Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zal me voorstellen, wel zo netjes. Vrouw van 49 jaar en ben al 30 jaar aan het jojo'en.... Ik weet niet beter dus. In opdracht van de fysio, die zei dat ik van hardlopen vast wel af ging vallen, ben ik dus begonnen met het hardloopschema van Evy. Dat was op 18 mei van dit jaar. Nooit gedacht dat ik dit leuk ging vinden. Maar aanstaande zondag 1 oktober ga ik mijn eerste officiële 5 km lopen. Daar ben ik best trots op maar je snapt het al... Ik train hiervoor drie keer in de week en afvallen ho maar... Dus nu moet ik toch echt strenger voor mezelf worden en goed op mijn voeding gaan letten. Heb een schema van (ooit) een diëtist er maar weer bij gehaald. Wil graag 6 kilo afvallen voor de kerst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je hier mee wilt doen, Charlotte! Grappig, we zijn even oud en schommelen de laatste jaren rond dezelfde getallen: tussen de 80 en de 92 kg!
Wat het hardlopen betreft ben je aardig gedisciplineerd, hoor! Knap dat je 5 km kunt lopen! Als je het eten ook nog een beetje (of iets meer dan een beetje 😉) in de gaten hebt, dan kan je met al dat bewegen van jou goed gewiwicht verliezen. Maar als je het alleen maar van de beweging wilt hebben, dan komt het niet goed, jammer genoeg....

Ik kon vanochtend niet hardlopen omdat ik eerder moest beginnen met werken. Heb me voor de rest van de dag niet lekker gevoeld: moe en zware ledematen. Ik hoop heel erg dat ik me morgen ochtend fit genoeg voel om wel te lopen. Zou het zo jammer vinden als ik nu moest pauzeren! Ga nu lekker mijn bed in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 20:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Sasa,

Wat leuk je berichtje. Doe je ook hardlopen met Evy? Of doe jij het op een andere manier? Het geeft wel een kick hoor, ook al heb ik veel last van mijn voeten en onderbenen... Daardoor kan ik niet snel maar geeft niet, ik voel me er wel prettig bij. En... ben je fit genoeg? Meestal gaat het bij mij ook in de ochtend beter dan in de avond. Wanneer is de weegdag hier of mag je dat zelf bepalen?

Iedereen een fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
je mag zelf bepalen wanneer je je gewicht doorgeeft =)

Sporten ging vanavond niet helemaal volgens plan. Ben niet heel ziek geweest maar merk dan wel gelijk verschil tijdens het trainen, gewoon veel minder kracht.
Vandaag maar benen gedaan, geen zin om maandag met spierpijn in het vliegtuig te zitten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 21:25    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ben jaloers, Loisjaaah! Heerlijk vooruitzicht!

Ik heb vanochtend niet meer gelopen. Deze week dan maar twee keer ipv drie. Ben heel druk op mijn werk en ook met voorbereidingen voor de 18e verjaardag van mijn zoon morgen. Gelukkig voel ik me wel weer iets beter, maar nog geen 100%.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 sep 2017 22:35    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Welkom Charlotte, ik word in januari 49 dus helaas weet ik ook hoe dat jojoën gaat.
Ik ga me inschrijven bij infinity, daar kun je zelfs per maand of op een strippenkaart sporten.
Tot nu toe heerlijk nog buiten gelopen en dat probeer ik zoveel mogelijk vol te houden.
Ik ben begonnen met hardlopen op 31 maart met een beginnersgroepje, zouden 10 lessen zijn. Een aantal hebben er 5 lessen aan vast geplakt, heerlijk zo trainen. Helaas kwam er geen vervolg dus toen zelf verder gegaan. Ik ga zeker 3 x per week en het liefst in de ochtend maar dat vind ik nu te koud.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 9:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne verjaardag voor je zoon. En je kan niet alles tegelijk hoor. Loisjaah waar ga je naar toe? Vakantie? Paulinam, te koud voor buiten sporten? Ik loop nog in mijn hemdje zonder mouwen en korte broek. Je wil me ook niet zien als de training klaar is. Mijn weegdag wordt dinsdag, ben afgelopen dinsdag ook begonnen nadat ik mij te pletter schrok op de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 11:31    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Tigger

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Welkom hier Charlotte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 13:11    
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Even een raar weekje achter de rug. Ik ben niet geslaagd voor m'n scriptie en had even 2 dagen nodig om dit te verwerken. Ik wil heel graag aan het werk en nu zal het op z'n vroegst eind december worden. Balen! Dat houdt ook in dat ik even een pas weken niet zovaak op het forem ben. Wel minimaal 1x per week hoor.
Met het lopen en wandelen gaat het goed. @Sasa, jij hebt me op het idee gebracht om 's morgens vroeg te gaan bewegen. Het bevalt me prima. Om 9 uur heb ik gesport, gedoucht, klaar om de dag te beginnen. Valt heel goed te combineren met studeren.
Gezellig wekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Haha kan me er iets bij voorstellen Charlotte. Ik ben een kou kleum, ook toen ik zwaarder was. Het is nu buiten 21 graden en als ik in de schaduw sta heb ik het nog koud Schaam Schaam
Ojee Caroline wat ontzettend balen zeg, veel succes met het vervolg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 13:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 8 van 15