Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Dat is schrikken Sasa! Sterkte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat erg Sasa! Hoop dat de winkel wel gewoon open kan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 16:19    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jeetje dat is wel heftig Sasa.
Afgelopen week niet hardgelopen, wel bij elkaar 10 km gewandeld.
Deze week weer met hardlopen beginnen. Hopelijk valt het mee want het is te lang geleden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 1:21    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor jullie medeleven! ‘S ochtend moesten we nog dicht blijven vanwege sporenonderzoek, ‘s middags waren we weer open. Door al dat gedoe had ik ook niet meer hardgelopen maar heb het gelukkig gisteren weer opgepakt.

Morgen ga ik voor een paar dagen naar familie in Duitsland. Dat wordt een uitdaging met veel lekker dingen die er dan altijd voor mijn neus gezet worden. Ik ga niet tegen alles Nee zeggen maar het is dan altijd de kunst om niet door te slaan en van alles maximaal te pakken. Ik ga me in ieder geval voornemen om niet aan te komen.

@ Milly - zet hem op - gewoon weer gaan. Soms kan het ook best meevallen!
@ Charlotte - jammer dat je een paar flinke stappen gas terug moet nemen. Maar je mag nog (voorzichtig) hardlopen gelukkig. Een vriendin va mij moest helemaal stoppen... ik hoop dat je er zo weer komt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 20:48    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Tigger

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Jeetje Sasa, wat een toestand!
Hoe gaat het nu met je?
Erg van slag?

Bij mij staat alles een beetje stil, letterlijk...
Hardlopen gaat niet, vanwege longproblemen.
Ik zou kunnen wandelen, dat kost me iets minder moeite, maar gaat ook niet echt lekker.
Bovendien, het is vreemd, hardlopen vind ik niet erg, dat doe ik altijd 's ochtends, zodra ik opsta, om een uur of 7, dan is het nog heerlijk rustig.
Maar om de één of andere reden ga ik niet wandelen om zeven uur in de ochtend.
Maar goed, ik beweeg wel zo veel mogelijk, dat moet maar even voldoende zijn.

Ik val nog steeds af, ik vind het eigenlijk wel mooi zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 okt 2017 11:19    

Reageer met quote
Mijn week liep even heel anders en helaas weer niet hardgelopen, dat moet deze week echt gaan gebeuren!!!
Maandag brak de vooras van de auto,gelukkig op de parkeerplaats, anders hadden we echt dood kunnen zijn. Blij dat het met een sisser afloopt, maar enorm balen,van collega gekocht die er nooit wat mee had,met keuring kwamen er dingen naar voren die niet van vandaag of gisteren zijn. Dus vreemd dat zij niks wist. Maar goed leerzame les geweest,jammer genoeg maar ongeveer een half jaar plezier van gehad. Dus snel op zoek naar wat anders. Nu een Suzuki alto, wel ouder maar in betere staat, hebben m bij de garage globaal na laten kijken. En is nog in flink goede staat. Woensdag koor repetitiedonderdag naar onder buurvrouw even bespreken van het helpen met verhuizen, haar vriend komt bij haar wonen. Erg leukaar flinke tijdsdruk. Gisteren naar een spellen middag/avond geweest,wat leuke spellen gedaan. Vandaag bij kletsen met onze vriendin uit Bleiswijk, als het beetje droog blijft is de planning te gaan wandelen. Maar goed mijn doel voor deze week,hardlopen en beter op mijn voeding letten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer genoeg een rood vakje na 5 dagen familiebezoek... gelukkig niet spectaculair aangekomen, dit moet er volgende week weer dik vanaf zijn! Het was wel heel leuk en tot zaterdag middag super weer!

@Tigger - jammer dat je nu niet kunt hardlopen! Afgevallen ben je echter als de beste!! Ruim 30 kg! Wauw!!

@ Milly - balen van de auto! En vervelend dat hierdoor misschien de relatie tot je collega verslechtert! Voor de rest klinkt het wel heel gezellig, al die activiteiten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 19:07    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Beetje dubbel gevoel bij mijn collega. Deels hadden wij toen we m wilden kopen gewoon op een brug moeten laten zetten. Om m wat te checken, maar ja ze had eigenlijk nooit wat met dat ding. Ik kan het ook naast mij neerleggen, anders is het verspilde energie. En ik denk altijd maar zo, als ze het wel geweten heeft van sommige dingen komt Karma vanzelf om de hoek. Afgelopen weekend was leuk.
Gisteren naar onze vriendin geweest, flink bij gekletst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Tigger

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Jammer zoiets, maar gebeurd is gebeurd.
Dat is een mooie reminder voortaan.

Vandaag is er weer 4 ons af.
Het mag nu wel stoppen van mij. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Toch al weer 2 weken vergeten mijn gewicht hier in te voeren. Ik ga nog omlaag. 68.5 vanmorgen. Net als Tigger vind ik het nu wel genoeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 8:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 12 van 15