Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik meld me weer even. Druk gehad in leuke en minder leuke dingen. Weekendje weg geweest, dat was wel leuk maar niet voor de lijn, dus ik had eigenlijk al een rood vakje verwacht. Raar wel, als je maar even iets anders doet... hup.... gewicht omhoog. Deze week ga ik er weer tegenaan. Moeder was opgenomen in het ziekenhuis maar is gelukkig nu weer thuis. Het hardlopen mag ik heel, heel langzaam oppakken. Iedereen die afgevallen is: gefeliciteerd en die niet afgevallen is: kom op, volgende week weer beter. Fijne dag gewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 7:12    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Gisteren mijn nieuwe smartphone op gehaald. Eindelijk weer een echt goede. Heb afgelopen jaar oude afdankertjes gebruikt omdat mijn lg g4 kapot was door eigen schuld . Was nog heel nieuw dus vond dat ik maar even moest afwachten . Ne weer diverse apps er opgezet. Hardlopen is nog niks. Mega verkouden en vandaag erg gaar lijf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 18:49    
Vrouw Weeggegevens   Tigger

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Heerlijk, zo'n nieuwe foon!
Beterschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 18:51    

Reageer met quote
ja dat is echt weer een verademing. Geen gezeur met geheugen of gekke kuren,haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 18:53    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Over smartphone gesproken: ik was vanochtend aan het hardlopen toen werd ik opgebeld. Pak vervolgens onder het lopen de telefoon uit de band om mijn arm, klettert die op de grond en is het scherm aan gruzelementen... bah!!! Nu zit ik wel dicht bij het vuur en kunnen wij het zelf repareren, maar desondanks kost zo’n nieuw scherm toch weer geld.
Wel lekker gelopen: 6,5 km in 42 minuten.
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 11:33    

Reageer met quote
Jeetje dat is echt balen! Daar zit je niet op te wachten. Zou helpen met verhuizen,maar is toch niet nodig. 16 uur in de buurt van Lopik zijn voor een etentje van de doedelzak band. Heb er wel zin in, zal vast gezellig zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 13:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Tigger en Paulina - ik hoop dat hier ook nog ooit te kunnen zeggen: het is nu mooi zo! In al die jaren die ik hier actief ben heb ik nog nooit mijn streefgewicht bereikt. Gewicht gaat nu wel omlaag, maar dat gaat wel langzaam. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om te blijven afvallen? Van harte gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017 17:08    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
@ Tigger en Paulina - ik hoop dat hier ook nog ooit te kunnen zeggen: het is nu mooi zo! In al die jaren die ik hier actief ben heb ik nog nooit mijn streefgewicht bereikt. Gewicht gaat nu wel omlaag, maar dat gaat wel langzaam. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om te blijven afvallen? Van harte gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie!

Ik heb ook nog nooit mijn streefgewicht bereikt en ik zit hier toch al ff. Misschien kunnen we elkaar helpen door hier te blijven komen, ook met de moeilijke feestmaand in het vooruitzicht. Lijkt mij een goed plan. Hier gaat het ook langzaam, maar de diëtist is er wel blij mee. Ik ben ook te ongeduldig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 7:57    

Reageer met quote
Het afvallen is momenteel flut. Maar vandaag wel gewandeld 3.1 km en morgen ga ik hardlopen.
Ik zit voor vandaag op 13.000 stappen. Dus de week wel lekker begonnen. Nu weer doorpakken. Ik heb mijn nieuwe smartphone,waar ik runkeeper ook weer op heb gezet die het gewoon weer doet. Heb ook al iets health achtigs erop zitten. Wel weer motiverend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 20:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Milly, dan houd ik je weer in de gaten op de Runkeeper Lach
Ken je de Eetwijzer? Vind ik ook een goed hulpmiddel om bewuster met eten bezig te zijn.

Ik vind het ook een goed idee om na afloop van dit sprintje met elkaar verder te gaan, Charlotte!

Ik heb deze week nog niet hardgelopen. Heb mijn maandagbeurt overgeslagen. Maar mijn huis was zo een rommeltje, dat had gewoon even voorrang... morgen wil ik wel weer gaan. Milly, we volgen elkaar dan via de app!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 13:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15