Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Focus op zeer gezond eten, bewegen en afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jmertens1972
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel !
Ik ga mijn best doen.
ik zou bijna, bijna zeggen dat ik er zin in heb....
De avonden zijn zo lastig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Micha ik gebruik ook geen supplementen of vitamines , gebruik wel veel kruiden oa kurkuma en verse gember en heb zelf een zee van kruiden in mijn tuin zeer gezond en smaakvol
Vanmorgen met zo,n heerlijk herfstweer een wandeling van een half uur door de bossen gemaakt de honden hebben zich heerlijk kunnen uitleven .

Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ik neem elke dag een multivitamine, dit ivm aanvulling ijzer, vit. B6 en b12 (eet geen vlees) en vit.d advjes reumatoloog.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 8:04    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ine61, en Elisabeth 01, hartstikke bedankt. Het vreemde is dat ik exact doe wat jullie gezamenlijk doen. Hoe raar...Ik neem elke dag kurkuma en verse gember, zowel als ijzer, b12, VitD3, en op het moment C. Dit omdat ik echt sterk afval momenteel, en ik ben ook vegetarier, eet al zeer lang geen vlees meer. B6 neem ik niet. Waarom neem jij dat Elisabeth01?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 9:42    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
B6, b12 en ijzer omdat ik al ruim 35 jaar geen vlees eet. Alhoewel tegenwoordig het toegevoegd wordt aan de vleesvervangers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 10:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Elisabeth, bedankt. Eerlijk gezegd, die vleesvervangers, sommige zijn lekker maar ik vertrouw al die (vaak chemische) toevoegingen niet zo. Ik weet dat ik wel streng ben hierin, maar zo zie ik het. Wellicht neem jij ze ook niet. Erg blij Ben zelf 9 jaar vegetarier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 11:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
De vleesvervangers eet ik af en toe maar zie op de verpakking wat er allemaal aan toegevoegd is, maak ze liever zelf en voeg er zelf ingedrieenten toe in poeder of vezel vorm dus toch voedingssupplement maar niet in tabletvorm doseer het in eten en papje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 11:44    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, zo moet het; ben ik ook achter, sta al een paar weken op het punt zelf groentenburgers etc. te gaan maken. Was al recepten aan het zoeken om wat ideeen te krijgen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Val er zomaar tussen maar bij de Jumbo hebben ze kruiden om kikkererwten burgers te maken ik heb er ondertussen een eigen variant van gemaakt maar de kruiden zijn handig.
Ik eet regelmatig vega en lees mee om wellicht iets nieuws te maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 13:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja Ellen zelf gemaakt is lekker ieder heeft toch zijn eigen smaak met kruiden kan je veel variëren soms is mijn expiriment niet lekker bv toegevoegd salie bah.
Linzen vind ik fijn om mee te werken, groentenburger er mee maken laatst had ik edelgistvlokken erdoor verwerkt JAMMIE

Wat zijn dat voor kruiden Ellen vers of in een potje, zelf heb ik een kruidentuin en staat nu volop in bloei bonenkruid div soorten Thijm bieslook, pijp en knoflook, de oostindische kers zelfs met z,n opvallende kleuren die ik verwerk in kruiden/ bloemen boter de rucola sla met z,n lange gele stengels trouwens dit is ook lekker om in een burger te verwerken een lekkere notensmaak dagelijks pluk ik nog selderij,peterselie lavas voor de soep een groot gedeelte staat te drogen onder het afdak maar heb ook een voedsel droger kan de hele winter vooruit Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 9:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 15 van 18