Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Focus op zeer gezond eten, bewegen en afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Hoezo Liesbeth moet je meer gaan eten. Vraag

Hoi Ine,
Ik heb sinds augustus een maagverkleining. Ik zat op ongeveer 600/700 kcal. Dat bleek te weinig. Ik weet wel dat ik uiteindelijk op 1200 uit moet komen, maar had nog geen behoefte aan meer. Maar dat zou nu al 1000 moeten zijn. Ik verhoog het nu per week met 100 p/d. En dat kost al moeite. Gekke gewaarwording hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 12:34    
Vrouw Weeggegevens   Luusluus
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hi

Ik ben nog een beetje zoekende, kan ik nog meedoen ook al loopt dit al 2 weken?

Groeten en Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 13:28    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi Luusluus, je kunt gewoon meedoen; je geeft dan je gewicht op in het vakje links, en dan sta je in het schema, vanaf dan doe je mee.
Leuk dat je dit van plan bent, succes alvast ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 14:54    
Vrouw Weeggegevens   love handle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten voorheen (Modifast)

Reageer met quote
Ine wat uitgebreid zo'n horloge dan! Gaaf hoor. Dat werkt zeker wel motiverend:)

Liesbeth klinkt heftig! Hoe ziet zo'n dagmenu van 700 calorieën er ongeveer uit dan? Bizar lijkt me als je dan tegen 1000 calorieën moet gaan eten!

Luusluus welkom en zet hem op!

Hier rond de middag in de winkel geweest terwijl ik honger had. Niet bij nagedacht, maar dat moet ik dus vermijden! Genant vier keer een rondje door de winkel gelopen in twijfel om toch die lekkere broodjes te halen:D Uiteindelijk alleen de winkel uit met broccoli en wortels, maar jemig ik ben krap een week bezig en daar bezwijkt mn motivatie al bijna. Opletten opletten opletten..

Hoe is jullie dag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 16:25    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
love handle schreef:

Liesbeth klinkt heftig! Hoe ziet zo'n dagmenu van 700 calorieën er ongeveer uit dan? Bizar lijkt me als je dan tegen 1000 calorieën moet gaan eten!

Het eten is de normale Hollandse pot zeg maar. Maar dan minder. En mager. 3 maaltijden, 3 tussendoortjes. Zorgen voor voldoende melkproducten, 500ml. Alles wat je eet moet voeding zijn.
Drinken mag tot een halfuur voor en na het eten. Dat vind ik nog het lastigste.
Levenslang multivitaminen en calcium slikken want je kunt die niet genoeg met voeding binnenkrijgen.

Het is best te doen hoor want je hebt niet tot nauwelijks honger. Het is wel een zware operatie maar bij mij is het heel goed gegaan. Geen bijwerking behalve positieve. Na 2 weken al mijn bloeddrukmedicatie gehalveerd en misschien binnenkort een ander medicijn ook afbouwen.

Voor de operatie word je heel goed gescreend, zowel op medisch gebied als psychisch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 20:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Luusluus ! En nogmaals succes Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 15:43    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Liesbeth,
Door die maagverkleining kan je zeker niet meer eten, klinkt goed gewoon Hollandse pot alleen minder,
Eet zelf op dit moment teveel en merk het ook een opgeblazen gevoel daar moet echt verandering in komen en ga nu weer callorieen tellen daar hou ik niet zo van maar het moet maar eventjes zit op ditmoment in de stres en dan ga ik extra eten.
Beter natuurlijk geen stres, maar gaat om mijn dochter die het ontzettend moeilijk heeft.
Ook ben ik met een schema begonnen

Lovehandle daarom heb ik ,m ook gekocht werkt idd motiverend.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 okt 2017 18:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Elisabeth01, mooi doorgezet ! Knap want het zijn de laatste loodjes en die zijn geloof ik echt het zwaarst bij afvallen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
micha1 schreef:
Elisabeth01, mooi doorgezet ! Knap want het zijn de laatste loodjes en die zijn geloof ik echt het zwaarst bij afvallen. Erg blij

Dank😊

ja wil iedereen wel waarschuwen, denk je dat afvallen moeilijk is? Nou, neem van mij aan dat het daarna pas begint😕
Het stabiliseren is lastiger!!

Dat komt omdat je geen 'yes gevoel' meer krijgt van de weegschaal, mensen zien ook niks meer aan je, je bent inmiddels gewend geraakt aan je nieuwe maat en dan nog moet je elke dag bewust kiezen en kleine porties eten.
Doordat je lijf kleiner is en dus minder energje nodig hebt is dat nog minder dan toen ik begon met afvallen.

Nu is er nog sterker de drang om uitzonderingen te maken, immers het gaat al zo lang goed. Maar nog steeds gaat elk pondje door het mondje dus kan gewoon niet.

Uiteraard levert een gezond gewicht veel op, makkelijker bewegen, minder pijn, mobiel blijven dus gewoon door.
Relativeren, het is maar eten😂.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 okt 2017 13:45    
Vrouw Weeggegevens   love handle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten voorheen (Modifast)

Reageer met quote
Liesbeth wat fijn dat de operatie goed is gegaan, klinkt heel heftig allemaal. Lukt het meer eten nu?

Welkom Lientje! Pff solliciteren is zo vermoeiend, succes. Goed dat je niet snoepen per dag bekijkt, ga ik ook doen. Vooral niet laten ontmoedigen door een slechte dag.

Elisabeth lukt het jou om stabiel te blijven? Wel goed gezegd. Ik ben wel eens afgevallen, maar ook weer aangekomen helaas..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 okt 2017 7:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9