Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Hai mensen, doen jullie mee met het 3 dagen dieet?

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Kimsy
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: 3 dagen dieet / gezond eten

Reageer met quote
Ik ben Kim en 28 jaar oud! Ik weeg 68 kilo en wil graag mijn streefgewicht behalen; 62 kilo. Ik hoop hier veel steun te krijgen van jullie en ook probeer ik voor jullie een steuntje in de rug te zijn.
Ik wil morgen beginnen met het drie dagen dieet en ik zal bijhouden op deze site hoeveel ik erdoor kwijt geraakt ben (of misschien wel helemaal niks). Doen jullie morgen of volgende week met me mee?? Lijkt me leuk om elkaar te steunen! Succes iedereen en laat het me even weten of jullie interesse hebben. Samen vechten en strijden naar het streefgewicht!

O ja vraagje wat werkt goed tegen hongergevoel?

Uitlachen

Laatst aangepast door Kimsy op ma 25 aug 2008 1:00, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 aug 2008 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Stormy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom Kimsy! Ik vind hier veel steun en zeker de sprintjes zijn leuk om te doen. Vaak schrijven helpt heel goed en schrijf ook op wat je elke dag eet. Ik drink elke dag veel water en eet regelmatig iets. Dus ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje, avondeten en dan daarna nog wat fruit ofzo. Dan krijg je geen "honger" tussendoor. De lekkere trek probeer ik te stillen met fruit of rauwkost, een cupasoup of eigengemaakte bouillon met verse groenten, een smoothie van magere yoghurt met fruit, etc.. Zorg gewoon dat je veel dingen in huis hebt die slank zijn en geen chocolade, etc.. En maak het eten leuk voor jezelf. Ik neem liever een lekker klein stukje vlees dan iets wat ik wel aardig vind en dan een groter stuk. Wat bij mij ook helpt: een beloning af en toe. Dus in het weekend een wijntje(eentje! Lachen ) ofzo. Heel veel succes!

Berenknuffelsprintje[29.09 t/m 22.12]
wk1:67.4 wk2: wk3: wk4:
wk5: wk6: wk7: wk8:
wk9: wk10: wk11: wk12:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 aug 2008 21:21    
Vrouw   Kimsy

Reageer met quote
Dankjewel Stormy! Ik zal vaak op dit Forum aanwezig zijn en hopelijk haal ik op deze manier mijn streefgewicht. Morgen het drie dagen dieet en mijn doel is om hiermee 2.5 kilo in 3 dagen kwijt te raken! Ik zal de vorderingen en blunders op dit forum bespreken en ik zal om het hongergevoel onder controle te houden 2 liter water drinken met citroen. Verder slik ik vitamine-pillen om toch nog aan vitamines te komen. Ik eet wel wat meer fruit dan staat vermeld. Ik zal hieronder het 3 dagen dieet vermelden. Zin om met me mee te doen, start morgen of anders volgende week maandag!!! Ik wil dan graag een ploeg samenstellen en de vorderingen van iedereen noteren. Ook staan we samen sterker! Laat het me deze week even weten of je mee doet!

Het 3 dagen dieet

Met dit dieet zou je in 3 dagen tussen de 3
en 5 kg kunnen afvallen. Je moet het dieet
wel 3 dagen strikt volgen.

Bij hongergevoel : koffie of thee zonder suiker
en zonder melk.

1ste dag :

Ontbijt: 1 bruine geroosterde boterham
2 paplepels pindakaas, 1 halve grapefruit
koffie of thee

Lunch: 60 gr. uitgelekte tonijn in eigen nat
1 bruine geroosterde boterham

Diner: 95 gr. mager vlees (kipfilet of rosbief)
120 gr. sperziebonen
120 gr. bieten gekookt (niet uit blik)
1 kleine appel
120 gr. vanille ijs (kopje)

2e dag :

Ontbijt: 1 gekookt ei op geroosterde boterham
1 halve banaan

Lunch: 120 gr. Hüttenkäse of magere kwark of cottage cheese
5 crackers

Diner: 3 worstjes uit blik
120 gr. broccoli
60 gr. wortels
1 halve banaan
60 gr. vanille ijs

3e dag :

Ontbijt: 5 crackers
100 gr. cheddar
1 kleine appel

Lunch: 1 hard gekookt ei
1 geroosterde boterham

Diner: 60 gr. tonijn
120 gr. bieten gekookt (niet uit blik)
120 gr. bloemkool
1 halve part, niet te zoete, meloen
60 gr. vanilleijs

Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2008 0:46    
Vrouw Weeggegevens   Stormy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ziet er wel streng uit zeg. Ik ben bang dat ik op dag twee in de avond mezelf niet meer kan beheersen Huil huil . Ik doe nu Weight Watchers maar dat is gewoon omdat ik daar mijn eerste afvalpoging mee ben begonnen. Toen gelijk iets van 12 kilo mee afgevallen in 8 weken maar er moeten/ik wil er nu weer zo'n 8 af hebben. Heb me niet helemaal aan de richtlijnen gehouden de afgelopen 4 jaar Schaam Schaam Het zit in mijn koppie en het werkte dus daar houd ik me maar aan vast. Ooit het boek van Sonja gelezen en het is bij lezen gebleven, hihihi. Was het eerste boek en dat schijnt ook het strengste te zijn. Ik moet gewoon regelmatig in mijn eetpatroon hebben en voldoende mogen eten en weet heel erg goed waar die kilootjes vandaan komen. Manlief is momenteel niet thuiswonend (zit ivm werk in het buitenland voor een jaar ofzo) dus alle vrijheid om mijzelf aan de Weight Watchers te onderwerpen. Gaat toch iets makkelijker als je niet iemand naast je hebt die heerlijk aan de kaas, chocolade, etc, zit. Daarnaast heb ik nog kids en dan is het wel zo makkelijk als ze mee kunnen eten(of ik met hen). Heel veel succes en ik volg je want ik ben wel benieuwd naar je ervaringen en resulaten.

Berenknuffelsprintje[29.09 t/m 22.12]
wk1:67.4 wk2: wk3: wk4:
wk5: wk6: wk7: wk8:
wk9: wk10: wk11: wk12:

Laatst aangepast door Stormy op ma 25 aug 2008 17:43, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2008 7:04    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Alberta
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Van harte bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je dit niet in je eentje hoeft te doen. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door je zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, is zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forum berichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeg gegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende dieeten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoek pagina.

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers.

* Ticker: Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.

Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie. Waarbij we gezamenlijk een afval sprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan om bijvoorbeeld voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken.

En last but not least, we hebben natuurlijk ook een babbelboxs. Daar kan je lekker kletsen over van alles, ook als het bijvoorbeeld even tegenzit met het afvallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2008 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Pingu
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
Hoi Kim

Ik heb je verhaal gelezen en ben zo vrij geweest om je 3 dagen dieet over te schrijven. Ben al vele jaren aan het lijnen, maar moet gewoon even een nieuwe "start" maken.
Vanaf morgen (vanavond heb ik een late dienst, dus dat wordt niet wat) ga ik jouw 3 dagen dieet proberen. Ben heel benieuwd want het klinkt wel streng !!! Verward

Ik hou je op de hoogte, en jij veel sterkte en suc6 !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2008 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Berenknuffel
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: W.m.d.Weegschaal

Reageer met quote
Weet je ook of het werkt? Of is dit de eerste keer dat je dit dieet volgt?

Gr Maartje.

There are no mistakes, just lessons to learn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2008 12:54    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw   Kimsy

Reageer met quote
Hai Pingu!

Ik vind het zo leuk om te horen dat je deze week ook het drie dagen dieet gaat volgen! Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden en onze vorderingen & blunders ohhh bespreken!

ja het is wel zwaar maar weet je wat helpt, veel komkommer ernaast eten en wortels. Daar zitten nauwelijks calorieen in dus je kan er zoveel van eten als je wilt. Ik gooi over de komkommer veel knoflookpoeder of zwarte peper, geeft het een lekkere smaak.

Verder is veel water drinken gezond maar het heeft zo weinig smaak Geschokt waardoor je (ipv)veel cristal clear kan drinken, minder dan 1 kcal of cola light met citroen en/of sinas light. Het is wel minder gezond dan water maar wel veel lekkerder, ach ja smaken verschillen Rollende ogen want water kan ook verfrissend zijn emmer ! Jij ook veel succes! Disco

Enne hou me op de hoogte van je vorderingen & blunders he?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2008 22:14    
Vrouw   Kimsy

Reageer met quote
Heee Stormy! ja het 3 dagen dieet kan soms best zwaar zijn maar dat kunnen alle dieeten welleens zijn. Weight Watchers heb ik nog nooit geprobeerd maar het is inderdaad een stuk handiger dat er niemand nu met chocola en kaas onder je neus loopt te pronken. Dat zou het een stuk zwaarder maken! Ik wens je veel succes toe en ik zal je op dit draadje op de hoogte houden.

Vandaag is trouwens bijna mijn eerste dag van het 3 dagen dieet voorbij. Ik heb gegeten:

ontbijt
-1 bruine geroosterde boterham met pindakaas.
-grapefruit heb ik overgeslagen (niet in huis)
lunch
-60 gram rauwe garnaaltjes op een gewone boterham
(dit ipv de tonijn want dit stinkt zo op mijn werk Lachen en garnalen vind ik persoonlijk lekkerder).
diner
- een kleine appel
-100 gram kalkoenfilet (broodbeleg)
-200 gram rauwe wortels
-120 gram komkommer (ipv sperziebonen)
-120 gram vanille ijs

Daarnaast 2 bekers groene thee gedronken want door na een maaltijd, 2 sterke koppen groene thee te drinken voel je het vet wegsmelten. Stuiteren

Veel succes met Weight Watchers! x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2008 22:44    
Vrouw   Kimsy

Reageer met quote
Hallo Berenknuffel, ja het werkt. Ik heb het vorig jaar ook gedaan en binnen drie dagen iets minder dan 2.5 kilo kwijt. Ok het is geen 5 kilo maar het dieet werkt dus wel Erg blij en ik denk dat de 1 wel 5 kilo kwijt kan raken en de ander misschien nieteens een paar ons. Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Geen idee eigenlijk maar gok ik Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 aug 2008 22:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3