Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Vanmorgen weer gelopen. Het is heerlijk rustig wanneer ik begin en een half uur later is het druk langs de weg met jongelui die op de fiets naar school gaan. De stad ontwaakt en ik heb het gevoel dat ik ontwaak. Klaar om de dag te beginnen.
@Paulinam, ik heb een Polar M200. Het is even wennen. Er zijn zoveel mogelijkheden. Vanmorgen had ik het verkeerde schema geüpload. Je kan dan niet even snel van schema wisselen als je al onderweg bent. Ach, dan kan je merken dat ik al wat ouder ben. Ik krijg het vast allemaal wel onder de knie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 sep 2017 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Caroline - ja, heerlijk als je vroeg loopt! Dat had ik net ook: de zon op het natte gras, hier en daar een konijn dat huppelt, enkel wat mensen die de hond uitlaten - heerlijk rustig!

@ Paulinam - het weer wordt weer beter - misschien kan je toch nog wat langer buiten lopen! Welke sportschool is dat waar je je voor een half jaar kunt inschrijven? Ik ken alleen maar sportscholen waar het voor één jaar moet.

Vanochtend de laatste les gelopen van Start to Run 5 km. Nu wil ik het als volgt opbouwen:
- maandag: telkens 2,5 minuut langer lopen tot de 60 minuten
- woensdag: 5 km, proberen de snelheid wat op te voeren
- zaterdag: 30 min versnellingsoefeningen
Ik heb er zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 sep 2017 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Tigger
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Knap hoor Sasa!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 sep 2017 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Netjes hoor Sasa, ik hoop aan het einde van de maand 20 min te kunnen hardlopen op 7.5 km per uur. Maar heb er een beetje een hard hoofd in eigenlijk. Vorige week merkte ik al dat ik vocht ging vasthouden, dat blijft nu de hele tijd zo en heb last van men schouders en rug. Keel voelt droog en snotterig, ben dus gewoon lekker ziek aan het worden, bah.
Weegschaal was wel lief voor me vanmorgen, hopelijk morgen ook nog aangezien dit niet een van mijn beste dagen was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 sep 2017 17:16    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Loisjaah - ik hoop dat het vandaag weer beter ging met je! Niks aan, ziek worden.

Ik was vanmiddag met mijn man Drie kwartier aan het wandelen en kreeg toch moeë benen. Snap er niks van. Morgen ochtend wil ik nog weer hardlopen. Benieuwd hoe dat gaat... kan het me nu nog niet voorstellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 sep 2017 20:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Loopje zit er weer op! Ging lekker - gelukkig waren de vermoeide benen uitgeslapen, hahaha!

Een goede, sportieve week allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 6:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
@ Loisjaah - ik hoop dat het vandaag weer beter ging met je! Niks aan, ziek worden.

Zit nu helaas ziek thuis. Heb een goede verkoudheid te pakken en er komt amper geluid (als ik praat) uit men strot. Gister nog geprobeerd te sporten maar die missie is gefaald. Dan maar thuis aan mijn scriptie werken, moet ook nog gebeuren Lachen .
Deze week rustig aan en volgende week maandag zit ik rond deze tijd in het vliegtuig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 sep 2017 12:49    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Loisjaah - beterschap! En veel succes met je scriptie! Moet dat voor maandag af? En waar vlieg je heen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017 17:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dankjewel! Hoeft gelukkig niet voor maandag af, ben ondertussen al ruim 2 jaar vertraagd, een jaartje erbij kan dan nog wel Lachen
Ik vlieg maandag naar Orlando, heerlijk ff twee weken eruit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mag ik meedoen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017 23:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 7 van 15