Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hallo toppers

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
roosnijdam schreef:
ja, heb mijn eetdagboekje vanochtend aangevuld met de perikelen van de afgelopen dagen Schaam Schaam
Ben erg benieuwd hoe anderen omspringen met buiten de deur eten in combinatie met een dieet, want als je zelf nioet kunt controleren wat er de pan ingaat is het ook een stuk lastiger jezelf in de hand te houden wat betreft er je mond ingaat Verward
Groetjes,
Roos

Lees mijn babbel "makkelijk meeneembaar eten" er even op na, daar staan ook tips in voor als je in een restaurant moet eten, vraag in ieder geval altijd de saus bij je vlees of vis apart, op die manier kun je zelf bepalen of en hoeveel je van de saus neemt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mrt 2008 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Libby schreef:
roosnijdam schreef:
ja, heb mijn eetdagboekje vanochtend aangevuld met de perikelen van de afgelopen dagen Schaam Schaam
Ben erg benieuwd hoe anderen omspringen met buiten de deur eten in combinatie met een dieet, want als je zelf nioet kunt controleren wat er de pan ingaat is het ook een stuk lastiger jezelf in de hand te houden wat betreft er je mond ingaat Verward
Groetjes,
Roos

Lees mijn babbel "makkelijk meeneembaar eten" er even op na, daar staan ook tips in voor als je in een restaurant moet eten, vraag in ieder geval altijd de saus bij je vlees of vis apart, op die manier kun je zelf bepalen of en hoeveel je van de saus neemt.

Ik zie dat er niet zoveel tips in die babbel staan mbt het uit eten gaan Schaam Schaam , ik heb ze er in dat topic wel even bij gezet, maar voor de zekerheid krijg je ze in je eetdagboekje ook nog een keer, dan hoef je de mist niet in te gaan Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mrt 2008 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Welkom bij de club!. Je zal inderdaad merken dat het prettig is om hier mensen te ontmoetten die je probleem wel snappen.
Groetjes lunafloor en SUCCES

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mrt 2008 13:56    
Vrouw   Roosnijdam
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Dank je lunafloor,
Ik vind het erg leuk hier en hoop ook mijn eigen recepten zo snel mogelijk te gaan plaatsen, alleen moet ik ze nog voorzien van de juiste gegevens qua koolhydraten nog even uitrekenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 mrt 2008 15:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2