Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijn, Sasa, dat dat nu zo goed gaat! T geeft een kik, hè, te ervaren dat je dr controle weer hebt. Dapper, Caroline, dat je zo doorzet. Langzaamaan zul je vast wel merken dat je verder komt. Welkom, Eefje. Je bent al een lekker end op weg met les 13! Ik heb me vandaag keurig aan t eten gehouden, maar nog niet helemaal genoeg bewogen. Es kijken of ik m'n man zo zover krijg om nog n blokje om te gaan ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 20:40    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb ik toch mooi even de storm getrotseerd en ben hardgelopen! Kreeg wel een paar opmerkingen van hondeuitlaters hoe dapper ze het vonden dat ik met dit weer liep, en dat vond ik eigenlijk zelf ook 💪😎 Het ging nog best wel goed ook: ik heb 10 / 12 / 12 minuten gelopen met steeds 2 minuten wandelen ertussen. Goed voor 511 kcal verbranding - YES!!!

Sandra - misschien moet je wat langzamer proberen te lopen als je 30 minuten aan één stuk wilt lopen. Als dat eerst maar eens lukt kan het tempo alsnog omhoog!

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Omdat jij ging ben ik ook gegaan, Sasa, en het was heerlijk in die storm! Ik zag op runkeeper dat jij een veel hogere calorie-verbranding heb dan ik. Komt dat door het wandelen tussendoor? En zet je runkeeper even op pauze als je wandelt?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 8:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat komt door mijn gewicht 🙁 Ik moet ruim 30 km meer in beweging brengen dan jij, dat kost meer energie...
Ik laat de Runkeeper gewoon doorlopen als ik wandel. Dat gaat weliswaar ten koste van je tempo, maar uitzetten vind ik te omslachtig.
Top dat je ook nog bent gegaan en fijn dat je zo goed liep!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 8:54    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Eefje0812
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt! Ik loop nu 4,5,5,4 met telkens 3 min wandelen tussendoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 13:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deze keer maar vandaag al gelopen ipv zaterdag. Het ging heel goed! Nu nog 10 en 20 minuten gelopen met 2 minuten wandelen ertussen, volgende keer wil ik het aan één stuk proberen.
Ik voel me toch al zo'n stuk beter met goede voeding (zo goed als geen suiker) en beweging. Ik kan het verschil ook goed in de spiegel zien. Dat geeft zo een boost! Ik hoop zo dat ik dit kan vasthouden tot het einde van dit sprinten en daarna!!!

Jullie allen ook weer succes met je eet- en beweegvoornemens!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Super Sasa dat je nu het verschil al ziet!

Vandaag is het dan eindelijk gelukt; les 29 van Evi. De tip van langzamer lopen ter harte genomen en direct al resultaat. Dank voor de tip Sasa!

De statistieken: 30 minuten gelopen, 5,10 km afgelegd, 10,2 km/uur en 375 kcal verbrand. Helemaal trots op mezelf. Dit geeft weer goede moed.

Tigger, ben je al naar de dokter geweest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 8:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zoo jullie zijn goed bezig! Zo ver ben ik nog lang niet haha.
Hoop dat er zondag nog wat af is, was gister jarig dus heb wel wat gecheat haha. Wilde ik s'avonds gewoon eten maken, mocht niet want man lief had spare ribs besteld!!! Daar kan ik dan geen Nee tegen zeggen haha Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 9:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Loisjaahh schreef:
Zoo jullie zijn goed bezig! Zo ver ben ik nog lang niet haha.
Hoop dat er zondag nog wat af is, was gister jarig dus heb wel wat gecheat haha. Wilde ik s'avonds gewoon eten maken, mocht niet want man lief had spare ribs besteld!!! Daar kan ik dan geen Nee tegen zeggen haha Schaam Schaam

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ga maar lekker verder op je eigen niveau trainen! Als je dat regelmatig doet ga je vanzelf vooruit en kan je aan het einde van dit sprintje misschien ook een half uur lopen! Merk je wel al dat het steeds makkelijker gaat en krijg je er meer lol in?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 19:23    
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Mijn doel om 3x per week hard te lopen is nu voor het eerst gehaald. Het gaat dan allemaal niet erg snel, dat hardlopen, het ritme zit erin. Ik heb ook m'n windjack weer gevonden. Hij is al weer bijna 25 jaar oud. Ik heb 'm toen gekocht voor de schaatslessen. Perfect tegen wind en een beetje regen. Ik pas 'm nog terwijl ik nu zo'n 30 kg zwaarder ben. Nu hoef ik in ieder geval geen regenjack te kopen. Het voelt als een cadeautje. Wat dragen jullie als het regent?
Vanmiddag ook nog met m'n buurvrouw-vriendin een uur gewandeld. In het park was het pad versperd door een boom. We moesten er op een bootcamp-achtige manier onderdoor, toen overheen en het laatste stukje omheen. De prut op onze broek zat zelfs net onder onze billen haha. Nooit gedacht dat wandelen in de stad avontuurlijke kan zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 sep 2017 21:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 4 van 15