Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

hallo allemaal!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   frameyla
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
hallo allemaal,
ik zal mijzelf even voorstellen.
mijn naam is Sandra, ben 30 jaar.
ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg met ernstig verstandelijk en lichamelijk gehandicapten.
ik kan wel zeggen dat mijn werk ook mijn hobby is.
ik doe mijn werk met veel plezier, ook al is het soms erg zwaar en levert het mij veel stress op.
ik ben single, al hoewel ik soms wel denk dat ik toe ben aan een relatie is dit op dit moment niet heel verstandig, want ben druk genoeg met mijzelf.

zit al langere tijd niet lekker in mijn vel, mede door mijn gewicht.
ben altijd al wel wat steviger geweest, maar pas sinds paar jaar terug dat ik echt te zwaar werd.
ik kreeg lichamelijke klachten en was er helemaal klaar mee.
ben toen bijna 30 kilo afgevallen en zat bijna op mijn streefgewicht.
maar viel na een tijdje weer terug in oude gewoontes.
ben toen ook gestopt met roken, maar heb het roken vervangen met eten.
helaas ben ik nu zwaarder dan toen ik toen begon met afvallen.
ik ben er zo klaar mee, wil weer gezond gaan leven, mijzelf lekker voelen in mijn vel! maar de verslaving is op dit moment nog sterker dan ik.
hopelijk kan ik hier de motivatie (en de welbekende "knop") vinden om mijn gezonde levensstijl weer op te pakken!
ik weet dat ik er meer dan klaar voor ben!

liefs Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2016 0:38    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder