Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanochtend om 7 uur de deur uit om hard te lopen. Twee keer 15 minuten met ertussen 2 minuten wandelen. Dat ging prima!

Loisjaah - bedankt dat je ons wees op het loopschema van start to run. Dat kende ik nog niet. Lijkt me ook wel wat om dit te gebruiken. Ik ben in week 8 ingestapt.

Sandra - heb je nog gelopen vandaag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 19:09    
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@sasa net nog gelopen. Helaas een slechte training. Na 15 minuten kon ik niet meer. Toch jammer, had zo gehoopt op 5km/30 minuten. Moet eerlijk zeggen dat ik het ook wel een hele overgang vind van 2 x 15 min naar 1x 30 min. Morgen weer voetballen en dan woensdag maar weer een poging. Het gaat vast wel een keer lukken.

Morgen het voornemen om een weekmenu te maken met gezond eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 19:29    
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja, dat weet ik ook nog dat ik die overgang heftig vond. Ik heb toen zelf nog tussenstappen van 20-10 en 25-5 genomen. Vanmorgen 5 km gerend. Ik had lood in m'n benen, deed er 35 min over. Maar wel voldaan dat t weer gelukt was. Ik heb besloten dat ik op maandag, woensdag en vrijdag moet rennen. Geen keuze. Dat helpt me echt. Nu hoef ik niet meer te bedenken of ik wel of niet ga Cool .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 22:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sandra - een eetplan maken, dat helpt mij ook altijd heel goed! Is het nog gelukt?

Hester - ik wil op maandag, woensdag en zaterdag lopen. Idd, dan denk je er niet meer over na of je wel of niet zin hebt om te gaan! Mooi dat de 5 km weer lukte! Als je regelmatig loopt komt het tempo vanzelf!

Gebruikt iemand van jullie trouwens de Runkeeper app? Zo ja, kunnen we elkaar misschien volgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 5:53    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Tigger
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Ik heb deze week ook niet gelopen.
Ik blijf maar last houden van mijn hielen en longen.
Vrijdag ga ik naar de dokter.
Dat eerst maar even afwachten en misschien pak ik het lopen daarna weer op.
Maar dan gaan we ook weer reizen, dus ik zie wel, wat er van komt.
Overigens wandel ik wel bijna elke dag een aantal kilometers.
Dus ik kom wel aan mijn beweging! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat naar, Tigger! Ik gebruik runkeeper. Ik stuur je wel een Pb-tje, Sasa.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Eefje0812
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi iedereen,

Ik doe ook graag mee aan dit sprintje! Ben sinds ongeveer een maand bezig met hardlopen via de podcasts van Evy. Morgen moet ik les 13 lopen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 10:13    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Tigger, wat vervelend voor je. Begrijp ik goed je beide klachten al langere tijd hebt?

Gisteravond heb ik weer hardgelopen. Nog steeds met weekschema 1 van start to run. Ik merk dan ik van dit rondje niet buiten adem raak maar wel dat ik heel veel te zwaar ben. Daarom heb ik besloten toch nog een aantal weken vast te houden aan de eerste week van start to run. Volgens mijn man kan m'n lichaam wennen aan de beweging en hopelijk ben ik dan een paar kilo lichter waardoor ik makkelijker loop. Ik vind het nogal suf klinken om deze strategie te volgen maar voelt verstandig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 10:17    
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heel verstandig Caroline. Dan kunnen je knieën, enkels en heupen ook wennen aan de belasting. Het laatste wat je zou willen is een blessure dus rustig opbouwen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 14:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Eefje - welkom hier! Les 13, hoeveel minuten of km loop je dan op het moment?

Tigger - wandelen is hartstikke goed voor de vetverbranding! Met een uur wandelen zou ik 442 kcal verbranden, met een half uur hardlopen 536 kcal. Als je er wat meer tijd voor vrijmaakt dan kom je er ook 🙂. Maar wel vervelend dat je wel zou willen hardlopen maar niet kunt! Ik hoop dat je gauw weer fit bent!

Caroline - goed om erna te luisteren wat je lichaam aan kan en je niet kostte wat het kostte in een schema te persen! Maakt toch niet uit dat je een paar weken achter elkaar op hetzelfde niveau traint. Misschien kan je tussendoor ook eens vaker een flinke wandeling maken.

Hier de vierde dag matig gegeten. Ik ben er heel blij om dat dat gelukt is. Misschien dat ik jullie een beetje verveel door dat telkens te noemen. Maar gedurende het afgelopen jaar was het echt knudde en had ik gewoon geen controle meer over mezelf...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 20:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 3 van 15