Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

gespannen, nog zeven dagen dan sleeve operatie

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fel76ine
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: geen

Reageer met quote
Hallo,

Ik begin redelijk gespannen te worden. Over 6 dagen dan is het zo ver. Ik vraag me af of je veel pijn zult hebben na de ingreep? Ben een beetje bang. Ik moet vier dagen blijven. Dat vindt ik lang als ik andere hoor die korter mogen blijven. Zijn er andere mensen die ook niet tegen modifast kunnen of weightcare, ik krijg kloven in mijn lippen, het Máxima ziekenhuis heeft me het advies gegeven om te stoppen met dit dieet en over te stappen naar het dieet wat je toepast als je weer vast gaat eten. Ik probeer nu toch de laatste week alleen maar weichtcare te gebruiken.

Groetjes Feline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 17:51    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Feline,
Bij mijn G-Bypass operatie heb ik ook 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Is niks mee en je weet dat er dan altijd goede controle/begeleiding aanwezig is.
Pijn valt echt reuze mee en is ook nog eens per persoon afhankelijk. Je krijgt gelijk naar de operatie een pijnstiller en zelf had ik toen ook een morfinepompje bij mijn bed hangen dat ik zelf indien nodig kon bedienen. Heb het niet echt nodig gehad maar vond wel dat ik het een keer moest proberen (goed spul Lachen )
Met het Modifast pre-dieet had ik geen problemen.
Als het je nog lukt om de laatste week de weightcare te nemen is dat natuurlijk gunstig maar niet noodzakelijk. De belangrijkste reden voor het pre-dieet is om wat meer ruimte te creeeren voor bij de operatie.
Die 6 dagen gaan zo voorbij. Als je de kans hebt, en je het wilt uiteraard eet dan nog een keer lekker iets waar je echt van houdt en misschien niet zo gezond is, neem bij warm weer nog een keer een lekkere grote ijsco, ga nog een keer uit eten of zo en geniet daarvan. Na de operatie zal daar namelijk wel wat in gaan veranderen want niet alles zal meer zo goed lukken of verstandig zijn Erg blij .

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 aug 2012 23:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1