Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Finyo stofwisselingskuur

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LolaLisa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Wie kent deze methode van afvallen en heeft er al ervaring mee? Of kent iemand die het gedaan heeft?

Een personal coach bij mij op de fitness is erover begonnen dat dat echt iets voor mij zou zijn. Maar ik heb ernstige twijfels over de methode die ze gebruiken en of dat niet resulteert in JoJo gedrag...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2015 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Het is ook wel bekend als HCG, vooral een aanslag op je portemonnee natuurlijk dus je kunt jezelf afvragen of je dat ervoor over hebt. Uiteraard zijn er allerlei hoera-verhalen te vinden op internet, maar wat voegt het voor jou toe?
Het is ook best streng, met 3 weken slechts 500 kcal. en daarna 3 weken 1000. Dat noemen ze dan al de stabilisatiefase... Kun je dat volhouden, zie je dat zitten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2015 18:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pff ja ze hebben me het zaterdag uitgelegd... Maar de kosten daarvoor echt belachelijk!

300 euro voor alleen die voedingsstoffen, dus die homeopatische middelen die de aanmaak van HcG stimuleren. En voor een ochtendshake die niet te drinken schijnt te zijn... De meesten krijgen hem amper weggewerkt.

Dan nog eens 799 (klinkt beter als 800 natuurlijk -.-) voor de begeleiding in die 6 weken!! Dat is 133 euro per consult van een half uurtje.... Nou sorry hoor dat vind ik echt te gortig

Toen kwam hij. ja we hebben een speciale kortingsactie, omdat het nieuw is mag jij voor 750 euro inclusief de voedingsstoffen.

Pff. Ik ga mezelf niet 3 weken uithongeren 750 euro uitgeven met risico dat ik daarna weer terug aankom. Ik hoor altijd dat je niet te laag moet gaan zitten met je kcal omdat je dan je lichaam in stilstand zet op den duur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 6:46    
Moderator

Reageer met quote
Heel verstandig! Weet je meis, het is altijd lastig en we willen allemaal graag wondermiddeltjes om het ff lekker snel en makkelijk voor elkaar te krijgen, maar het enige dat werkelijk helpt is je leefgewoontes blijvend veranderen. Kleine stapjes die je laten wennen en de rest van je leven blijven opletten.
Als er werkende wondermiddeltjes zouden bestaan waren ze allang massaal door artsen gebruikt!
Hou jezelf maar voor dat als het te mooi lijkt om waar te zijn, het dat ook is !
Het enige wat ervan afvalt is je bankrekening... aai
Heb vertrouwen in jezelf, je komt er wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 aug 2015 10:11    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jaa het is werkelijk een raar idee.. Ik snap het ook neit zo goed, want hij zegt dan ja het werkt echt. Maar als je dan vervolgens vraagt naar resultaten... Hij heeft 8 mensen begeleid tot nu toe en die zijn allemaal tussen de 4-15 kg afgevallen in die 6 weken. Maar als ik dan doorvraag of dat er daarna ook vanaf blijft dan krijg ik het antwoord dat het stabiel is... Maar stel nou dat ik die kuur volg en in 6 weken 10 kg af zou vallen en daarna stabiel blijf... Dan ben ik nog lange na niet bij mijn eindresultaat. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het een blijvend resultaat geeft. Het is ook tesamen met slimbelly, dat is een band die je om doet tijdens het sporten waardoor je cm's verliest. Dat is een tijdelijk iets, want als je dat niet blijft doen dan komen die cm's er gewoon weer terug aan.

Ik vind het belachelijk eigenlijk dat ze zoiets promoten in de fitness, want het is toch alles behalve een gezonde levensstijl. Bovendien mag je tijdens die stofwisselingskuur alleen lichte beweging hebben omdat je maar 500 kcal per dag eet. Het zijn allerlei tijdelijke oplossingen. Ze zouden beter investeren in echte begeleiding met gezond eten en goede fitnessschema's.

Ik denk dat ik als ik zo'n kuur zou volgen, dat ik gelijk erna weer terug zou vallen in het patroon van veel eten. Als je jezelf zo uithongert dat lijkt me niet vol te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015 8:48    
Moderator

Reageer met quote
Precies, het heeft dan ook niets te maken met jouw gezondheid, dat soort producten is puur gericht op commercie. De kas moet gespekt ten koste van jouw portemonnee. Natuurlijk "werkt" het, zolang als de duur van de kuur. Maar dat heb je zelf gelukkig al door. Erg blij
Iéder dieet werkt! Je leert er alleen zo weinig van, het gaat er immers om dat je jezelf blijvend andere gewoontes aanleert!
En daar gaat echt wel iets meer tijd mee heen dan 6 weken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 aug 2015 9:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1