Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hallo ik ben Michelle

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   paardrijtalent1993
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Hypoglycemie Basisch dieet

Reageer met quote
Hallo allemaal,
vandaag heb ik me aangemeld om nu definitief afscheid te nemen van mijn overgewicht.
Ik probeer al jaren af te vallen en dat is de laatste jaren eigenlijk alleen maar aangekomen, dan kan je je natuurlijk wel bedenken dat dit niet echt motiverend werkt.
Daarnaast heb ik; dieet pro, weight watches, weight care, herbalife, xls medical poeder, body en fit (ben ik nu deels mee bezig of heb ik in huis), geprobeerd. Je zult misschien wel denken, dat is best veel en/of ik heb het niet hard genoeg geprobeerd? Nou ik heb honderden euro's aan dit pruttel gekocht en als het dan niet goed helpt, stop ik er idd mee. Dus ik hoop nu met mijn nieuw dieet (meer biologisch onbewerkt eten eten dat me dit wel gaat lukken).
Ik hoop veel steun en hulp te krijgen hiermee en dat ik hier op terug kan vallen wanneer ik het moeilijk heb.
Ik hoor het graag van jullie ohhh
Groetjes Michelle
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 19:12    
Vrouw Weeggegevens   Kim-meke
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub en heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo Michelle, van harte welkom bij de weegclub. Gewicht verliezen hoeft inderdaad helemaal niet duur te zijn. Met gezond eten en bewegen kun je heel ver komen!

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jan 2017 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Michelle, gewoon wat minder eten, niet snoepen. Laat alle suiker weg en je bent al een heel eind! Veel succes. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jan 2017 0:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1