Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Ga je mee stappen? 8000/10000 per dag.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hester04
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wowiedewowie!!! Kom ik met m'n 8216 stappen aan...!!! Heerlijk joh, dat je zo goed in t ritme zit!! Ik ben van s morgens vroeg tot s avonds laat bezig. K moet er echt ff tijd voor vrijmaken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Min 10
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
ja, Hester. Ik ben nu vrij. Volgende week zal dat wel anders zijn.
Fijne dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 6:46    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik ben weer even niet geweest. Mega druk op mijn werk (onderwijs) en thuis. Pfoe.

Maar eigenlijk gaat het best ok. Ben nu 6,1 kg kwijt (sinds ik weer ben begonnen dit jaar). Ik blijf onder de 80, dat is al jaren niet meer voorgekomen. En ik maak mijn stappen. Maar ook niet altijd. En ik ben sowieso erg verbaasd, want ik heb er af en toe echt geen goede dagen tussen zitten met iets teveel wijntjes of andere lekkernijen. En toch kom ik dan niet aan. Geen idee hoe dat nu precies kan, want dat was voorheen naar mijn idee toch wel zo. Maar ik vind het fijn. Het gaat nog altijd langzaam, maar vooralsnog gaat er steeds weer wat af. Nog 9,3 kg te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een prachtige schelp heb je gevonden,
Zondag ben ik weer begonnen 1200
Maandag 4462
Di 9162
Wo 14559
Dit met veel tussenpozen vandaag wordt het heet en zou ook dolgraag aan zee willen zijn de honden mogen toch niet op het strand ? Alleen voor en na seizoen of is elk strand anders vandaag stukje bos in lekker koel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 11:32    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ine, voor 9 uur en na 18.00 uur mogen hier de honden aan het strand! Vandaag de stappenteller thuis gelaten. Ik heb geen zak in mijn jurkje en om hem nou aan mijn onder broekje te hangen, leek mij ook niet een goed idee. Zakt mijn broekje af. Smile Smile Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 15:25    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is mooi omstreeks die tijd te wandelen niet te heet lekker rustig, ik ben net terug van een heerlijke wandeling na een fikse regenbui het ruikt dan heerlijk en mooi afgekoeld vandaag ❤️11.42 km gewandeld ik heb de smaak weer te pakken mijn man gaat tv kijken ik douchen en naar bed ben nog moe maar een goede vermoeidheid Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jun 2017 19:47    

Reageer met quote
Fijn Ine dat het weer goed gaat! Vandaag staat de teller op 15879 👣. Ik ben tevreden. Lachen
Morgen vroeg nog even een wandeling langs het strand, kopje koffie en dan naar huis. De vakantie zit erop. We hebben genoten en heel mooi weer gehad. ☀️🌞🌤
Allemaal een fijn zonnig weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 22:30    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Joehoe, 13.304 stappen! Maar men, wat ben ik moe. En overal spierpijn. Pffft. Onwijs drukke dagen gehad, dat merk ik nu. Maar ook hele fijne dagen, dus t was t waard! Succes, AS, met de laatste loodjes van dit schooljaar. Fijn joh, dat t afvallen zo goed gaat. Hopen dat je lekker stappen kunt blijven zetten, min10, nu je vakantie voorbij is! En lekker, Ine, dat je honden hebt om meeste gaan wandelen. Das mijn droom ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 0:18    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
A hester : hier ook wandelen inplannen. Werk elke dag v 8u tot 13u, dan eten, huishouden, boodschappen ( al beetje 👣 ) ... Probeer toch elke dag uurtje uit te trekken voor dagelijkse wandeling. Soms met vriendin, nichtje, zus, schoonzusje ... Maar als niemand kan, alleen . Kan er al niet meer zonder. Sta op en denk meteen : wanneer, met wie kan ik vandaag mijn toerke doen. Gaat steeds beter. Overzicht v afgelopen week :
Zaterdag 10/6 : 8.780
Zondag 11/6 : 7.126
Maandag 12/6 : 7.243
Dinsdag 13/6 : 12.033
Woensdag : 14/6 : 6.192
Donderdag : 15/6 : 10.042
Vrijdag 16/6 : 7.284
Slechts 1x mijn minimum ( >= 6.000 ) en voor rest > 7.000 en paar uitschieters > 10.000 !!!

Supertevreden

Wens jullie allen een fijn zonnig wandelweekend toe,
A Min10 : geniet nog v je laatste dag(en) a zee.

Groetjes
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 9:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig zeg Niki! Is wel n tip om jezelf s morgens al af te vragen wanneer je gaat wandelen en t n belangrijke prioriteit te geven op je dag. Ik kom vandaag denk ik ook wel n end richting de 10.000 met m'n stappen. Nog even aan de slag hier, dan heb ik er zo weer 1000 bij ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 15:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Pagina 21 van 24