Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Ga je mee stappen? 8000/10000 per dag.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zaterdag 15734
Vandaag9.128
Ik moet ook nog heel wat kilo,s kwijt maar doe rustig aan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 20:35    
Vrouw Weeggegevens   AS1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ben weer een weekje afwezig geweest. Wel de hele week ver boven de 8000 stappen ivm de avond vierdaagse van mijn kinderen Erg blij

Woensdag weer wegen, ben benieuwd. Het lijkt een beetje stil te staan. Het ging zo lekker de laatste tijd, dat houdt natuurlijk een keer op. Nu volhouden! Bij mij gaat het steeds mis zodra er zeeeeer weinig tot niets afgaat terwijl ik wel ontzettend mijn best doe. Dan verlies ik de motivatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 22:24    
Vrouw Weeggegevens   zonn
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
AS1983 schreef:
Nu volhouden! Bij mij gaat het steeds mis zodra er zeeeeer weinig tot niets afgaat terwijl ik wel ontzettend mijn best doe. Dan verlies ik de motivatie.

Probeer een ander doel te kiezen dan gewicht verliezen....dat helpt bij mij. Zoals: gezond oud worden, beter voelen, fitter voelen.
Succes!

1 🍏: extra bewegen/anders bewegen
studeren / zelf ontplooiing (30 minuten zonder onderbreking), opruimdingetje
voor 50 🇭🇺 in Italie geen plan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 22:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zonn schreef:
AS1983 schreef:
Nu volhouden! Bij mij gaat het steeds mis zodra er zeeeeer weinig tot niets afgaat terwijl ik wel ontzettend mijn best doe. Dan verlies ik de motivatie.

Probeer een ander doel te kiezen dan gewicht verliezen....dat helpt bij mij. Zoals: gezond oud worden, beter voelen, fitter voelen.
Succes!

Dat is natuurlijk ook zo, maar ik heb behoefte aan iets "tastbaars". Op het moment dat ik geen gewicht verlies voel ik me ook niet beter of fitter. Wel in vergelijking met het startpunt natuurlijk, maar dat is op dat moment geen motivatie. Een zwak argument, dat weet ik ook. Maar op zo'n moment is dat gevoel zo sterk. Ik wil nu met mezelf afspreken dat ik tenminste 4 weken doorzet. Er zal een moment komen dat ik weer ga afvallen. Zo niet, dan ga ik naar de dokter. Dus dat is nu mijn plan. Het gaat goedkomen, ik heb er wel vertrouwen in!

Wat nu ook nog motiveert is dat ik echt graag vaker jurkjes aanwil. Vandaag zeker 15 gepast en bij allemaal vond ik mijn heupen te breed en mn kuiten te dik en lelijk. Daar hoop ik ook wat aan te kunnen doen ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 23:21    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
As,
iedereen blijft wel eens steken of weer aankomen zo,n probleem is dat toch niet als je je gezond voelt en je hebt echt niet zo,n abnormaal zwaar gewicht dat je er voor naar de dokter moet.
Ik heb 3 leuke jurken besteld en hoop dat ze passen en me leuk staan ik heb een hekel aan passen in de winkel deze jurken komen uit Amerika en hebben andere maten maar gelukkig stond de bovenwijdte vermeld dat bij mij belangrijk is de heupen zijn bij mij juist erg smal en geen kont hihi daar heb ik liever meer van Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 7:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@As: niet naar de dokter hoor, meer sporten en/of minder eten. Je noemt het zelf een zwak argument en ..... dat is het ook! Jij bent de enige die motivatie uit andere dingen kan halen. Niet buiten jezelf zoeken dan gaat het hem niet worden.

En dames...jurkjes...daar doen we het voor.

vandaag :15.687 stappen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 19:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ok ik wil even wat toelichten

Ik wil het niet buiten mezelf zoeken, motivatie moet zeker vanuit mezelf komen zoals gezegd werd. Dat is zeker zo. Met de dokter bedoel ik niet dat ik naar de dokter ga om hem mij te laten afvallen! Wij hebben nogal een variatie aan (soms ernstige) schildklier aandoeningen binnen mijn familie dus ik moet sowieso frequent laten controleren. Als ik lange tijd niet afval, terwijl ik super gezond eet en veel sport, wil (en moet) ik me daar op laten controleren.

Ik heb gewoon soms een dip (zoals in 2010 en 2013) en dan laat ik het los. Dat wil ik nu niet. Dus heb daarom een plan voor mezelf gemaakt.

Maar mijn motivatie is weer helemaal terug hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 6:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedzo as de motivatie is er weer bij mij ook .
Gisteren weer veel gelopen 15231 steps.
Vandaag zou het niet zoveel worden ik heb vanalles te doen, en smiddags bevolkingsonderzoek naar borstkanker daarvoor moet ik naar de stad fietsen ik zie er altijd zo tegenop zo onvrouwvriendelijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 8:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@as: supervervelend die schildklierproblemen, controles en onzekerheid....van zal het daar aan liggen...?
Soms denk ik te simpel: gezond eten en sporten is het voor mij maar dat hoeft het natuurlijk niet te zijn voor een ander.
Ik wilde je motiveren... Lachen Haha..nu denk ik dat het gelukt is Rollende ogen
@ine: ik ben blij dat het bevolkingsonderzoek er is en ervaar het daarom als iets positiefs Maar het is achter de rug en pas over x aantal jaar weer...hopelijk

Goed dat we lekker stappen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 18:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is al weer achter de rug het bevolkingsonderzoek, dit keer was het meegevallen het is vaker gebeurt dat de foto,s niet gelukt waren en weer een tweede keer moesten genomen worden en heb het niet zo op röntgen foto,s .
Vandaag weer goed mijn best gedaan meer dan 10000 steps en ongeveer 1700 cal gegeten niet gesnoept geen wijn vandaag en ga boven een film kijken mijn man voetbal beneden zelf hou ik daar niet van, vandaar boven op de iPad vind ik niet erg hoor een fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 20:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 15 van 24