Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik hou jouw dan ook weer in de gaten!! Daarnet heerlijk gelopen. Na 2 maanden niet hardlopen lukte de 3.6km . Daar word ik vrolijk van. Op naar de volgende sessie. ja ik heb mijn momenten dat ik de eetwijzer invul. Ik heb samsunghealth op mijn gsm daar kan je ook je eten invoeren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Milly Das mooi dat je na zo'n tijd al best weer een eind kan lopen.

Hier gaat het afvallen ook flut. Alweer weken op hetzelfde gewicht en er gaat maar niets vanaf. Ben nu begonnen met op regelmatiger tijden te eten. Hoop dat dat werkt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Milly - dat voelt goede, hé! En mooi dat je een half uur hebt volgehouden. Om goed vet te verbranden hoef je helemaal niet snel te lopen, wist je dat?

@ Sandra - heb je zelf een idee waardoor je stil staat? Toch wat snaaien tussendoor of foute dingen eten? Beweeg je wel? Volgende week beter!

Hardlopen gaat hier prima. 3 keer per week lukt meestal niet, maar 2keer red ik wel. Ben nu aan het opbouwen om 1 uur te lopen. Elke week 2,5 minuten langer en zat laatst op 42,5 minuut. Dat is prima te doen zo. De andere keer loop ik een half uur en probeer dan telkens de snelheid iets te verbeteren. Eten is wat wisselend. De ene dag gaat het aardig, dan weer wat onnodig koek, nootjes of een wijntje... gelukkig heb ik sinds het begin van dit sprintte maar een keer een eetbuien gehad. Dat is wel eens anders geweest...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 21:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Net terug van een hardlooprondje van 6,9 km. Best trots op mezelf. En het ging nog ook heel lekker. Zonnetje kwam op een gegeven moment erdoor heen - genieten!
Morgen weegdag. Ik hoop op een kilo minder, maar zo zeker ben ik daar nooit van van tevoren van.
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 nov 2017 9:16    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Zo mooie afstand. @ sandra86 meestal als ik een tijd niet gelopen heb zit de 3 a 4 km er nog wel enigzins in. Al liep ik van de week echt niet snel,maar daar gaat het mij niet zo om. Al zie ik wel graag vooruitgang hierin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017 13:59    

Reageer met quote
Uiteindelijk droog kunnen lopen tussen de buien door. Maar liep niet lekker. Ademhaling wilde niet zo. Dus een krappe 3.1 km maar wel met een hoger tempo als dinsdag. Op naar mijn volgende loopje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017 15:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi!
Hoe gaat het met het hardlopen in de kou? Of zijn jullie overgeschakeld naar andere activiteiten?

Ik wil eigenlijk morgen ochtend weer lopen maar was vandaag niet helemaal lekker. Had het de hele dag koud! Kijken hoe ik me morgen voel. Als ik ga doe ik iig thermoondergoed aan. Vannacht gaat het vriezen Kerst raam
@ Milly - goed dat je weer begonnen bent! Nu doorzetten! Ik loop op het moment zonder runkeeper - problemen met de telefoon...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 21:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ben op een gevaarlijk punt beland: pak te makkelijk weer hier eens wat en daar eens wat. Dat is altijd al een valkuil geweest na een paar weken afvallen. Vandaag weer streng! En zo meteen ook een rondje hardlopen. Dat werkt bij mij ook altijd motiverend m.b.t. mijn eethedrag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 nov 2017 6:48    
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Hoi, het is al weer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen. De afgelopen tijd is het niet zo goed met me gegaan. Om kort te gaan; ik heb hielspoor waardoor ik amper kan lopen. In huis lukt het lopen nu weer een beetje. Tegelijkertijd is mijn vader overleden wat nogal een heftige tijd is geweest.
Ik vind het jammer maar ik ga nu stoppen met dit sprintje omdat het er niet naar uit ziet dat ik in de komende maanden kan gaan hardlopen. Hielspoor kan hardnekkig zijn wordt gezegd.
Ik wens jullie allemaal heel veel plezier met het hardlopen en het verliezen van de de kilo's.

Veel liefs,
Caroline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 11:41    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Gecondoleerd Caroline.
Hielspoor is heel pijnlijk en kan inderdaad behoorlijk hardnekkig zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 16:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Pagina 14 van 15