Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Niet leuk, Charlotte! Maar blijf in beweging, dan kan je het straks weer makkelijker oppakken en raak je natuurlijk makkelijker gewicht kwijt.

Ik heb daarnet voor het eerst in jaren een pyramideloop gedaan. Poeh, dat was wel zwaar! Ik weet niet of jullie dat kennen? Je loopt steeds langer snel en wisselt dat af met wandelen. Bij mij was het nu 1 - 1/2 - 2 - 1 - 3 - 1 1/2 - 4 - 2 - 3 - 1 1/2 - 2 - 1 - 1 - 1 1/2 min en dat dus afgewisseld snel en langzaam. Hierdoor schijn je je snelheid te kunnen verbeteren. Ik ben benieuwd.

Gisterenavond had ik erg zin om te snaaien. Heb het op dingen gehouden die okay zijn, maar toch. Beter is om niets te pakken. Aan de andere kant ben ik blij dat het niet in een eetbui is geëindigd. Dat ken ik maar al te goed en wil ik nooit meer!!

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Balen Charlotte, shinsplints is een hele nare blessure. Komende weken maar rustig aan doen. Mocht je dan weer beginnen dan raad ik je aan met compressiekousen te lopen. Dat heeft mij toen erg geholpen en ik wil nu niet meer zonder; veel minder zware benen na het hardlopen.

Helaas lukt het hardlopen hier maar één keer per week. De voetbaltrainingen zijn qua intensie opgeschroefd en moet de dag erna echt bijkomen. Net weer gelopen en begonnen met les 1 van Evi’s beginnersschema 7,5 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 okt 2017 10:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Sandra - als je intensieve voetbaltrainung hebt dan is dat toch sowieso goed als vervanging voor hardlopen. Als je dan nog 1x per week loopt is dat toch gewoon prima!

Heb vanochtend 37,5 minuut hardgelopen, dar ging prima!
Gisteren een slechte dag gehad wat het eten betreft. Nu weer goed de schouders eronder!

Hier nog een lezenswaardig stuk van Mieke Kosters:
https://www.skinnyminds.nl/post/Eet-jij-nog-brood-melk-bacon-en-vruchtensapjes-N18.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
interessant artikel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 11:42    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Charlotte68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Yes,

Helemaal blij. Voor het grootste gedeelte van de week mij strikt aan het dieet gehouden. Wel van het weekend uit eten geweest. Minder gesport dan anders in verband met vervelende blessure. Ik ga er weer tegenaan deze week.

Hoe is het allemaal bij jullie gegaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 8:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat hier op het moment wat lastiger dan de afgelopen maand... ik moet er deze week nog goed aan trekken. Gelukkig liet de weegschaal vanochtend een minnetje zien, maar ik moet er nu elke dag (vooral avond) tegen vechten om niet te snaaien terwijl ik daar de afgelopen weken geen last van had. Misschien ligt het eraan dat ik weer ongesteld moet worden.

Ook heb ik deze week tot nu toe maar 1x hardgelopen. Ik probeer morgen of zaterdag nog wel te gaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 13:12    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hier gaat het aardig. Lekker wat daagjes weg geweest. Heerlijk ontbeten in het hotel,nam ruim ontbijt dus de afgelopen dagen niet geluncht. Twee avonden een maaltijdsalade op en gisteren brood met smeerkaas en smeerworst. Ook wel wat geknabbeld. Vandaag in d ontmoetingskerk gegeten daar hadden we een ambtsdragers avond met een spreker. Alleen waren wat later want mijn man moest een tetanus prik hebben. Waarom?? Hij maakte een foto in het wildpark in Duitsland maar stond te dicht bij de omheining toen krabte of beet de wasbeer hond in zijn been. Klein wondje maar wel kans op hondsdolheid dus voor het avond gebeuren maar even die prik gehaald . De avond maaltijd waren wraps gevuld met soort chili con carne en als toetje witte chocolade mousse. Was interessante avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 23:04    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig geweest, Milly! En vast een paar mooie dagen gehad.

Ben een beetje van slag omdat vannacht om 4 uur het alarm afging: inbraak in onze winkel! Gelukkig was de buit niet heel groot want alle waardevolle spullen zaten in de kluiskast. Maar helaas een kapotte deur, kapot meubilair, kapotte kassa en nu na een korte nacht veel gedoe en geregel. Echt balen dit, maar aan de andere kant is het veel erger als dit overdag gebeurt en je een pistool tegen je hoofd krijgt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 12:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Sasa, wat erg! Veel sterkte ermee.

Ik mag het hardlopen weer langzaam oppakken. Maar dat wil zeggen: heel erg langzaam. Dat betekent: 5 min rennen, 3 min wandelen, 5 minuten rennen, 3 minuten wandelen, 5 minuten rennen en 3 minuten wandelen. Stoppen. Alles met ingetapete schenen. Hele stap terug maar di is noodzakelijk om chronische ontstekingen te voorkomen. Vandaag is het een mooie dag. Ik ga zo lekker het park in. Fijne dag allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 9:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
maar ik moet er nu elke dag (vooral avond) tegen vechten om niet te snaaien terwijl ik daar de afgelopen weken geen last van had.

Ook heb ik deze week tot nu toe maar 1x hardgelopen. Ik probeer morgen of zaterdag nog wel te gaan

Herkenbaar. De hele dag gaat het goed en in de avond wordt het moeilijk. Ik heb een dieet waarbij je echt 6x per dag moet eten. Ik heb aan de diëtiste gevraagd of de tussendoortjes (bijvoorbeeld dat van de ochtend) verplaatst mag worden naar de avond, en dat mocht. Zo zit ik dus laat op de avond nog aan een cracker of een bak yoghurt.

Is het nog gelukt, de tweede keer hardlopen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 10:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12