Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Focus op zeer gezond eten, bewegen en afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   love handle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten voorheen (Modifast)

Reageer met quote
Top, dank je voor je reactie! Vult dat ook echt dan? Blijf je dan geen honger houden?
Of zou het gewoon nog wennen zijn voor mijn lichaam als m'n maag blijft knorren?
Ik ga het sowieso ook proberen:)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 21:15    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Als je gewend bent op vaste tijden een bepaalde hoeveelheid te eten zal je maag gaan knorren als je daar verandering in brengt.
Is een normale reactie.

In het begin kan dat heel heftig zijn, of je negeert dat, het gaat vanzelf over of je neemt iets wat dieetondersteunend is.
Bv, klein schaaltje magere yoghurt, appeltje of id. Ook het drinken van een kop thee, water, zorgt ervoor dat het ophoudt.

Zo gauw je lijf gewend is aan de nieuwe hoeveelheden en het aantal eetmomenten houdt het knorren op.
Dee eethonger in je hoofd blijft gewoon bestaan, die is veel moeilijker te bedwingen😂😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 9:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de reacties!
ja een komkommer moet je ook bijna een hele eten voor het vult toch;)
Druiven vind ik ook erg makkelijk!

ja ik ben benieuwd of m'n lijf er snel aan went dan. Ik zal eens kijken of thee helpt inderdaad:)
Och ja die eethonger in m'n hoofd..hou op, schei uit:D

Vandaag de eethonger kunnen stillen met twee rijstwafels met smeerkaas en twee volkoren soepstengels. Ik wilde eigenlijk een heel schap koeken leegeten:)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 okt 2017 20:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Schap koeken😂

Snaaidrang blijft, belangrijk is om op dat soort momenten te bedenken waarom je af wilt vallen? En hie graag je dat wilt!!
.
Jezelf dan af leiden en eventueel iets kleins, gezonds te eten.
En er vooral voor zorgen dat die koeken niet in de buurt zijn😂😂

Ik bedenk altijd dat als ik het nu eet, die koeken dan, ik er toch morgen weer zin in heb, dus het lost mijn snaaidrang niet op.
Niet doen dus😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 7:26    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Pfffff was deze week dus 0.4 aangekomen! Zo shit!

Maar deze week gaat prima dus ik hoop echt op een min volgende week!!! Wil ZOOO graag die 85 zien Sip

Hoe gaat het tot nu toe met de rest?

Liefssss

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De tussendoortjes vind ik cherry tomaatjes ook lekker en heeeel weinig callorieen, neem zelf vaker 200 kwark met fruit bv een half peertje met een beetje kaneel erin dat voed goed, en van opgeklopte halfvolle melk 100 ml en koffie daar zit ik ook vol van. Een appel eten daar stilt mijn honger weer niet van.

Alweer een mooie zonnige dag en dat in oktober als de bomen niet zo,n mooi kleurenpalet hadden zou je zeggen het is lente.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 11:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja Elisabeth goede tips:) ik wil ook kijken hoe ik mezelf gemotiveerd kan houden. Helpende gedachten of foto's van kleding die ik graag wil als ik slank word.
En inderdaad het belangrijkste: vèr uit de buurt blijven van koeken!

Ine, klinkt lekker kaneel door de kwark met fruit. Ga ik proberen. ja heerlijk dit weer! Lekker buiten wandelen:)

Goede instelling New fysic! Zet hem op, die 85 komt echt al in de buurt:)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 22:21    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toen ik af ging vallen kocht ik een skinny jeans, 3 maten te klein, maat 36 terwijl ik 44/ 42 had, en heb deze aan mijn kledingskast gehangen.

Zo werd ik een paar keer op de dag zichtbaar herinnerd aan waar ik mee bezig was!!
Inmiddels is deze broek te groot😂en gebruik ik een motivatiekaart die ik elke ochtend lees en meld ik me hier s morgens😊

Daarna maak ik me eetplan voor de dag, al met al nog geen 5 minuten werk maar helpt wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 6:00    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi elizabeth,
Mijn broeken die te klein zijn gooi ik niet weg in de hoop dat ik ze toch een keer aan kan maar duurt toch wel lang,
Een positief punt ik heb een foto gemaakt toen ik dikker was daar kijk ik dan naar en zeg dan DIT WIL IK NIET MEER dat helpt.
Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 6:29    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb ook nog kleding maatjes minder in de kast, als motivatie, en heb een wens voor een mooie jas als ik echt op gewicht ben

gaat nu ff minder,draadweer oppakken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 okt 2017 16:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 9 van 18