Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

GREEN SUMMER....ALLEEN MAAR GROEN!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Calorieën tellen

Reageer met quote
Succes allemaal 👍🥒🥝🥕🍓🥑🤾‍♀️🤸🏼‍♀️🤸🏼‍♀️

There's no way to happiness, happiness is the way!
Juni challenge voldoende slaap: 🌝
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017 22:34    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Heeeel klein groen😊maar ook dit is net zo hard werken als in het begin met hele kiloos.
Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 7:17    
Vrouw Weeggegevens   Zigafval
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ga de laatste tijd heel slecht. Kilo's zijn eraan gevlogen door mngebrek aan doorzettingsvermogen maar ik ga het toch weer proberen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 8:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan Elisabeth en Zigafval 🤸🏼‍♀️🌈🎉

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 8:09    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan Elisabeth en Zigafval 🤸🏼‍♀️🌈🎉

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
En ook bij mij een paar onsjes er af.
Heb nu de zondag gekozen voor vaste weegdag, vorige weegpunt was afgelopen woensdag, dus valt eigenlijk nog mee dan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 13:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn weegdag is altijd de zondagochtend.
Wie niet sterk is moet slim zijn😂zo voorkom ik snaaien op zaterdagavond, ben nog steeds gevoelig voor het zaterdagavond gevoel😠

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 20:38    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig allemaal!

Voor mij na lange tijd weer eens een degelijk groen vak. Ben sinds 2 weken bezig met intermittant fasting en in die 2 weken bijna 3 kilo kwijt, wat voor mij echt heel snel is!
Merk dat ik door mijn "eetraam" (ik eet alleen tussen 11.00 en 19.00) veel minder snack en op tijden dat ik vast eet ik ook niet. Ik mag dan niet eten dus hoef ik er ook niet aan te denken =) In de twee weken tijd nog geen enkele keer de "fout" ingegaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jul 2017 23:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat het bij jou ook groen is alhoewel ik wel een kritische noot heb over ' niet mogen en de fout ingaan'.
Dit lijkt op strijd, afvallen op wilskracht waarbij het de vraag is op wat voor een termijn je dit vol kunt houden?

Doordat afvallen een kwestie is van eetpatroon veranderen heb ik gekozen voor gewoon minder eten dan dat ik verbrand maar wel dus gezellig met het gezin mee, 3 maaltijden en 3 tussendoortjes.

Ik respecteer een ieder, we doen het allemaal op onze eigen manier maar zelf kies ik voor lange termijn denken, ik wil over 5 jaar nog steeds onder de 60 zitten zonder teveel gedoe😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 7:11    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Fijn dat het bij jou ook groen is alhoewel ik wel een kritische noot heb over ' niet mogen en de fout ingaan'.
Dit lijkt op strijd, afvallen op wilskracht waarbij het de vraag is op wat voor een termijn je dit vol kunt houden?

Doordat afvallen een kwestie is van eetpatroon veranderen heb ik gekozen voor gewoon minder eten dan dat ik verbrand maar wel dus gezellig met het gezin mee, 3 maaltijden en 3 tussendoortjes.

Ik respecteer een ieder, we doen het allemaal op onze eigen manier maar zelf kies ik voor lange termijn denken, ik wil over 5 jaar nog steeds onder de 60 zitten zonder teveel gedoe😂

snap ik inderdaad, voor mij valt de periode van niet eten 100% mee omdat ik in de tijd dat ik wel eet ik mijzelf niets ontzeg. Als ik trek heb in chips dan eet ik chips, heb ik trek in chocola dan eet ik chocola. Dat maakt voor mij echt een heel groot verschil en na het avondeten at ik sowieso al niet meer. Enige wat ik moest doen is mijn ontbijt 2 uurtjes uitstellen.
Ik eet nu gewoon ontbijt/brunch, daarna bijna letterlijk kilo's fruit en vervolgens mijn avondeten wat een flinke portie is. Dit zou ik later ook kunnen eten zonder eetraam =) Voor mij was het dus eigenlijk een kleine aanpassing omdat alle pogingen van gezond eten en normaal patroon niets meer voor me deden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jul 2017 10:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 2 van 9