor het allereerst mijn eerste 5 km run gaan doen. Gaat dus niet door. Wat baal ik hiervan. Ging ook steeds langzamer terwijl ik helemaal niet buiten adem meer was, dat was in het begin nog wel anders... o o wat nu? Hij vertelde dat ik toch wel in beweging kan blijven maar dat ik er tussendoor ook gewoon moet gaan wandelen. Ik baal er zo erg van, was net goed op dreef.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017 20:14    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Charlotte68 schreef:
Loisjaah waar ga je naar toe? Vakantie? .

Ik ga naar Orlando, ff twee weken er tussenuit =) ik kan dan ook aankomende weken geen gewicht doorgeven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 11:01    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hallo! Ik doe ook met dit sprintje mee. Ik ben hier te lang afwezig geweest en qua eten moet ik echt weer wat normaler gaan doen.
Hardlopen gaat best goed, behalve de afgelopen twee weken, toen niet gelopen. Deze week weer oppakken dus. Ik vind dat dat ik dat qua eten ook moet doen, maar dat is wat lastiger, mijn mind-set moet dan beter/ er klaar voor zijn en dat is het nu niet helemaal. Dus het is goed om hier weer te zijn, om ook weer wat motivatie op te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 13:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Milly - wat leuk je hier weer tegen te komen! Kom op, de schouders er nu weer onder en weer aan je voeding werken!! Maak in je hoofd maar alvast ruimte voor een nieuwe start. Zo van: ik wil het en ik kan het. Zet een datum vast en ga er dan weer voor. We gaan je steunen!

@ Charlotte - wat rot voor je dat je moet stoppen met hardlopen en net toen je klaar voor de 5 km was, het niet meer gaat 😔
Kan je naar een inloopspreekuur van een fysiotherapeut? Daar kunnen ze je misschien aan wat oefeningen helpen zodat je je spieren kunt versterken en daardoor de pijn minder wordt.
Ruim een jaar geleden kreeg ik steeds meer rugpijn met hardlopen maar door massages en oefeningen ben ik ervan afgekomen.
Blijf vooral in beweging! Het zou zo jammer zijn als je alles weer kwijt bent wat je nu hebt opgebouwd!

Ik had wat meer verwacht van mijn gewichtsverlies omdat ik vind dat ik het eten op het moment zo goed onder controle heb als in geen maanden daarvoor. Gelukkig heb ik me ook gemeten en ben ik in 3 weken al 4,5 cm aan tailleomvang kwijt. Gewicht zegt dus niet alles!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 19:33    
Vrouw Weeggegevens   Tigger

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Vandaag 9 kilometer stevig gewandeld.
Dat was ook wel lekker.
Maar ik hoop toch echt, dat ik binnenkort weer eens kan gaan lopen.
Ik zal dan wel met les 1 moeten beginnen, ben ik bang...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 21:38    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Tigger schreef:
Vandaag 9 kilometer stevig gewandeld.
Dat was ook wel lekker.
Maar ik hoop toch echt, dat ik binnenkort weer eens kan gaan lopen.
Ik zal dan wel met les 1 moeten beginnen, ben ik bang...

Als je eerder hebt hardgelopen bouw je je conditie wel veel sneller op dan dat je bij 0 begint, misschien is dat een troost voor je.

Heb net 35 minuten gelopen. Gaat prima zo om er elke week 2 1/2inuut langer te lopen!

Fijne week allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 7:23    
Vrouw Weeggegevens   Tigger

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Dat vind ik fijn om te horen, Sasa, dat wist ik niet.
Dat geeft inderdaad weer moed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 9:53    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Dank je Sasa. Ik de ook aan een andere sprint mee, die loopt tot kerst. Dus mijn streef datum om her overschot kilo's er af te krijgen is kerst . Wil morgen hardlopen even kijken ofdat met hardloop maatje wordt of zonder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 12:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 9 van 15