Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Gezond eten: Vragen, tips en opmerkingen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 56, 57, 58  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Lijnzaad wel, zemelen niet als het niet nodig is voor de stoelgang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2012 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Even een stukje voor de mensen die ambitie hebben onder ons.
De werking van het bewustzijn en het onbewustzijn
Lijners geven zichzelf vaak instructies waarmee ze eerder zichzelf saboteren en frustreren dan dat ze iets van hun leven maken
1Je onbewustzijn is goed in het stellen van doelen.
2Je onbewustzijn neemt complexe beslissingen en rekent de hele dag duizend toekomstsenario's door .
3Je onbewustzijn is beter in het nemen van complexe beslissingen dan je bewustzijn.
Je bewustzijn of brein denkt wat haalbaar en realistich is, in de praktijk blijkt dat er veel meer mogelijk is om juist onhaalbare en niet realistische doelen voor jezelf te stellen via je onbewustzijn.
(b.v Ik wil .... kg afvallen)
Rekening houdend met:
1 geef jezelf voldoende ruimte om een moeilijk doel te bereiken.
2 Zorg dat je, nadat je die droom voor je onbewustzijn verbeeld hebt, je deze droom weer bewust vergeet.
zodat je je onbewustzijn alle ruimte geeft, om je droom zo effectief mogelijk te verwezelijken
.3 Vertrouw met je bewustzijn(brein)op je onbewustzijn dat die wel voor jou en je plannen zorgdraagt , zodat je met je bewustzijn kan doen waar het voor bedoeld is
In het nu van het leven genieten
Bron: uittreksel Tiouw nieuwsbrief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2012 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
zo dat is wel een stukje tekst wat je even goed moet doornemen, haha. Mijn bewustzijn en onbewustzijn werkt nu even niet zo goed.
Moet het even op me in laten werken, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2012 13:57    
Vrouw Weeggegevens   MR60
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooi stukje coby, ga het eens een aantal keer goed doornemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2012 16:05    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Oemmie
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb echt moeite met water drinken. Ik drink dat echt veel te weinig. Ik moet denk ik daarmee beginnen om meer te gaan drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2012 19:45    
Vrouw Weeggegevens   Miilanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oemmie schreef:
ik heb echt moeite met water drinken. Ik drink dat echt veel te weinig. Ik moet denk ik daarmee beginnen om meer te gaan drinken.

Ik had er ook veel moeite mee in het begin. Ik had ook nog is het probleem dat ik verslaafd was aan de cola. Lachen Ik moest dus water drinken opbouwen, maar het cola drinken afbouwen tegelijk.

Enige tip die ik kan geven (die tevens ook voor de hand liggend is) is dat je niet meteen twee liter water op een dag moet drinken, maar begin eerst met een glas. Paar dagen later als je dan weer wat drinken wilt, dat je dan water pakt i.p.v. suikerhoudende dranken. Gewoon per aantal dagen opbouwen. Het duurt eventjes, maar dan kijk je er ook niet meer tegen op om water te drinken. Lach

Momenteel probeer ik op gewicht te blijven. Ik heb er hard voor gewerkt en ik ben er trots op! Ik hoef alleen nog te werken aan een strakker lichaam.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2012 9:04    
Vrouw Weeggegevens   haniestep
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en regelmatig eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Bedankt voor je tips! Het geeft mij een bevestiging dat ik goed op weg ben. Heb je ook tips om thuis te sporten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 apr 2012 12:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je mag ook andere dingen drinken hoor, alles telt mee voor de anderhalve liter per dag, behalve alcohol. Al is water (en groene thee) natuurlijk het beste. Lachen
Hoe beter je drinkt hoe beter je afvalt, misschien helpt dat ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2012 19:52    
Vrouw Weeggegevens   ejtraaT

Dieet: Gezond eten & bewegen

Reageer met quote
haniestep schreef:
Hoi hoi,

Bedankt voor je tips! Het geeft mij een bevestiging dat ik goed op weg ben. Heb je ook tips om thuis te sporten?

Ik ben samen met een vriendin begonnen om een keer in de week voor de tv te Zumba-en. Ziet er niet uit maar we hebben wel lol en niemand die toekijkt:P. Je zou eens kunnen kijken voor zo'n dvd. Je kan ook iets anders proberen zoals tai bo. Op youtube zijn vast wel filmpjes te vinden. Probeer wat uit. En als er iets tussen zit kan je bijvoorbeeld zo'n dvd aanschaffen. In het begin gaat het echt niet goed en snap je de bewegingen niet maar als je het een paar keer doet merk je dat er verbetering in zit. En dan wordt het steeds leuker!

Ook doen we ook 1 keer per week de spieren aan om meer spiermassa te creëren (spieren hebben meer calorieën nodig dan vet). Wij zetten dan een muziekje aan en gaan dan met gewichtjes/petflessen/dumbbells bewegen/oefeningen doen. Welke oefeningen je kan doen kan je vast wel op internet vinden. Of kijk of er bij een boekenwinkel een boekje te vinden is die de oefeningen uitbeeldt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2012 8:22    
Vrouw Weeggegevens   ejtraaT

Dieet: Gezond eten & bewegen

Reageer met quote
Coby schreef:
Lijnzaad wel, zemelen niet als het niet nodig is voor de stoelgang.

Wat is dat eigenlijk? En waar kan je dat kopen. Ik zag ook psyillumzaad voorbij vliegen ergens op het forum. Daar heb ik eigenlijk ook nog nooit van gehoord. Dus wat is de functie ervan en wanneer zou je het moeten gebruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2012 8:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 56, 57, 58  Volgende
Pagina 38 van 58