Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Focus op zeer gezond eten, bewegen en afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
ja, het lukt mij om stabiel te blijven, nu zo n anderhalf jaar.
Maar het vergt een niet aflatende inzet😕
Vind alles lekker, nog steeds de neiging om teveel op te scheppen en uitzonderingen te maken.
Dat is meteen te zien op de weegschaal.

Gewoontes veranderen is lastig, gezellig is niet alleen gebak bij de koffie, weekmarkt is geen bak kibbeling, verjaardag is geen snaaifeest, lekker eten is niet twee keer ooscheppen en deze periode is het nog lang geen pepernotentijd😂!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 7:02    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Elisabeth01, herkenbaar hoor ! Het is moeilijk, maar het lukt je ! Applaus Applaus

Nu ik nog. Ik heb een risicomoment . Geweldig afgevallen vorige week ! Vervolgens gisteren naar zee geweest om het gedoe met een zieke & zeer goede kennis wat van me af te zetten, en vanochtend denk ik: is dit eigenlijk allemaal wel goed, al dat afvallen.Sip

Alsof te dik zijn goed is. Herkenbaar ?

Ik vindt het trouwens fijn dat er geweldige afvallers tussenzitten in dit groepje ! Erg blij Dat is wel leuk. Altijd goed om die verhalen te lezen. Ik trek me er wel overheen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 7:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ine61, je verward me met iemand anders hoor ! Ik drink helemaal
GEEN alcohol, ben een geheelonthouder, en ik heb geen hondje !!

Nu heb ik het gevoel dat er een heel verkeerd beeld wordt geschapen van mij, kun je dit even verwijderen? Bedankt !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
micha1 schreef:
Ine61, je verward me met iemand anders hoor ! Ik drink helemaal
GEEN alcohol, ben een geheelonthouder, en ik heb geen hondje !!
Nu heb ik het gevoel dat er een heel verkeerd beeld wordt geschapen van mij, kun je dit even verwijderen? Bedankt !

Vergissen is menselijk en gebeurt op de weegclub zelden opzettelijk na aanleiding van je mail het bericht met foute info verwijderd dat kan alleen de beheerder .

Succes en blijf aardig voor elkaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 8:48    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Ellen, bedankt. Waar ik niet aardig ben, wil ik gecorrigeerd worden ! Maar ik moest hier wel deze onjuistheid rechtzetten. Deze persoons verwarring had anders misschien wel doorgegaan, en dan heb je echt een probleem !
Nogmaals dank ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 8:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
OKe neem een groot glas gezonde sap smullen en goed dat dit misverstand uit de weg is .

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 9:02    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
@lovehandle, het meer eten lukt nog niet zo. Zaterdag kwam ik , met moeite, aan de 900kcal en had gisteren helemaal geen trek. Dat vind ik dan ook weer niet zo goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 15:12    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sorry Mischa voor het misverstand ze was ook aan zee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 15:35    
Vrouw Weeggegevens   love handle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten voorheen (Modifast)

Reageer met quote
Micha hoe bedoel je of het wel goed is het afvallen? Ik herken het wel in die zin dat ik een lange tijd gestopt ben met proberen. Ik was het constant proberen af te vallen en dan weer falen helemaal zat. Ik bedacht me dat ik wel dik zou blijven en lekker alles mag eten en doen wat ik wil. Als ik dan ook maar niet meer zeurde over m'n dik-zijn. Maar hier ben ik weer. Juist wetend dat dik niet gezond is bij mij en slanker fijner voelt.
Ik hoop dat je je er weer bij kan pakken. Gelukt vandaag?

En nog een vraag aan jullie: wat eten jullie tussendoor op werk. Ik moet iets hebben wat even snel gehapt kan worden en wel zorgt dat mn maag niet gaat knorren:) nu eet ik lunch brood en tussendoor ook maar.. lunch loop ik vaak een rondje dus salade ofzo is ook niet echt handig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 21:00    
Vrouw Weeggegevens   elsinaktie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
als tussendoortje eet ik vaak cherrytomaatjes of reepjes paprika op het werk. Hiermee blijven mijn handen redelijk schoon en kan ik snel weer bellen Erg blij Fruit heb ik meestal ook als tussendoortje bij me. Meestal bewaar nog iets voor in de auto op de terugweg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 21:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 8 van 18