Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hairy Dieters, dieetboek uit Engeland

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Muisje1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Mijn vriend en ik zijn dol op de Hairy Bikers en hebben veel van hun recepten al gemaakt in het verleden. Maar het eerste boek dat we echt van ze kochten was het Hairy Dieters boek (en vervolgens het tweede en derde boek).

Afvallen en toch lekker eten.

De Hairy Bikers zijn een Brits duo die houden van lekker eten, niet te veel poes pas en vooral degelijke recepten. Dit passen ze ook toe in hun dieet boek.
De boeken staan vol met pies, stoof potten, heerlijke dikke soepen, en voor alle jaargetijden.
Ze hebben zelfs een hoofdstuk "Fake Aways", wat "fake" afhaalrecepten zijn, recepten die zo aangepast zijn dat het zelfs op een dieet te eten is. Wij hebben het zoetzure kip recept gemaakt en het was suuuper lekker.
Ook zit er altijd een hoofdstuk ontbijt (wat dacht je van ei met spinazie en zalm als ontbijt?) en een hoofdstuk zoet (koekjes, taarten en andere dingen) in.

Hun motto is calorien tellen, dus elk recept heeft duidelijk de calorie aantallen staan, en ook voor hoeveel personen het is. Er staan een goed aantal twee persoons recepten in en ook vier en zes persoons recepten. (wij zijn met z'n tweeen en eten dus een, twee of drie keer van een recept)

Vandaag hadden we heerlijke biefstuk met ui, champignons en room (creme fraishe). Echt super lekker en in totaal maar 202 calorien. Geschokt
Met een afbak broodje er bij (180 calorien) kwamen we toch weer uit op een mooie maaltijd.

Lekker eten en toch afvallen, ik ben voor!

Een paar recepten die ik al eens gemaakt heb:
Zoet Zure kip
Tonijn en broccoli pasta
Tonijn en mais pasta salade (koud)

Bol.com heeft alle boeken, sommigen wel en sommigen niet in het Nederlands, maar wel allemaal in het Engels.

Wij zijn helemaal om, we hebben nog veel recepten te gaan en hebben er nu al zin in.

Ik ben momenteel bezig met Weight Care (maaltijd vervangers) en in fase B mag ik de meeste van de recepten die hier in staan. Bijna alle avond eten recepten zijn tussen de 400 en 500 calorien, de sauzen vaak tussen de 300 en 400 zodat je er nog wat bij kan eten (pasta, rijst of brood, of iets anders).

Wie kennen de boeken?

64.9 kg gehaald! -> 21 juli 2016
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2015 18:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1