Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ffw88 ook ik zit in de molen......

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ffw88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (gastric bypass binnenkort)

Reageer met quote
Vandaag naar de internist geweest en daar was alles goed bevonden. Er is bloed en urine afgenomen waar ik over 2 weken de uitslag van krijg.

Wordt steeds wat spannender....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 19:55    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Mooi!

Had je overigens nog iets aan de informatie die gegeven is in het vorige bericht?

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2012 20:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
o Ron, ik vroeg daar eigenlijk niet om een opklaring. Ik vind het alleen merkwaardig, dat elk ziekenhuis het weer anders doet, met dezelfde operatie en ik vroeg me af, waarom dat is.

Iedereen heeft weer eigen regeltjes.......en dat voor precies dezelfde operatie.....Is toch ook gek?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2012 17:54    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
ffw88 schreef:
o Ron, ik vroeg daar eigenlijk niet om een opklaring. Ik vind het alleen merkwaardig, dat elk ziekenhuis het weer anders doet, met dezelfde operatie en ik vroeg me af, waarom dat is.

Iedereen heeft weer eigen regeltjes.......en dat voor precies dezelfde operatie.....Is toch ook gek?

Hoi,
Het maakt het er inderdaad niet duidelijker op.
Het belangrijkste is dat het werkt en dat kan dus op verschillende manieren Erg blij
Ben benieuwd wanneer jij meer informatie krijgt over een eventuele datum.
Bereid je er dan wel goed op voor en kijk er niet te gemakkelijk tegen aan. De operatie is een hele verandering in je leven maar geeft het zo'n positieve draai. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad al ben ik niet altijd blij als er alsnog iets verkeerd valt of als ik te snel gegeten heb Lachen Lachen Lachen

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2012 18:29    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb me al zoveel ingelezen, heb zoveel verhalen gehoord, de voordelen, de nadelen.......ik ben er gewoon aan toe!
Het leven is 1 grote verrassing........ik laat me gewoon verrassen!

ben blij dat jij het nog steeds allemaal waard vond! En zo hoor ik het van de meeste mensen. Zelfs de mensen met naadlekkage, die weken in het ziekenhuis moesten liggen.......waar het nu gewoon goed mee gaat en die ook al lekker wat kilo's kwijt zijn.

Overal zit een risico aan vast........het zij zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jul 2012 18:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En ik heb vorige vrijdag, bij de chirurg, een ja gekregen!! Yessss! Kon over 2 weken al geopereerd worden...... Geschokt Ik zei dat ik nu net begin aan mijn 3weekse vakantie......geen probleem, dan werd het een week later! Dus, aansluitend op mijn vakantie, vlieg ik het ziekenhuis in! Zal mijn baas niet zo blij mee wezen, maar ik wel!

Hoogstwaarschijnlijk word ik 13 augustus geopereerd in Nieuwegein. Nu eerst nog lekker ff vakantie vieren en de laatste week wat dingen in huis halen ivm de operatie.

Ik heb er zin in!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2012 10:05    
Vrouw Weeggegevens   JoyStar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Welke operatie ga je krijgen? Wat fijn dat het allemaal zo snel gaat, geniet nog even van je vakantie en ik lees graag mee met je ervaringen!

Gewichtsverlies incl. 9,9kg voor operatie
12 oktober GBP Rijnstate dr. Aufenacker
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 aug 2012 19:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Joystar,

ik ga de gastric bypass krijgen. Nu nog 2 weken te gaan...... Ik ben gisteren met mijn dochter, bij onze favo spareribs tent geweest....als een soort van afscheidsrondje...... Het liet zich weer ff smaken! Erg blij

Nou......ben nog steeds niet bang ofzo.....heb er nog steeds zin in!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 aug 2012 20:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aah das wel leuk idd, om nog ff met zn tweeen lekker uit eten te gaan.

Fijn dat je niet bang bent, ik ben vrij bang voor ziekenhuizen haha, maar heb het er wel voor over!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2012 11:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Joehoe,

vroeg me af hoe het ging? Wat is de exacte datum dat je geopeerd moet worden? Ben erg benieuwd! Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ipv een sleeve een bypass ga krijgen. (Dit overgens in goed overleg)

Groetjes Joyce

Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2012 15:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5