| Auteur |
Bericht |
ae74mm Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-1-2009 Berichten: 80 Dieet: Weekendvrijdieet Elisabeth van der Ark Woonplaats: Emmen
|
|
Binnenkort verwacht ik mijn 21 dagen Stap A pakket van Weight Care, nu was ik het forum aan het uitpluizen hoe ik makkelijk mensen kan vinden die ook ervaringen hebben met Weight Care maar wil me niet lukken.
Wie kan mij verder helpen ?
Liefs van Anita |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 28 jan 2009 23:21 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Poppetje30 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 26-1-2009 Berichten: 2 Dieet: Weightcare ABC-plan Woonplaats: Amsterdam
|
|
Hoi Anita,
Ik ben nu een weekje bezig met plan B van weight care.
sóchtends drink ik een shake met stukjes fruit erdoor heen
s'middags een reep en s'avonds een lichte maaltijd. Tussendoor drink ik 2 liter water en eet 2 stukjes fruit.
Plan A is wat strenger daar eet je weer geen warme maaltijd maar soep.
Ik wil tussendoor afwisselen door 5 dagen plan A te doen.
Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geinformeerd heb.
Groetjes Rayna_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 feb 2009 18:33 |
|
 |
Lauren Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-2-2009 Berichten: 593 Dieet: Gezond eten met Sonja Bakker Woonplaats: randstad
|
|
Hoi anita,
naar aanleiding van je bericht heb ik even zitten googelen over weight care. De ervaringen van anderen is positief. Ik ga denk ik ook mee beginnen, gewoon even een 5 dagen plan. Hopelijk zie ik resultaat en is het geen crash dieet. Heb je het pakket al binnen?
Liefs Lauren_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 feb 2009 15:09 |
|
 |
ae74mm Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-1-2009 Berichten: 80 Dieet: Weekendvrijdieet Elisabeth van der Ark Woonplaats: Emmen
|
|
Hoi Rayna,
Zeker heb je me bij deze genoeg geïnformeerd!
Het maakt trouwens in plan A niet uit wat voor maaltijdvervanger je 's avonds gebruikt, een shake, een reep, een soep.
Weight Care heeft 3 warme maaltijd vervangers, heb ze net besteld dus ff kijken hoe dat bevalt.
Tot die tijd doe ik het met shakes 's avonds.
Groetjes van Anita
| Poppetje30 schreef: | Hoi Anita,
Ik ben nu een weekje bezig met plan B van weight care.
sóchtends drink ik een shake met stukjes fruit erdoor heen
s'middags een reep en s'avonds een lichte maaltijd. Tussendoor drink ik 2 liter water en eet 2 stukjes fruit.
Plan A is wat strenger daar eet je weer geen warme maaltijd maar soep.
Ik wil tussendoor afwisselen door 5 dagen plan A te doen.
Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geinformeerd heb.
Groetjes Rayna |
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 feb 2009 17:02 |
|
 |
ae74mm Vaste Weegclubfan

|
|
Hallo Lauren,
Ja hoor het pakket voor plan A heb ik al binnen, vorige week dinsdag besteld en donderdagmiddag al in huis.
Sinds maandag dr mee begonnen al ben ik al sinds vorige week dinsdag aan het shaken overdag en 's avonds magere maaltijd, dus eigenlijk stap B.
Denk dat het een prima keuze is ff snel paar kilootjes kwijt.
Ik ben nu 2,2 kg kwijt na een week shaken.
Als ik jou was zou ik na die 5 dagen gewoon stap B gaan doen dus overdag shaken en 's avonds maaltijd met weinig calorieën
Leuk dat je ook met Weight Care wilt beginnen!
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen en het is idd een heel stuk goedkoper dan b.v. Prodimed of Modifast en gewoon bij Kruidvat te koop.
Groetjes van Anita
| Lauren schreef: | Hoi anita,
naar aanleiding van je bericht heb ik even zitten googelen over weight care. De ervaringen van anderen is positief. Ik ga denk ik ook mee beginnen, gewoon even een 5 dagen plan. Hopelijk zie ik resultaat en is het geen crash dieet. Heb je het pakket al binnen?
Liefs Lauren |
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 04 feb 2009 17:08 |
|
 |
debkehuis Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 11-5-2009 Berichten: 2 Dieet: geschikt dieet vinden Woonplaats: Nijmegen
|
|
Ik ben ook bezig met weightcare
het wilt me tot zover aardig lukken ben nu bezig met mijn 3de dag stap A het intensieve dieet.
darvoor 4 dagten stap 2 gedaan maar wilde toch eerst stap A.
vrijdag stap ik op de weegschaal en laat het jullie dan weten.
waar ik wel moeite mee heb is de 2 liter vocht binnen te krijgen.
succes allemaal |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 feb 2010 15:40 |
|
 |
Snoepje Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
@Debkehuis, en hoeveel ben je afgevallen?
@ae74mm, ben je nog steeds bezig met weight care?
Ik wil ook beginnen met weight care, wil de abc plan doen.
Welke producten kan ik dan het beste kopen, de 5 dagen ABC plan?
Graag hoor ik van jullie.
Gr, |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 apr 2010 18:35 |
|
 |
Deetje Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 12-4-2009 Berichten: 239 Dieet: Gezond Eten Woonplaats: Heerlen
|
|
Sinds een weekje doe ik ook aan weight care...
's morgens een shake,'middags een reep of 1 bruine boterham, 's avonds gezond koken... Als tussendoortje gebruikt ik peperkoek, een tussensoorreepje van wc of fruit... drink veel thee en water...
Ik hoop dat ik zo een aantal kilootjes ga verliezen...
Groetjes Deetje_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 22 apr 2010 17:46 |
|
 |
Snoepje Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
| Deetje schreef: | Sinds een weekje doe ik ook aan weight care...
's morgens een shake,'middags een reep of 1 bruine boterham, 's avonds gezond koken... Als tussendoortje gebruikt ik peperkoek, een tussensoorreepje van wc of fruit... drink veel thee en water...
Ik hoop dat ik zo een aantal kilootjes ga verliezen...
Groetjes Deetje | Hoi Deetje, ben je daar die 5kg mee afgevallen?
Dus je doet de ABC plan niet? Bestaat er op dit forum een topic van Weight Care? |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 22 apr 2010 17:49 |
|
 |
evelyn1969 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
| Hallo in het verleden heb ik wel eens wc(weight care) gedaan,ik viel daar wel vanaf,alleen is dat lang geleden,hoeveel pond/kilo per week of maand val je er mee af als je de A catogorie neemt?en die mag je 3 weken onafgebroken doen dat wil zeggen 5 dagen achter elkaar en wat eet je dan in de weekends? |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 30 jul 2010 21:00 |
|
 |
|
|
|