Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Fel76ine 30 maart 2012 uitslag voor operatie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Snoetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G-Bypass

Reageer met quote
YESSSSSSSS ik mag heb akkoord van de chirurg.

Ik kon kiezen of maandag 7 mei of donderdag 10 mei en heb voor 10 mei gekozen omdat ik dan mijn man het weekend nog lekker om mij heen heb. Ik had een gesprek met dr. Nienhuijs, hij doet ook de operatie.
Ben wel geschrokken omdat het allemaal zo snel gaat vooral omdat Jallabie al een datum had op 16 mei. Vreemd dat ik dan eerder aan de beurt ben.

@ Feline .... kijk of je ook op 10 mei kan als je vrijdag akkoord krijg hahaha dan liggen we er samen lijkt mij wel gezellig.

gr Snoetje (Mathilda)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2012 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Fel76ine
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: geen

Reageer met quote
@snoetje,

Ik zal me best doen. Ik heb de hele dag aan je gedacht.
Van harte meid op naar de nieuwe start.

Dus nog vier weken dan modifast.

Ik ga als ik kan ook voor tien mei en anders dan kom ik je opzoeken. Ik ken het Catharina van binnen en buiten, en beneden bij de info hebben ze een balie. Want dan zit je ook niet zo alleen.

Gr, lien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2012 21:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is heel lief van je maar ik ga er gewoon van uit dat je naast me in een bedje ligt hahahaha Je zegt gewoon niet zeuren ik wil 10 mei hahaha.

Zo nu ga ik zo mijn bed in ben bekaf .... zat al om 7:45 bij de tandarts daarna boodschap gedaan en de trein genomen van 11.00 uur van 14:00 - 17:00 ziekenhuis en daarna in Eindhoven met manlief lekker wat gegeten trein ging om 19.00 uur terug en ik ben net thuis (21:00 uur) dus moe moe moe. Morgenvroeg om 9 uur even naar de KNO arts..... en ja 7 mei nog even op de valreep naar de tandarts terug in mijn kies zit een klein rot gaatje.........

Groetjes en welterusten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2012 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Jellabie
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sleeve (16 mei 2012 )

Reageer met quote
Heeeee gefeliciteerd, wat super!!!!
Nou jij nog lientje! En je weet het... Als 10 mei niet kan dan.... Hahaha ��

@snoetje ik kon ook wel eerder, al op 28 maart (morgen dus aaaarrrgghhhh) of begin april maar mijn mannetje zit dan in het buitenland met zijn werk. 16 mei is daags voor hemelvaart dus is ie lekker thuis vandaar. En 6 maart te horen krijgen dat je 3 weken later al mag vond ik wel heeeeel snel, moest ook nog ff aan het idee wennen haha. Ik word overigens ook door dr. Nienhuijs geopereerd. Nog paar weken!!! Spannend hè?

Liefs Jellabie

Hey feline, ik zie nu pas dat je ook uit Helmond komt!!!
Ikke ook ��

16 mei 2012 Sleeve dr. Nienhuijs CZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2012 23:25    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Allemaal succes met de voorbereidingen en met wat mazzel hebben jullie gezellig wat te kletsen met elkaar op de ziekenhuiskamer Lachen

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2012 17:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Jellabie, waar woon jij in Helmond? Ik in het centrum van helmond. Ach het aftellen is begonnen. ik hoop dat we elkaar live zullen zien. Ik hoop dat ik groen licht krijg. Ben zo bang om afgewezen te worden vanwege mijn trauma uit m'n verleden.

Fijne avond, gr Lien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2012 20:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fel76ine schreef:
@Jellabie, waar woon jij in Helmond? Ik in het centrum van helmond. Ach het aftellen is begonnen. ik hoop dat we elkaar live zullen zien. Ik hoop dat ik groen licht krijg. Ben zo bang om afgewezen te worden vanwege mijn trauma uit m'n verleden.

Fijne avond, gr Lien

Zeg Lien je gaat toch geen overloper worden hè hahahaha je gaat voor 10 mei en niet voor 16 mei pas op jij hahahaha

Maar alle gekheid op een stokkie hoe laat moet je vrijdag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2012 20:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@snoetje,

14.00 uur aan de beurt. Wat er ook gebeurt, ik bezoek gewoon beide dames. Hoop dat we op dezelfde kamer komen liggen. Weet jij al op welke afdeling we komen te liggen.

Begin zenuwachtig te worden.

Knuf snoetje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2012 20:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ feline
ik snap dat van die zenuwe pfff weet wat je door maakt.
Toen het achter de rug was had ik het steenkoud en hoofdpijn pfff
Ik zal voor je duimen echt en laat het gewoon over je heen komen.
Heb je een partner die mee gaat naar de chirurg, mijn man was mee en daar was ik zo blij mee. Vandaag was mijn vrije dag dus kon nog even lekker bijkomen.
De afdeling weet ik niet ze heeft wel wat gezegd maar dat ben ik weer vergeten haha
ik word op donderdag geopereerd en ze bellen op dinsdag waar en hoe laat ik me moet melden.
Jij kent het ziekenhuis weet jij hoe het gaat met tv, internet etc.... wil me daar niet vervelen haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2012 22:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@snoetje,

Internet is gratis aanwezig.
T.V deel je met je kamergenoten.
Maar is ook gratis. Op sommige afdelingen begint het te veranderen. Dat men per persoon een tv heeft. De telefoon is wel gratis en die deel je met je kamergenoten.

Gr lien

Oh ik ga alleen naar het ziekenhuis wil gewoon graag een ja horen.

Gr. Lien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2012 22:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 7 van 14