Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Greetje († Moderator overleden do 14 juli 2011)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 652, 653, 654  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marian1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ellen schreef:
Opvliegers heb ik nu ook nog Huil huil maagzuur niet gelukkig en mn humeur is ook af en toe behoorlijk van slag Gemeen van te veel kh ga ik vrt smullen maar het is het proberen waard na een jaar bijna niks te zijn afgevallen dacht ik want iedereen reageerd er anders op toch!!
Ellen

Tuurlijk, je merkt vanzelf of het voor je werkt. Ik hoop het zo voor je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Maar dr. Agatston heeft het dan ook over de goede kh's, dus niet zomaar in het wilde weg kh's toevoegen, want dan werkt het ook niet, mij bevalt het heel goed, ik ben nog nooit zo snel een aangekomen kilo weer kwijtgeraakt, alleen de overschakeling naar mager is even wennen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 16:04    
Vrouw Weeggegevens   Marian1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ines schreef:
Maar dr. Agatston heeft het dan ook over de goede kh's, dus niet zomaar in het wilde weg kh's toevoegen, want dan werkt het ook niet,

Atkins ook :wink: Een beetje atkinser weet heel goed dat hij noooooit meer suiker of witbrood moet eten. Maar zelf krijg ik ook al last van teveel goede kh. Het punt is... fase 1 heeft bij allebei veel overeenkomsten, maar fase 2 van SB lijkt meer op fase 3-4 van Atkins. In mijn optiek heb je dus eigenlijk een fase overgeslagen, een fase die veel mensen toch nodig blijken te hebben. Ik zie op het SB-forum dan ook regelmatig mensen klagen dat ze opeens niet meer afvallen als ze met fase 2 beginnen. Teveel kh voor ze. Daar staat tegenover dat er ook mensen zijn die juist wat meer kh nodig hebben om goed af te vallen.
En soms kan het even duren voor je hebt uitgevonden wat voor jou werkt, veel of weinig calorieën, veel of weinig kh... iedereen heeft wat anders nodig.
Toen ik begon met afvallen had ik juist heel veel vet nodig, hoe meer vet ik at hoe beter ik afviel. Steeds als ik vet ging minderen stagneerde de weegschaal. Maar dat wil nog niet zeggen dat het straks weer zo gaat, ik zal het weer helemaal opnieuw moeten uitzoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 16:17    

Reageer met quote
En dat had ik niet, ik viel bijna helemaal niet af met Atkins, met fijnlijntje ging het ietsjes beter en met SB in fase 1 val ik af en als ik fase 2 ga doen volgende week, dan doe ik het ook heel voorzichtig en zo wordt het ook in het boek beschreven, je moet uitzoeken waar je nog mee afvalt en kom ik weeer aan, dan zak ik gewoon weer terug naar fase 1, want dat gaat goed bij mij. Lachen
Maar jij gebruikt ook aardig wat medicijnen, ik ook en daar kan het afvallen ook veel moeilijker mee gaan, maar jij bent er over een poosje af en dan ga je ook als een speer :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 16:47    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Marian,Ellen,Ines

Leuk dat jullie allemaal reageren.
Zo,n discussie leer je altijd weer van!

Ik houdt mijn K.h. op 1 dag op 30,soms gaat het vanzelf wat minder,ben ik dan zelf over verbaasd .Op dit moment tel ik de kh. en calorieen achteraf om te kijken of ik mij vanzelf een beetje in toom kan houden en door de kennis van Atkins destijds met kh gaat het nu vanzelf.Ik heb destijds wel eens wanhopig gedacht dat het aan mijzelf lag en daar krijg je geen goed gevoel van eigenwaarde van.Ineens stagneerde alles en blies ik finaal op en zag er verschrikkelijk uit,voelde mij dan ook heel slecht en werd gedwongen om te stoppen,weer proberen en nog eens.
De rest weten jullie.
Ik eet heel gezond nu ook dank zij Fijnlijntje,een echte steun in de rug die producten,je krijgt meer structuur en vertrouwen,want ik neem amper iets tussendoor maar drink netjes mijn 2,5 liter water.
Ook neem ik de multivitamine van de Hema zonder suiker en de calsium magnesium zonder suiker.
Tenslotte ben ik 53 en neem geen risico meer,deed ik vroeger wel.
Laatst las ik nog een stuk dat je door het vele hongeren je depressief werd door al dat gemis aan voedingstoffen voor je hersenen.
Nou ik heb er in mijn jaren wat afgehongerd, een ijskoud lijf en depressief.
Het mooie is dat ik nu ik al dit gezonde voedsel eet opgewekter ben en fit
en Marian ik houd wel zeker al mijn kh bij ook al hoeft dit niet bij SB.
Het is nu wel zo dat ik absoluut niets meer neem wat slecht is en toen ik wel kh rijk at kon ik niet meer stoppen en vrat mij vol terwijl ik dacht dat er wel iets heel erg mis moet zijn met mij,daarom ben ik zo blij dat dit niet aan mijzelf lag maar aan de kh en achteraf in mijn geval ook het vet.
Ines ,fijn dat jij je ook zo goed voelt,misschien dat je schildklier beter werkt nu je zo gezond eet.
Marian ,ik hoop zo dat het je straks weer heel goed gaat ,je weet zelf wat goed voor je is natuurlijk!
Ellen,ik zou het zeker proberen,veranderen kan ook veel voordeel opleveren.
In ieder geval als ik wat te vermelden heb waar een ander ook wat aan heeft,doe ik dat natuurlijk en vermeld ook mijn resultaten met Fijnlijntje onder Fijnlijntje op de site. Daar begin ik morgen mee.

groetjes Greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 16:53    

Reageer met quote
Het is voor jou een echt goed dieet, ik wacht het nog even af, voorlopig gaat het goed, maar ik heb wel eens vaker te vroeg gejuigd.
Het grootste gedeelte van mijn schildklier is verwijdert en de rest hebben ze goed gekregen met een nucleare behandeling, dan krijg je een pil van een dokter, die pil zit in een loden koker en de arts heeft een loden schort voor en een speciale handschoen, ze wacht dan tot je de pil hebt ingenomen, dan mag je weg naar je speciale kamer, die helemaal bekleed is met lood, de kleren die je daar mee naar binnen neemt, moet je zodra je er weer uit mag achter laten, de behandeling duurt 2 tot 4 dagen, dat ligt aan de hoeveelheid water die je drinkt, elke ochtend komen ze met een geigerteller kijken hoeveel je nog in je lijf hebt zitten, is het een aanvaardbare waarde, dan mag je weer naar huis, met de mededeling dat je je kleinkinderen de eerste 2 weken niet mag knuffelen of op schoot nemen, maar dit is gelukkig allemaal een jaar geleden. Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 17:03    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Vroeger heette dat de I 131 test geloof ik, dan moesten we met de patiënten mee naar het Westeinde ziekenhuis in Den Haag want ons ziekenhuisje was te klein voor dergelijke onderzoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 17:09    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik weet niet of ze deze behandeling ook in het Westeinde doen, een ding weet ik wel, het was de ongezelligste behandeling sie ik ooit gehad heb en dat waren er heel wat Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
wat een apart woord voor een onderzoek ongezellig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 19:54    

Reageer met quote
Het was ook geen onderzoek Wil, het was een behandeling, zonder die behandeling had ik geen stukje schildklier meer gehad en ik moest ook blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 nov 2004 20:15    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 652, 653, 654  Volgende
Pagina 10 van 654