Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Fel76ine 30 maart 2012 uitslag voor operatie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Snoetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G-Bypass

Reageer met quote
Hoi Lien,
Al moet ik nog bijna 5 weken de zenuwen beginnen kan me ook overal druk om maken zelfs over mijn werk wat ik nog allemaal moet doen voor die tijd hahaha.

Vanmiddag even weer mijn bloeddruk laten meten die was 4 weken geleden opeen 185/100 (was altijd daarvoor mooi) volgens mij zo hoog door alles wat op je af komt. Heb wel bloeddrukverlager gehad omdat mijn huisarts wilt dat mijn bloeddruk op de dag van operatie heeelllll mooi is hihi. Vanmiddag was die 150/80 dus de huisarts is dik tevreden.

Voor de rest eet ik de komende 3 weken gewoon waar ik trek in heb en ga echt pas 2 weken voor de operatie aan de modifast in combinatie met slaa/komkommer/tomaat/augurk.

En ik knijp hem nog steeds voor de Narcose, je zou toch maar niet meer wakker worden hhahahah

10 mei operatie Dr Nienhuijs CZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2012 15:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo Dames,

Heb net even bij het kruitvat de hotelovernachtingen gekocht en voor mijn man 2 nachten geboekt in een hotel in Eindhoven.
Is die lekker in de buurt en hoeft niet steeds heen en weer te rijden.
Enkeltje met de auto van Eindhoven naar ons huis is 139 km dus tel maar op wat dat aan benzine kost 3 dagen heen een weer rijden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2012 18:24    
Vrouw Weeggegevens   Jellabie
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sleeve (16 mei 2012 )

Reageer met quote
Hoi dames,

hoe gaat het bij jullie?

@Lien, heb nog niet het idee dat de vitamine aanslaat. Misschien ook wel, maar ik merk het zelf niet zo erg. Ik moest eerst elke week een dosis (gedurende 4 weken) en nu 1x per maand (gedurende 6 maanden).

@Snoetje, dat bang zijn voor de narcose herken ik zoooo erg! Ik ben blij als het 17 mei is en ik het gehad heb. Wil beginnen aan mijn nieuwe leventje.

Gisteren stond ik op de tennisbaan en weer zoveel klachten. Last van knieën en enkels en tot overmaat van ramp schoot er weer een soort van kramp in mijn kuit. Alleen is het geen kramp, het lijkt op een zweepslag maar dan minder erg. Heb zelfs een wedstrijd op moeten geven (da's echt niks voor mij). Weer naar de fysiotherapeut geweest en nu in de tape. Voor de zoveelste keer. Ik vraag me af of dit ook niet met mijn gewicht te maken heeft....

Liefs Jellabie

16 mei 2012 Sleeve dr. Nienhuijs CZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2012 16:52    

Reageer met quote
Hai snoetje,

Begint op te schieten nu hč?
Al met de modifast aan de gang of begin je vrijdag?

Groetjes Jellabie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2012 12:57    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik begin morgen met de modifast en zie er best wel tegenop heb op dit moment echt overal trek in en denk steeds ohhh daar heb ik trek in en daar heb ik trek in en dat kan ik lang niet meer eten.
Kom gewoon tijd te kort hahahaha

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2012 20:02    

Reageer met quote
@Lien... kom je nog af en toe op het forum? Ben benieuwd hoe het met je gaat!

@Snoetje... hoe gaat het vandaag? Het aftellen is begonnen. Vanaf a.s. woensdag doe ik "lekker" met je mee!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2012 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Fel76ine
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: geen

Reageer met quote
Lieve dames,

Ik zie nu pas jullie bericht gevingen. ja er is inderdaad een hoop gebeurt. Ik ben aangelopen in het Catharina ziekenhuis.

Ik heb geen meldingen gekregen in mijn mail. Ik dacht jullie hebben het druk met jullie voorbereidingen. Ik ga verder met de obesitas kliniek. Ik moet de 22e naar rijnstaete arnhem. Ik krijg in juli dit jaar mijn operatie.

Ik ben blij dat ik de screening van de obesitas kliniek niet stop heb gezet. Ik kan de redenen geven hoe en wat.

Gr. Lien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 16:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo de zenuwen beginnen te komen. Dinsdag krijg ik te horen hoe laat ik donderdag ik Catherina moet zijn en hoe laat ik aan de beurt ben.
Hoop toch zo dat ik vroeg mag dan heb ik het maar gehad pffffff
En ja modifast is niet vol te houden vandaag maar eens heel gewoon gegeten en niet met honger naar bed.
Na vandaag nog 3 dagen modifst dat is te doen, ben nu 2,5 kilo kwijt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 21:12    
Vrouw Weeggegevens   Fel76ine
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: geen

Reageer met quote
Beste Snoetje,

Ik zal een kaarsje voor je branden.
Ik geloof goed dat je op bent van de zenuwen. Zou ik ook zijn. Ik moet helaas nog wachten. Maar het is niet anders.

Geniet van je dagen,

Groetjes

Lien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 21:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
bedankt.......

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 21:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14