Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Fel76ine 30 maart 2012 uitslag voor operatie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Fel76ine
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: geen

Reageer met quote
Jullie willen niet weten wat ik weeg. Maar had een extreem tekort van vitamine d, schijnt ook met afvallen belangrijk te zijn.

Schaam 1.76 en 167 kilo terwijl ik niet snoep of Ships of koek of wat dan ook van dat spul. Geen zuivel, wel groente, vlees vis en aardappelen en brood
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 21:26    
Vrouw Weeggegevens   Jellabie
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sleeve (16 mei 2012 )

Reageer met quote
Niet schamen!! Dat is bij ons niet nodig!

Ik wil ook nog uit eten een paar keer en vooral niet meer op internet zoeken. Lees zoveel enge dingen ineens. En dit klinkt vast heel achterlijk maar ben ook bang om dood te gaan met de operatie. Dadelijk hebben de kids geen moeder meer omdat ik zo nodig wil afvallen. Begin er spontaan van te huilen. Domme muts ben ik hč?!

Ik eet trouwens wel chips en chocola. Op dit moment nog meer dan anders... Zenuwen?

16 mei 2012 Sleeve dr. Nienhuijs CZE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 21:33    
Vrouw Weeggegevens   Snoetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G-Bypass

Reageer met quote
Fel76ine schreef:
Jullie willen niet weten wat ik weeg. Maar had een extreem tekort van vitamine d, schijnt ook met afvallen belangrijk te zijn.

Schaam 1.76 en 167 kilo terwijl ik niet snoep of Ships of koek of wat dan ook van dat spul. Geen zuivel, wel groente, vlees vis en aardappelen en brood

Lieverd schaam je nooit voor je gewicht je bent gewoon een goed mens en we gaan er voor.
We houden ook jou in de gaten tot ver na je operatie hahaha.
Ik ben er gewoon op tijd bij.
Ik heb al suiker (3e generatie)
Mijn moeder is overleden aan een hartstilstand (na een jaren daarvoor een hersenbloeding en bijna sukercoma)
Mijn broer is in 2003 die 3 jaar ouder dan mij was is dood gegaan aan een hartstilstand toen hij 43 jaar was.
Dit allemaal heeft voor mij de doorslag gegeven ik ben nu 48 en hoop nog jaren mee te gaan hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 21:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
weet je trouwens wat ik niet snap.
Ik eet ook chips maar ben geen Zoetekouw zal bijna nooit iets zoetig op mijn brood doen maar juist kaas en worst.
Ben gek op vlees en niet op toetjes.
Nu lees ik op internet dat een GB juist gedaan word bij mensen die veel zoet eten en een sleeve bij mensen die overeten (wat ik ook niet ben maar kan wel steeds honger hebben)

Waarom krijg ik dan een GB?

En wat is nou beter een Sleeve of een GB volgens mij hebben beide voor en nadelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 21:38    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Snoetje, dat heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken dat je diabetes hebt. Daarvan is bij GBP aangetoond dat een groot aantal mensen na de operatie ervan verlost is, hoe en waardoor is nog niet bekend, maar is zo effectief dat ze er zelfs over nadenken om diabetes-patienten te opereren met een GBP die een BMI lager dan 35 hebben. (is nog niet zo ver)

Jellabie: je laat je vast niet alleen opereren om zo nodig af te vallen, maar ook om een gezondere toekomst tegemoet te gaan, samen met je kinderen. Daarvoor maak je de keuze om een operatie aan te gaan (of niet) Je wenst je kinderen een gezondere moeder toe en dat gaat helaas alleen met een operatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 22:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je voor je uitleg bla
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 22:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@snoetje
Ik zou voor sleeve gaan voordeel geen jumping dat schijnt heel naar te zijn.

Ik lust geen chocolade wat meeste wel lusten en zo zit het met snoep ook. Koek te zoet is niet lekker. Zuivel ook niet. Gebak en schips te vet krijg dan maagzuur. Ben gek op groente aardappelen fruit vlees vis en af en toe kip.

Volgens mijn vrienden eet ik normaal.

Gr lien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 22:13    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lien ik krijg een GB heeft de chirurg verteld en ben daar wel blij mee was alleen benieuwd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 22:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat ze mij bij het nok uitgelegd hadden is dat bij diabetes zowel bij de sleeve als bij de GBP einde suiker ziekte inhield.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 22:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tuurlijk ben je blij snoet. Jullie zijn dadelijk al veel verder als ik. Vind het jammer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 22:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 11 van 14