Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Gezond eten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Gezond eten: Vragen, tips en opmerkingen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 56, 57, 58  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sehasara
Weegclubfan voor het leven

Dieet: cambridge dieet,

Reageer met quote
grizzly schreef:
@Coby,

Weet jij hoe het zit met cacao poeder. In deze tijd van het jaar is een warme chocomel toch echt overheerlijk. Nu heb ik deze gisteren gemaakt met cacoapoeder van Blooker (staan verder geen ingredienten op dus volgens mij dan 100% cacaopoeder) gemaakt met sojamelk light. Deze is overigens wel gezoet, maar heeft als voordeel vind ik zelf dat je er geen suiker meer bij hoeft te doen voor chocomel en brinta e.d.

Je zou voor pure rauwe cacao kunnen Kiezen, dit verkopen ze bij mastercare. Dan heb je geen toegevoegde suiker en ook is dit nog eens super gezond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2012 13:21    

Reageer met quote
eye openers:

Slankie smeerkaas ongezond?

**** link verwijderd

Wat is er mis met becel?

**** link verwijderd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2012 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Wilhelmina55
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: ww

Reageer met quote
oef, maar ik eet er echt geen enorme hoeveelheden van.Deze mevrouw geeft niet aan met welke hoeveelheden al die nare dingen ontstaan. Als je verder steeds zo schoon mogelijk eet kan een boterham met Slankie volgens mij niet al die schade aanrichten die ze noemt, toch?
Maar natuurlijk, helemaal geen is beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2012 22:24    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Een kiwi is ook gezond maar als je er kilo's van achter elkaar gaat eten wordt dat ook vanzelf minder Erg blij .

Er is ook een onderzoek geweest mbt vis.
Door de giftige stoffen die daar voortaan in zouden zitten zou je o.a. kanker kunnen krijgen.
In het stukje stond alleen niet (want dat stond in het gehele onderzoek) dat je dan wel tussen de 11 en 21 kilo vis per week moest eten Geschokt
Knappe jogen of meisje die dat voor elkaar krijgt.

Voor bijna alles geldt: Als er TE VEEL voor staat is het minder goed.
Mensen laten elkaar vrij snel gek maken!

Groeten,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 20:06    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hoe meer bewerkt, Hoe slechter naar mijn idee. Maar gelukkig us iedereen vrij in het maken van zijn eigen keuzes en kies een stijl van eten die bij jouw past.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 20:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
En zo is dat! Ik probeer ook zo zuiver mogelijk te eten, maar soms doe ik echt wel concessies.
@Ron; mijn oma zei altijd;" alles waar TE voor staat is niet behalve TEvreden..." DIe houd ik maar in ere!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 23:12    

Reageer met quote
hahaha ja hier net zo hoor. Ik probeer zo zuiver mogelijk te eten en soms eet ik echt wel eens fout hoor en daar geniet ik net zo van!!

Mijn moeder zei dat ook altijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 23:15    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Simone69
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor de link naar dit forum topic, hier heb ik echt wat aan!
Gr. Simone
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 feb 2012 7:59    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Eetbuien
Als je last hebt van (v)eetbuien, dan ligt dit vaak niet aan verminderde zelfdisiplin/e, of falen, maar het ligt veel vaker aan je voedingsgewoonten.
Vaak grijpen we naar snelle koolhydraten, als we grote eetlust krijgen en daar zit nu net de kneep, want als we naar langzame koolhydraten zouden grijpen waarin [b]tryptofaan/VitB3 zit, zou de ontregeling van ons bioritme niet zo groot zijn.[/b]Tryptofaan is een aminozuur in ons lichaam en vaak hebben we daar een te kort aan als we gaan snaaien.Voeding waarin tryptofaan in meerdere en mindere mate zit zijn,Veel tryptofaan: kikkererwten,banaan,pure chocolade,melk pinda's zaden,soja,magere yoghurt, kwark kalkoen, kip, advocado,tomaat,dadels.
In mindere mate:zalm,spinazi,sojasaus,tofu tonijn,broccoli,spruitjes,quinoa,bloemkool mozzerella,paprika,roggebrood,kidney bonen knoflook.Kies ook meer voor eiwitrijke voeding .
Stel ,met behulp van dit overzicht, je dagelijkse menu samen, want het past goed in de gezonde leefstijl
Kennisbron.
Internet , samengevoegt tot een uittreksel

Laatst aangepast door Coby op wo 29 feb 2012 14:12, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 feb 2012 11:28    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hup, aan de chocola dan maar! Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Zonder dollen, bedankt voor de info. Ik ga er op letten en zal bij een aanval zeker naar deze producten grijpen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 feb 2012 13:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 56, 57, 58  Volgende
Pagina 34 van 58