| Auteur |
Bericht |
Lise1984 Vaste Weegclubfan

|
|
He wat balen dat iedereen zich 'ziek, zwak en misselijk' voelt..
Ik moet zeggen dat ik nog nergens last van heb! Wil ik ook graag zo houden hihi..
Ook het lijnen gaat me weer goed af! Ben trots op mezelf! Gisteren zouden we eigenlijk bij vrienden eten, maar dat ging niet door. Mijn vriend wilde wel even wat halen voor het eten. Hij kwam met allerlei dingen zoals patat, pizza etc. Heb toen maar gezegd dat hij lekker een pizza voor hemzelf moet kopen en dat hij voor mij wel een maaltijdsalada mocht meenemen. Goed he??? (wel stiekem paar hapjes van zijn pizza geproefd. Even de smaak proeven hihi.. Maar vond ik toch wel sterk van mezelf!
Hopen dat mijn stoelgang vanavond een beetje op gang komt zodat de weegschaal morgen wat leuks aangeeft!! (mijn stoelgang is nog steeds een beetje een probleem...) Iemand nog tips??
Goed om die mensen die niet meedoen uit de lijst te halen mayos. Als ze zich toch nog melden kunnen we ze alsnog toevoegen! Zo wordt het lekker overzichtelijk..
Nou succes nog allemaal he? ff volhouden nog! We hebben nog 3 weken om ertegenaan te gaan....!!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 feb 2010 19:12 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |

|
|
Oke, even snel mijn weeggegevens van vandaag!
'helaas' stond ik op 67,5 vanmorgen. Natuurlijk al helemaal goed, maar mijn stoelgang werkt een beetje tegen.. en aangezien ik erg gezond heb gegeten deze week en de weegschaal al minder aan heeft gegeven deze week denk ik dat het daar dus van komt..
Maaaarja, nu aan een ontbijtje met een schep lijnzaad erdoorheen.. Misschien dat dat helpt??
Succes met jullie weegresultaten vandaag!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 7:47 |
|
 |
pierrotje Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 38 Dieet: Cambridge (gezond eten)
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 11:08 |
|
 |
mayos Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-9-2009 Berichten: 192 Dieet: gezond eten Woonplaats: Utrecht
|
|
naam.......begin.......Huidig .....streef......Al verloren
maryan.....72.............71,2.........65..............0,8
Jamie.......101.6.........97.7...........95............4.1
Kattie........64.9..........64,3.........62..............0,6
taartje.......78.............78............70...............00
mayos......73.............71......... 68.............. 2
Lise...........80............75,5.........75...............4,5
Pierrotje....80,6.........76,5.........75...............4.6_________________
Laatst aangepast door mayos op zo 14 feb 2010 4:05, in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 14:01 |
|
 |
jamie meijer Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-1-2010 Berichten: 144 Dieet: nog niets Woonplaats: dronten
|
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: vr 12 feb 2010 14:38 |
|
 |

|
|
haha.. inderdaad.., 2 cijfers omgedraaid! 76,5 bedoel ik dus haha Was het maar waar ..!
Ik was trouwens even ons schema aan het bekijken, maar niet alles klopt helemaal volgens mij! Kattie is toch al echt 0.6kg kwijt en pierrotje zit op 4,1kg als ik het zo even snel tel.._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 17:49 |
|
 |
mayos Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-9-2009 Berichten: 192 Dieet: gezond eten Woonplaats: Utrecht
|
|
klopt, ik hield dat niet zo bij idd._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2010 21:57 |
|
 |

|
|
haha mayos, geeft toch niet joh! valt zo aan te passen, dat scheelt!
Hoe gaat het bij jullie?? Hier PRIMA!! Ik ben helemaal blij!!
Ben vanaf gister aan de lijnzaad.. Doe 's ochtends een schepje in de yoghurt en 'savonds.. Nou mijn stoelgang doet het goed momenteel! Daar kan ik me heel goed bij voelen hihi.. Vanmorgen op de weegschaal... (weliswaar rond 10 uur, maar dat terzijde) en de weegschaal gaf 75,5 aan!!!!!! Dat is nog maar 0,5kg verwijderd van mijn streefgewicht in dit sprintje! Heb vanmorgen echt een dansje van plezier gedaan in de badkamer haha.. Wat zoiets kan doen met je humeur eh..?
Nu maar met mezelf afspreken dat ik niet chagarijnig word als er morgen of overmorgen weer iets bijzit want ik ga vandaag carnaval vieren en morgen gaan we gourmetten bij vrienden..
Jamie: Wat lekker zo'n sapcentrifuge! Dat lijkt mij ook altijd zo lekkerrr.. Wat lief ook dat je dat krijgt van je moeder! Leeft ze mee met het lijnen?? En fijn he? als je merkt dat je kleding lekkerder zit.. Heb steeds de neiging om nu al nieuwe kleren te gaan kopen...
Pierrotje: Dat heb ik ook meestal, dat ik blijf staan met mijn gewicht tijdens mijn ongesteldheid.. Maarrr dan valt het de volgende keer weer heel erg mee!! Dat scheelt!
Nou meiden, Succes nog allemaal! enneh.. Blijven schrijven he!??
Fijn weekend! Geniet ervan!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 feb 2010 11:47 |
|
 |
mayos Vaste Weegclubfan

|
|
hej lise
heb je het idee dat het door het lijnzaad komt? heb het ook in huis maar vergeet het vaak... misschien als het echt bijdraagt aan afvallen dat ik het dan wat vaker eet ;-)_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 feb 2010 4:04 |
|
 |
mayos Vaste Weegclubfan

|
|
dit is trouwens echt een goede sprint, velen hebben al veel verloren. ik gad in een eerder sprint vooal mensen die steeds zondigden en dan elkaar zeiden dat het wel eens mocht en dat het niet erg was, viel niemand echt van af moet ik je zeggen. wij gaan gewoon door!!_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 feb 2010 4:06 |
|
 |
|
|
|