Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Info: Atkins dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

fysieke klachten

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fristie
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik volg nu ongeveer 8 weken het atkins dieet. Op dit moment heb ik al 3 weken last van buikpijn, waterdunne diarree, vermoeidheid en overprikkelbaar zijn. Iemand hier bekend mee, of zou het los staan van het dieet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jun 2014 14:42    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Vermoeid en prikkelbaar kunnen veroorzaakt worden door het 'afkicken' van suikers. Diarree zou kunnen komen doordat je relatief veel vet en te weinig groenten en daarmee te weinig vezels binnen krijgt. Gebruik je er iets voor, zoals psyllium bijvoorbeeld?

Misschien kun je een eetdagboekje starten, dan kunnen we met je mee kijken om er iets zinnigers over te kunnen zeggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 jun 2014 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Fristie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
bedankt voor je reactie! Ik eet elke dag groente en salade, dus vezels krijg ik genoeg binnen. Ik heb vanavond wat ge-googled en ik denk dat ik weet wat de oorzaak is. Ik gebruik sinds een week of drie-vier soja melk en yoghurt. Het was nogal een ingewikkeld verhaal, maar het gaat hier om rottingsdiarree, waardoor er vooral onverteerbare eiwitten uitkomen. Dus, ik ga vanaf morgen geen soja meer gebruiken ( ik miste namelijk onwijs mijn yoghurt dagelijks) en nu maar afwachten...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jun 2014 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Flossie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hopen dat het dan beter gaat. Zelf heb ik het ook een paar dagen gehad. Ik gebruik idd psylliumvezels. Werkt prima bij mij. Bevalt het dieet je? Ik ben nog nu een week bezig en het gaat lekker
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jul 2014 6:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1