Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Fitchannel.com met Mark Tuitert

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hallo,

Valt iemand af met de hulp van fitchannel.com, een programa van Mark Tuitert?

Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden,

Bedankt alvast,
Monique

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Totaal onbekend hier.
Maar schroom niet om je bevindingen te posten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2017 18:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben dus begonnen met fitchannel.com, en moet eerlijk zeggen dat ik het duur vind vergeleken met wat het is, en voordat je je opgeeft is er ook niet genoeg informatie over wat het precies inhoudt.

- elke week krijg je 3 trainingsvideos van rond de 25 minuten, inclusief warming up and cooling down. Aan het eind van de video geef je een score op van hoe je de oefeningen vond, van zwaar tot makkelijk en hoe je je die ochtend voelde, van fris en fruitig tot erg moe
- het lijkt mij erge korte trainingen, aan de andere kant zijn ze makkelijk vol te houden juist omdat ze zo kort zijn
- als je alle oefeningen van de betreffende week hebt afgerond kun je je nieuwe gewicht invullen en heup en buik omvang
- elke week krijg je ook 3 nieuwe recepten

- je krijgt aan het begin een weekmenu, maar eerlijk gezegt kan je dat bijna net zo goed aan de kant gooien, het lijkt me meer iets wat ze moeten doen dan dat er echt over na is gedacht. Behalve de recepten van week 1, is het verder een allegaartje van ingredienten zonder recepten
- ook al bekijk je niet alle videos dan krijg je nog een flinke opsteker, want het programa houdt dus total geen rekening met of je wel of niet iets doet. Ik had een meer persoonlijke aanpak verwacht , vooral omdat het 155 euro kost per jaar!

Juist door de prijs zul je gewoon wel door moeten blijven doen, anders is het zonde van het geld, Misschien moet je het gewoon beschouwen als een interactief boek en niet als een fantastisch middel om mee af te vallen.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn resultaten, maar voorlopig ben ik niet onder de indruk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jan 2017 13:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Na 2 weken fitchannel gedaan te hebben ben ik 2,4 kilo kwijt, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik naast de 3 spiertrainingen van deze site, ook nog 3 keer cardiotraining doe van 1 uur elk, dus dat zal zeker de resultaten wel beinvloeden.

Bij fitchannel kan je pas je nieuwe gewicht doorgeven als je alle drie de trainingen hebt gedaan, helaas werkte het systeem vorige week niet, dus niet mijn nieuwe gewicht in kunnen vullen. Aan de ene kant is het wel een motivatie dat je alle drie de videos gezien moet hebben voordat je je gewicht kan invullen (let wel gezien, niet gedaan, je kan ook gewoon naar het einde van de video gaan en voila Lachen ), ipv dat je het ook kan invullen zonder ook maar een video te hebben opengedaan.

Wat betreft de videos, ik vind ze nog steeds kort en vooral het rekken is erg kort, moet je nog even meer doen als je klaar bent met de video zelf..

De recepten zijn waarschijnlijk het beste, deze week bijvoorbeeld havermout pannekoeken met banaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 feb 2017 20:06    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Als je gratis sportvideo's zoekt die je thuis kan doen:
fitnessblender.com

Je kunt in de database zoeken wat voor soort workout je wilt doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 feb 2017 18:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb het sporten met fitchannel laten vallen en me ingeschrevn bij de sportschool, waar goed op mijn wordt gelet en ik persoonlijk word begeleid. Ik gebruik fitchannel alleen nog maar voor de recepten. Zoals al eerder vermeld is er geen enkele persoonlijke aandacht in fitchannel (en goedkoop is het niet), ook al train je niet, dan nog krijg je een bericht dat je zo goed bezig bent!

Waar ik eigenlijk heel erg boos over ben is dat nu Linda afvalt er ook een fitchannel versie is van Carlos Lens, die mij ongeveer 20 jaar geleden trainde in een sportschool in Almere. Hij is veel motiverender dan Mark Tuitert, maar als je al bij fitchannel staat ingeschreven kan je dus niet de videos van Carlos zien, moet je je opnieuw inschrijven en betalen, wat we dus niet gaan doen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mrt 2017 15:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1