Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Focus op zeer gezond eten, bewegen en afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Dank je Ine.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 20:34    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kan het niet helpen maar het klinkt erg leuk, Jacomine4; een wandeltocht van 13 km over dijkjes en snert toe. Enig. Erg blij Vindt je aardig actief zeg ! Zet hem op met afvallen ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 8:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een dip moment. Baal even van al dat gezonde eten en vindt het vervelend. Zo . Dat heb ik gezegd. Ik moet er eens even tussenuit. Ik ga maar naar een leuke film. Als break. Misschien helpt dat.

Vraagje: nemen jullie supplementen of vitamines ? Ik wel wat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
micha1 schreef:
Newfysic2017, het is volkomen logisch dat je na zo'n gewichtsverlies vorige week (1,9 kg) weer ietsje terugschiet. Gewoon doorzetten !
Erg blij

ja dat klopt, ik ga er gewoon weer tegenaan! Nu een week knallen en dan hopelijk een kilo oid eraf volgende week!

Jij ook een mooi resultaat hoor Lach Jij bent al in de 60 dus dan is 4 ons gewoon hartstikke goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 9:39    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker sportief jaccobine🍵🍵lekker snert
ben weer aangekomen nu weer beter opletten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 10:06    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
micha1 schreef:
Ik heb een dip moment. Baal even van al dat gezonde eten en vindt het vervelend. Zo . Dat heb ik gezegd. Ik moet er eens even tussenuit. Ik ga maar naar een leuke film. Als break. Misschien helpt dat.

Vraagje: nemen jullie supplementen of vitamines ? Ik wel wat.

Kop op Micha.aai Even er uit kan helpen. Misschien kun je je maaltijden wat "spannender" maken? Of iets inplannen en er de rest van de dag rekening mee houden. Meer bewegen b.v. of maaltijden aanpassen.
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van iets eten wat eigenlijk niet verantwoord is. Het "moet kunnen" idee. Het verzandt al snel in teveel "moet kunnen" momenten.

Ik ben zelf natuurlijk beperkt in mijn eten door de maagverkleining. Maar ook daar moet je de goede keuzes maken en niet patat en frikadellen door de blender gooien. Dat gebeurt echt!

Ik gebruik wel multivitaminen maar dat moet omdat ik anders niet genoeg binnen krijg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 12:13    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mischa niet opgeven, volhouden, focussen

ik gebruik geen supplementen of vitamines
denk/hoop genoeg binnen te krijgen via voeding

heb al dagen last van spierpijn aan de rechterschouder, de kant die het meeste belast word met rollen i.v.m dat de meeste wegen bollopen

succ6 allemaal deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 20:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt LiesbethM en Jacomine4, dat helpt ! Heel lief van jullie ! Uitroep
Wens jullie allebei een hele succesvolle afvalweek, en veel plezier daarbij ! Erg blij

Jacomine4: let op die schouder hoor. Voorzichtig mee zijn. Heb je een fysiotherapeut waar je mee werkt ? Die kunnen ongelooflijk goede tips geven, maar vermoedelijk heb je wel zo iemand. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 okt 2017 23:43    
Vrouw Weeggegevens   jmertens1972
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Allemaal,
Sorry dat ik zomaar midden in het sprintje inval, en jullie gezamenlijk gemiddelde omlaag haal....
Ik ga mijn best doen, samen met Sonja Bakker en door het sporten weer op te pakken om dit sprintje tot een positief einde(voor mij een begin) te brengen.
Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 7:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Jmertens1972, welkom in ons gezellige en gezonde sprintje ! Erg blij Laat het weten als je het moeilijk hebt, dan kunnen we je supporten ! Af en toe iets schrijven geeft ook automatisch bijval, en dat is ook een stimulans om je aan je zelfgekozen afval wijze te houden ! Veel lezen hier helpt ook. Je komt op goede ideeen !

Heel veel succes ! Zet hem op ! cheerleader Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 nov 2017 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 14 van 18