Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Greetje († Moderator overleden do 14 juli 2011)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 652, 653, 654  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
vandaag 3 gebakken eieren met grote plak ham

tussendoor plak magere kaas (Lidl)

Salade van Forelfilet,tonijn .fetahkaas sla,eetlepel Zaanse mayo

125 gram magere yoghurt
125 magere kwark

soep van gehakt prei en een geleitoetje met zoetstof.

125 gram cottagecheese.

Moeilijk hoor voor de zaterdagavond,maar niet klagen volhouden,doei doei Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2004 23:17    
† IN MEMORIAM

Reageer met quote
vanmorgen 125 gram magere kwark en 125 gram magere yoghurt gemengd met 2 eetlepels lijnzaad

gesport 320 cal weggewerkt

salade met allerlei soorten magere vis en fetahkaas

grote bal gehakt met bloemkool en gesmolten smeerkaas

cottagecheese 125 gram

tussendoor cristal clear stukjes magere vleeswaren en kaas.

Met de kaas moet ik minderen ben ik veel te gek op en eet daar te veel van.

Heb nog gelezen over havermout gekookt met water daaraan toegevoegt een ei meegekookt ,moet heel lekker en gezond zijn
dat was het weer,ik vond het weekend moeilijk en ik vind dat ik nog te veel eet,kan ook de angst zijn,we zien wel!
groetjes Greet Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2004 23:25    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Weekend is altijd moeilijk Greet maar voorlopig is het morgen weer maandag :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2004 23:28    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik weet niet of ik me aan de havermout waag, ik heb geen goeie herinneringen aan havermout en dan met een ei, kweet ut nog niet :wink:
Verder vind ik het makkelijk vol te houden en heb totaal geen honger Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2004 23:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw   Ansje
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Volgens mij ben je het weekend heel goed doorgekomen en heb je je keurig aan het dieet gehouden...(okay...misschien iets teveel kaas...)

Maar ik ben nieuwsgierig...wat doet je gewicht? (of sta je niet zo vaak op de weegschaal?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 nov 2004 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ansje schreef:
Volgens mij ben je het weekend heel goed doorgekomen en heb je je keurig aan het dieet gehouden...(okay...misschien iets teveel kaas...)

Maar ik ben nieuwsgierig...wat doet je gewicht? (of sta je niet zo vaak op de weegschaal?)

Euhhhhhhhhhhhhhh Ansje meis blauwe knoppie onder de naam aanklikken kan je van iedereen zien wat ze wegen :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 nov 2004 10:18    
† IN MEMORIAM

Reageer met quote
Hoi Ansje

Mijn gewicht is gezakt hoor,gelukkig!
Vanmorgen was er weer een kilo af,kan het ook goed aan mijn lichaam zien het is wat strakker.
Elke ochtend ga ik op de schaal en vind het dan ook heel fijn als er weer wat aan gewicht weg is,krijg namelijk last van mijn knieen,geen pijn maar wel waarschuwingen.
Ik sport veel,ja ondanks die 121 kilo,3 keer per week half uur loopband,12 min.zitfiets,12 minuten ligfiets en rek en strekoefeningen,ook doe ik nog Winsor Pilatus en dat is echt fijn om te doen.
Fijn dat het jou ook weer goed gaat,zo heeft ieder lichaam zijn eigen eetgewoonte om zich goed te voelen.
groetjes Greet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 nov 2004 10:25    
 Exclusief blond Amsterdam
† IN MEMORIAM

Reageer met quote
Hoi Allemaal

ontbijt 125 ml.magere yoghurt en 125 magere kwark + 2 eetlepels lijnzaad

3 rookvleesplakjes +1plak 20+ kaas

lunch: 75 gram forelfilet,75 gram tonijn,1 eetlepel mayo,150 gram sla,gelatinepudding

100 gram magere cottagecheese,200 gram gekookte kipfilet,100 gram spruiten,60 gram smeerkaas 20% gesmolten op kipfilet.

stukjes rookvlees en kaas.

Heb vanmiddag fijnlijntjebrood gehaald,begin daar morgen mee.
heb ook pannekoekstroop van Atkins gehaald,blijkt dat bij ons op het pleintje allerlei Atkinsproducten te koop zijn ook ontbijtproducten,Atkinsrepen enz.

een eindje verder is een bakker die alle Fijnlijntje producten verkoopt,eigenlijk ben ik een enorme bofferd dat alles maar een straatje verder is!
groeten Greet Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 nov 2004 23:41    
Vrouw   Ansje

Reageer met quote
Ellen schreef:
Ansje schreef:

Euhhhhhhhhhhhhhh Ansje meis blauwe knoppie onder de naam aanklikken kan je van iedereen zien wat ze wegen :wink:

stom...heb ik vanmorgen eerlijk gezegd wel naar gekeken en toen dacht ik....ja...15-11...wat heb ik daar nu aan....dat is al ruim een week geleden....
Nu kijk ik nog een keer.....hoe blond kan je zijn he..... tis nu de 16e.... ik was mijn tijd weer eens ver vooruit!
Erg blij

Laatst aangepast door Ansje op di 16 nov 2004 23:50, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 nov 2004 23:45    
Vrouw   Ansje

Reageer met quote
trouwens helemaal nooit gereageerd op jouw opmerking Greet dat je die 120 kilo niet aan je afziet....dat heb ik nu ook...mensen geloven nooit als ik mijn gewicht zeg.........nou...ik bedoel het anders, want ik loop niet met mijn gewicht te koop...maar mensen zien natuurlijk wel dat ik 15 kilo kwijt ben en daar krijg je dan complimenten over. Als ze dan vragen hoeveel ik nog wil en ik zeg dat ik nog minimaal 15 kilo moet afvallen dan kijken ze me aan of ik Karen Carpenter ben...... (tikkie overdreven dit....) in ieder geval schatten ze me nu op een kilo of 80 denk ik.....

En goed dat jij erbij sport....dat moet ik ook nog oppakken.....kan me er niet toe zetten....ben lui van aard....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 nov 2004 23:50    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 652, 653, 654  Volgende
Pagina 4 van 654