Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hallo Allemaal en Helluup!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lott31
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Allemaal,

Ik wil zo graag weer afvallen, maar blijf toch verkeerd eten...
Twee jaar geleden ben ik door gezond eten en sporten rond de 30 kilo kwijt geraakt.. Helaas heb ik ze bijna allemaal weer terug gevonden...

Hoe heb ik dat toen gedaan?... dat vraag ik mezelf elke dag nog af...
Ik heb ondertussen alweer de shakes geprobeerd, maar na een dag gaf ik het alweer op. Bij de gedachte van shakes ga ik al kokhalzen.. Terwijl ik dit vroeger (ong. 5 jaar gelden wel kon)

Nu is het zelfs zover dat ik aan een maagverkleining denk. Want afvallen kan/kon ik wel maar het er afhouden niet...
Ben al aan het diëten vanaf me 21ste en nu 10 jaar later nog...

Maar nu lukt zelfs 1 dag uitkijken niet...
Heeft iemand een goed voedingsschema voor me die misschien wel gaat helpen.. Snap er zelf helaas ook niets van...

Alvast bedankt!
Lott
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 aug 2017 17:40    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
hoi hoi

welkom hier en balen zeg dat je die 30 kilo er weer aan heb gegeten.. Geen flauw idee wat jou zou kunnen helpen hier, maar kijk gewoon eens rond er zijn hier tal van verschillende afval "programma's" te vinden..

Ik zelf ben vorig jaar gestart met koolhydraatarm en heb daar mijn weg in kunnen vinden Erg blij .. ik zou ook niks anders meer willen, ben der helemaal in ingeburgerd inmiddels..
Mijn huisarts wilde me aanmelden voor een maag verkleining omdat het echt de spuigaten uitliep vorig jaar en mijn bloedwaardes ook dramatisch slecht waren.. heb toen met hem afgesproken dat ik het 1 keer zelf wou proberen en dat is goed uit gepakt, ben nog nooit zo gezond geweest als dat ik nu inmiddels ben kwa bloedwaardes te zien..

iig heel veel succes en houd vol.. dan komt het vast wel goed..

Waar een wil is, is er een weg!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 aug 2017 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Lott, van harte welkom bij de weegclub.
Helaas hebben we hier geen toverstokje en moet je zelf aan de bak, ik zeg altijd kies een dieet of levenswijze die bij je past en hou je eraan steun is hier genoeg sluit je aan bij een sprintje daar krijg je meteen steun

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 aug 2017 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom Lott en veel succes gewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 aug 2017 10:16    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hoi Dames, en bedankt.

Ik ben ondertussen begonnen met The Green Happiness boek maar wel me eigen draai er aan.
Het boek is vegan, maar ik wil gewoon nog wel wat vlees eten en melk drinken.

Het gaat goed ben al 3 kilo kwijt.
Ook ben ik op traject voor een maagverkleining.

Want wat als ik het er straks weer een beetje af heb... ben ik bang dat het er allemaal later weer bij zit. en dat wil ik echt niet.

Groetjes,
Lott
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 18:47    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook van mij een welkom hier op de weegclub.
Ik ken het boek the greeh happaness niet maar als het je heeft geholpen om die 3 kg er af te krijgen dan zou ik zeggen : ga zo verder !!
Al moet je ook wel bedenken dat het in het begin altijd sneller gaat.
Er zijn hier ook mensen met een maagverkleining. Misschien kunnen zij je nuttige adviezen geven of kun je lezen hoe het met ze gaat.
Succes hoor.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 22:17    

Reageer met quote
Dauphine schreef:
Ook van mij een welkom hier op de weegclub.
Ik ken het boek the greeh happaness niet maar als het je heeft geholpen om die 3 kg er af te krijgen dan zou ik zeggen : ga zo verder !!
Al moet je ook wel bedenken dat het in het begin altijd sneller gaat.
Er zijn hier ook mensen met een maagverkleining. Misschien kunnen zij je nuttige adviezen geven of kun je lezen hoe het met ze gaat.
Succes hoor.

Bedankt!

Naar mijn Dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 aug 2017 23:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1