Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hardloop sprintje deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CarolineP
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven (orthomoleculair)

Reageer met quote
Goed gedaan Sandra 86, niet aangekomen tijdens de vakantie. Die kilo´s hoeven er niet af.

Ik heb gisteravond ook gelopen. In totaal 16 minuten wandelen en 9 minuten joggen. Voor en na nog wat rek en strekoefeningen. Het ging lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben vanmorgen weer gaan sporten, zit nu lekker in het ritme van 3x per week. Heb het schema van start to run einde week 4 aangehouden en die ging me gelijk goed af. Door naar volgende schema dus! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 sep 2017 19:12    
Vrouw Weeggegevens   Tigger
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Hoi Caroline, welkom hier. Erg blij
Wat studeer je/heb je gestudeerd?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017 1:42    
Vrouw Weeggegevens   Tigger

Dieet: low carb (Sleeve op 3-1-17 )

Reageer met quote
Hee Sandra, leuk dat je er ook weer bent!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017 1:44    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Eerder heb ik 2 tot 3 keer per week tussen de 5 en 10 km hardgelopen, de laatste tijd echter onregelmatig. Ik ben helaas ook een heel stuk zwaarder dan afgelopen jaar - dat merk ik heel goed tijdens het hardlopen. Er moet nodig wat gebeuren:
A) weer regelmatig sporten
B) matig zijn met eten
Nou, dit hier op te schrijven is de eerste stap!
Vandaag is de eerste dag sinds lange tijd dat ik met het eten niet over de scheef ben gegaan. Op voor de eerste goede week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017 22:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Tigger, ik doe de opleiding HBO Logopedie. Ik wacht nu op de uitslag van m´n scriptie. Het eind is dus in zicht.

Het bewegen gaat goed. Naast het joggen loop ik ook nog iedere dag een rondje van 30-60 minuten. Straks op de fiets naar de duinen (40 minuten) en dan een paar uur wandelen. Dat is de grote gezamenlijke hobby van m'n man en mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik sluit me hier ook graag bij aan om het hardlopen vol te houden! Ik loop 3 keer per week 5 km en heb verder als doel dagelijks de 10.000 stappen te halen. Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 13:56    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Sandra86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet hardgelopen vandaag, maar wel gevoetbald. Das ook een boel loopwerk. Vooral korte sprietjes, dus ik ie het maar als een alterntieve intervaltraining. Als ik geen spierpijn heb, ga ik morgen voor het eerst 5 km aaneen lopen en anders wordt dat woensdag.

Leuk dat de groep steeds groter wordt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 19:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sandra86, voetballen is zeker weten een interval training. Mijn zoon voetbalt al jaren als middenvelder. Zijn school organiseerde een kwart triatlon en hij was één van de snelste van zijn jaar. Hij doet niet aan zwemmen, hardlopen en racefietsen/mountainbiken. Voetballen is hartstikke goed voor je conditie, dus helemaal goed bezig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag 2 matig eten is gelukt, daar ben ik heel blij om omdat ik de zondag wel de lastigste van alle dagen vind! Heb nog een half uurr gefietst, dat is niet spectaculair maar in ieder geval toch iets beweging. Morgen ochtend ga ik hardlopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 21:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 2 van 15