Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Gezond eten: Vragen, tips en opmerkingen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 56, 57, 58  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sieriena
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Diplan + sporten 3x in de week

Reageer met quote
is 1300/1400 niet wat aan de lage kant? ligt er misschien ook aan wat je leeftijd is ?! ik moet voor mijn leeftijd en lengte Plus 3x in de week sporten minimaal 1600 cal. binnen krijgen?!

Liefs Sieriena
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2012 15:24    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Het gaat erom dat je gemiddelt1300/1400 kcal. binnenkrijgt, daarboven mag natuurlijk altijd, daar beneden ga je chrashen.
Veel lijners hier op het forum, proberen toch vaak om zo weinig mogelijk te eten. Het gevoel zegt, dat je minder moet eten om af te kunnen vallen, terwijl het tegenovergestelde vaak waar is.
Ook maakt het een groot verschil of je geen suikers gebruikt, en dus de hele 1300/1400 kcal. benut voor gezonde voeding.
Als je aan sport doet, vraagt je lichaam meer kcal. helemaal mee eens.
Het is ook aan de lijners zelf om de voor hen beste manier te kiezen. Veel lijners weten eigenlijk niet hoeveel kcal. ze per dag eten ,een enkeling houdt het bij.
Heel strikt genomen kun je voor 1400/1500 kcal. gaan . Normaal verbruikt een vrouw 2000 en als je gaat lijnen ga je er 500/600 onder zitten, maar ook op deze regel zijn uitzonderingen, het zijn enkel richtlijnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2012 16:22    
Vrouw Weeggegevens   Simoontje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey Coby,

dat is misschien wel iets wat ik moet doen.
Ik moet en wil gewoon van Cohen af.
Ondanks dat ik ontzettend "bang" ben om kH te gaan eten.
Ik stond heel lang op mijn streef, tussen 62 en 64 kg en nu ben ik 71,6kg.
Heel frustrerend, want ik heb maar een paar kH gegeten en ik kwam aan en aan...
Grrrrrrrrrrrrrrr.
Wordt er nu dus een beetje simpel van.
Niet leuk...... Verward

Net toen de rups verzuchtte, dat z'n leven voorbij was, werd hij plots wakker als 'n schitterende vlinder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 12 mrt 2012 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Deppie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het vervelende aan al die ´diëten' is dat je een heel verkeerd beeld krijg van wat goed of slecht voor je is! Koolhydraten zijn goed voor je, maar dan moet je de juiste nemen! Ze laten staan is juist ook weer niet goed. Alles moet met maten.. wij mensen zijn maar lui en verwend ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 mrt 2012 16:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Simoontje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Precies.
Maar als je al zolang een dieet als cohen volgt wordt je vanzelf bang van alles wat kH zijn..
Erg is dat....Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Net toen de rups verzuchtte, dat z'n leven voorbij was, werd hij plots wakker als 'n schitterende vlinder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2012 9:18    
Vrouw Weeggegevens   esther1976
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten en minder eten

Reageer met quote
zekers heb ik hier wat aan ik doe nml 1300 cal per dag en het werkt bij mij zekers heel goed val nu rustig af,ik zorg dat ik elke dag ook van elk wat binnen krijg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2012 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Bedankt voor de link naar dit topic Coby. Ik heb het hele topic doorgelezen en interessante dingen in een documentje gezet. Morgen maar havermout gaan kopen en dat 's ochtends nemen ipv mijn boterham.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2012 20:08    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Je bent een goed voorbeeld, wat je met de informatie kunt doen, zo kun je voor jezelf uitmaken wat je belangrijk vindt en wat je toe wilt passen.
Goed hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2012 7:23    
Vrouw Weeggegevens   MG1971
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hallo
ik ben nu 1 week bezig met afvallen en het gaat naar mijn idee heel lekker.
ik houd bij wat ik eet op de EETMETER van het voedingscentrum. je kunt dan in een lijst zien hoeveel calorieen je al hebt gehad en wat er precies allemaal in zit.
en je mag echt veel meer dan dat ik dacht.
als het maar gezond is.
voorheen at ik zo weinig mogelijk ,maar mijn hele stofwisseling stopte er dan mee en na 1 of 2 weken haakte ik dan maar weer af.
ik voel me nu super lekker en kan tenminste normaal naar het toilet . en normaal gesproken was dat veeeeel minder
dit kan ik WEL vol houden..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2012 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Tanja T
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Coby schreef:
Je bent een goed voorbeeld, wat je met de informatie kunt doen, zo kun je voor jezelf uitmaken wat je belangrijk vindt en wat je toe wilt passen.
Goed hoor.

Bedankt Coby.
nou ik heb vanochtend ontbeten met havermout en ik moet zeggen dat het echt vreselijk vult. Ik heb er wel wat zoetstof ingedaan want er zat weinig smaak aan. Zeker voor herhaling vatbaar.
Is het trouwens een idee om er ook een lepel, lijnzaad en zemelen bij te doen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 mrt 2012 8:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 56, 57, 58  Volgende
Pagina 37 van 58