Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Ga je mee stappen? 8000/10000 per dag.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ine, het is fijn dat het er is maar snap wel dat het niet prettig is! Ik heb er zelf nog niet mee te maken gehad dus kan er nog niet over meepraten.

Zonn, dank je! Motiveren is gelukt hoor! En je denkt niet te simpel. Het ligt ook aan gezond eten en bewegen. Alleen soms speelt er nog iets extra's. Mijn moeder had ook overgewicht en kon maar niet afvallen en dergelijke. Dat bleek een serieus schildklier probleem te zijn. Hetzelfde geldt voor mijn tante en voor mijn oma. Je houdt er dus wel rekening mee wanneer je zelf merkt dat het niet goed loopt. Maar ik wil ook niet gaan doemdenken! En we zien dan wel weer verder.

Er was bij mij in ieder geval 0,5 af. Heb laaaaaang niet meer zoveel gewogen. Of zo "weinig". Nog even en ik ben onder de 80. Dat is ook al jaren geleden dat ik daar onder zat. Dus we zetten door!

Vorige week met de avond vierdaagse heel veel stappen gezet. Deze week gaat iets moeizamer. Maar als ik mijn activity tracker mag geloven zit het wel goed. De Google Fit app geeft een iets minder rooskleurig beeld haha. Maar goed De 8000 tik ik elke keer nog wel aan. Morgen weer een anderhalf uur cross fit, dus dat telt voor 3! Wel weer zin in. Maar eerst van het mooie weer genieten Erg blij

Succes dames.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Min 10
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dames wat gaan jullie goed! Ik was even druk met allerlei andere dingen. Vandaag zal het er ook niet van komen. Ik ga even bijkomen in de sauna . Vanaf morgen ga ik weer mijn best doen om de 8000👣 per dag te halen!
Fijne hemelvaarts dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 6:47    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Heel jammer, 0,8 aangekomen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in mezelf. Ik heb een hele week Modifast shakes gegeten en fruit/groenten. Ik ga overstappen van het Modifast dieet naar EGA, omdat ik dan meer mag eten gedurende de dag, als ik maar het dieetboekje aanhoudt, en de zoete groenten eet en meer water drink.

Ik hoop dat de verandering qua dieet ervoor zorgt dat het resultaat volgende week wel een groen vakje oplevert.

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 12:03    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hey Kelly, hoe gaat het met stappen? Juist zo'n sprintje als dit help om je te focussen op je stappen ipv dieet.

Ik heb heerlijk gelopen gisteren. Zowel in de vroege ochtend als in de avond. Genoten van het weer en mijn gezelschap. 15.000 stappen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 8:43    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
hoi Zonn,

De mindset van mij moet nog inderdaad om, zodat ik minder focus op de kilo's en meer op de weg er naar toe.
Ik wandel dinsdag avond, vrijdag avond, en zondag middag elke week 15.000-20.000 stappen

De dagen daar tussen wandel ik 10.000-15.000 stappen standaard.
Als ik wandel neem ik een flesje water mee, en een appel/mandarijn.

Morgen ben ik heel de dag in de efteling, ik ben benieuwd naar het aantal stappen. Als het goed is, zijn het aardige afstanden om af te leggen tussen de attracties.

Ik moet zeggen in de zomer gaat het bewegen bij mij stukken beter dan in de winter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 9:27    

Reageer met quote
Vanmorgen was ik trouwens weer 114,2 kg, ipv die 114,8 van gisterochtend. Dus het wandelen begint aan te slaan, maar het lichaam moet nog wennen misschien. Komt goed, we gaan door Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bij mij vandaag nog geen 400 steps behoorlijk veel pollen hangen er hier in de lucht en dan blijf ik zoveel mogelijk binnen de ramen zijn gewoon geel van het stuifmeel.
Het is binnen nog heerlijk koel alles is dan ook dicht, misschien vanavond nog een paar stappen

Mooi 6 ons eraf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 17:31    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ik ben mijn stappenteller kwijt. Schaam Schaam Sip . Kan hem nergens vinden. Zal vanavond nog even flink zoeken. Volgens mij heb ik hem ergens neergelegd, omdat ik geen zakken in mijn jurk heb! Rollende ogen Hoe is het met jullie? Te warm om te lopen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 14:55    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Met dit warme weer ga ik zo min mogelijk naar buiten
Ik hoop dat jeje stappenteller gauw vind

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 15:49    

Reageer met quote
Gevonden! Zat in mijn zwemtas. Lachen
Morgen weer serieus aan de gang. Dik rood vakje. 😳 Iets minder eten! Lachen
Gisteren en vandaag 2.5 km gezwommen. Heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 19:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 16 van 24