Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Focus op zeer gezond eten, bewegen en afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed om te weten, 5 a6 kilo minder 1 maat kleiner, gaat bij mij langzaam hoor en nu ik weinig beweeg weer een kilo erbij, en hoop dat ie er gauw af is
In totaal vanaf het begin dat het hoogtepunt was qua gewicht moest er 13 kilo vanaf en ben half juni 2015 begonnen met 85 kilo 8 kilo eraf in 2.5 jaar tijd nog 5 kilo hoop dat het nu wat sneller gaat
Als ik aankom zijn het hoofdzakelijk buik en borsten, zit weer op cupmaat f
Mijn heupen daarentegen komt niks bij , zo is het bij iedereen ook anders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 11:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Focus op gezond eten, afvallen en bewegen

Het gaat weer beter en zo langzamerhand sta ik weer meer in de keuken gisteren een heerlijke spinazietaart gemaakt met Fetta, ei, ui,prei, rode paprika, dille, spirulina, en edelgistvlokken dit in de airfryer gebakken in een tulband vorm.
Als je het in plakjes snijd heeft het een mooi structuur met verschillende kleurtjes.
Jammer genoeg is ie op volgende keer wil ik wel eens proeven hoe hij koud smaakt voor als tussendoortje.

De edelgistvlokken is een goede tip van Newfysic
Dit schreef ze
Als je trouwens ook heel erg houdt van parmezaanse kaas over bepaald eten, kan ik je edelgist vlokken aanbevelen! Smaakt net als parmezaan en is super healthy.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 11:32    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
vandaag weer fijn veel gerold, heerlijk weer wel veel wind.
heb ook een maat minder, mijn spijkerbroek draag ik nog, alleen bij het opstaan bij het naar bed gaan
ga ik staan en dan valt hij vanzelf naar beneden
haha soms heeft zitten ook een voordeel
ga me eens verdiepen in edelgist vlokken, leuk hier weer tips op te doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 15:38    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn dat je weer lekker bezig bent, Jacomine4 ! Mooi werk ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 7:01    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Wat leuk Ine61 dat je gebruik hebt gemaakt van edelgistvlokken! Ik vind ze heerlijk en het geeft die kaas smaak!

Ik heb denk ik een hele goede week achter de rug. Morgen 'moet' ik om 08.30 wegen bij mijn coach! Als het een goed resultaat is ga ik morgen mezelf belonen met mosselen & ovenfriet!

Vandaag heb ik super lekkere gerookte paprika soep gemaakt! Was super lekker en romig zonder dat er ook maar iets van room was toegevoegd! Alleen groenten en bouillon.

Ik heb nog lekker over dus kan er deze week nog twee x van eten/lunchen.

Ben benieuwd naar mijn resultaten deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 18:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zit weer in de goede modus, meer bewegen en opletten wat er in mijn mondje komt
probeer mijzelf niet of minder te belonen met iets lekker te eten, lukt niet altijd hoor
mag in het weekend ook 2x 1 broodje als verwennerij
doe bij elke volle kg eraf een waxine lichtje branden, symbolisch vet verbranden
en bij elke 5,nog niet vaak voorgekomen, mag ik om een tijdschrift, zoals een knip of knippie
ook gelijk handig zal straks toch kleding moeten vermaken of nieuwe maken of kopen
of iets leuks voor mijn kleinkids maken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 5:54    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi, goed te horen dat de mood er weer in zit ! Geweldig resultaat overigens deze week ! Applaus
Dat is wel een slim beloningsplan wat je hier noemt waxinelichtje als symbolische vetverbranding en bij erg knap resultaat een handig en leuk tijdschrift ! Knap trouwens dat je dat kan, kleding maken ! En goed voor de portemonnaie ook. Wist niet dat je kleinkids had, leuk.

Nu volhouden, zet hem op ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 6:31    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hoi Mischa
ja heb 3 kleinkids , 1 jongen van 4 en 2 meisjes van 1
ga nu voor de feestdagen een rieten kinderpoppenwagen bekleden met gordijntjes en dekbedje en misschien nog wat leuke koksmutsjes en schorten, heb van een oud nachtkastje een speelgoedfornuisje gemaakt met wat pannetjes, moet er ook nog fruit en groenten voor haken
niks geen couture werk, maar lekker freubelen

jij bent ook goed bezig hoor, knap
goede week allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 8:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk jacomine ik ben ook een freubelvrouwtje, ben altijd bezig ook met de kleinkinderen leren breinen en de oudste heeft al achter de naaimaschine gezeten, en veel knutselen natuurlijk
Ik heb nu een prachtige licht blauwe wollen deken gekocht bij de kringloop met beige figuurtjes voor€5 daar ga ik een jas van maken hoef alleen voering te kopen.

Gisteren witlof met fipfilets vandaag rode bieten met vis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 9:35    
Vrouw Weeggegevens   love handle
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten voorheen (Modifast)

Reageer met quote
Mooie groene hokjes in dit sprintje, goed bezig!

Leuk dat gefreubel. Ook een goede om als beloningssysteem te gebruiken inderdaad!

Heeft iemand van jullie een gerecht voor een lekkere gezonde ovenschotel? Ik wil graag wat klaarmaken wat ik een volgende dag kan opwarmen of afbakken:)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 11:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 11 van 18