Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

hallo allemaal!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   frameyla
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
hallo allemaal,
ik zal mijzelf even voorstellen.
mijn naam is Sandra, ben 30 jaar.
ik werk als begeleider in de gehandicaptenzorg met ernstig verstandelijk en lichamelijk gehandicapten.
ik kan wel zeggen dat mijn werk ook mijn hobby is.
ik doe mijn werk met veel plezier, ook al is het soms erg zwaar en levert het mij veel stress op.
ik ben single, al hoewel ik soms wel denk dat ik toe ben aan een relatie is dit op dit moment niet heel verstandig, want ben druk genoeg met mijzelf.

zit al langere tijd niet lekker in mijn vel, mede door mijn gewicht.
ben altijd al wel wat steviger geweest, maar pas sinds paar jaar terug dat ik echt te zwaar werd.
ik kreeg lichamelijke klachten en was er helemaal klaar mee.
ben toen bijna 30 kilo afgevallen en zat bijna op mijn streefgewicht.
maar viel na een tijdje weer terug in oude gewoontes.
ben toen ook gestopt met roken, maar heb het roken vervangen met eten.
helaas ben ik nu zwaarder dan toen ik toen begon met afvallen.
ik ben er zo klaar mee, wil weer gezond gaan leven, mijzelf lekker voelen in mijn vel! maar de verslaving is op dit moment nog sterker dan ik.
hopelijk kan ik hier de motivatie (en de welbekende "knop") vinden om mijn gezonde levensstijl weer op te pakken!
ik weet dat ik er meer dan klaar voor ben!

liefs Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2016 0:38    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Sandra, van harte welkom bij de weegclub.
De motivatie is er bij je en steunen doen we hier elkaar ook goed zeker als je zelf actief mee post en leest bij andere deelnemers.
Veel respect voor het beroep wat je uitoefent zwaar maar erg denkbaar denk ik

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Laatst aangepast door Ellen op di 08 nov 2016 11:05, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 nov 2016 9:36    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom Sandra

Wat een prachtig beroep heb jij, het kan mij voorstellen dat het een soort hobby van jou is.

Hier op de weegclub doen wij allemaal hetzelfde, wij zijn allen met ons lijf bezig en afvallen.

Zoek een leuk sprintje op, en sluit jezelf aan, het is gezellig, maar voor jou ook een stok achter de deur.

Succes met afvallen.

Groetjes

Marina

April challenge: stand op 13 april 35 vlaggetjes - maart n.v.t. Stom lachje - febr. 40 vlaggetjes 🚩
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2016 10:08    
Vrouw Weeggegevens   frameyla

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
dank je wel!
ga mij ook zeker nog even verdiepen in de sprintjes.
een eetdagboek houd ik al bij sinds dat ik toen voor het eerst begon met afvallen.
ben mij heel bewust van wat ik eet.

liefs Sandra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2016 10:52    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hoi Sandra,

Ik heb me pas vandaag hier aangemeld.
Vol goede voornemens om het afvallen tot een succes te maken. Samen gaat dat met een beetje geluk toch net wat makkelijker dan alleen.

Daarom zojuist ook meteen een sprintje gestart om hopelijk voor het einde van het jaar al een mooi begin gemaakt te hebben. Vind je het leuk om mee te doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2016 16:57    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Sandra, welkom!
Ook vanuit mij bewondering voor je beroep. Het is mooi, maar op zijn tijd loeizwaar.
En zo voel jij je nu ook... daarom ben je hier.
Een dagboekje hier maakt je niet alleen bewust van wat je eet. Het zorgt er ook voor dat mensen met je mee kijken en waar nodig nuttige tips kunnen geven. Daarnaast kun je er ook andere dingen kwijt die je bezig houden. Je zult zien dat je al snel vaste bezoekers krijgt.
Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2016 19:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1