Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Februari challenge. POSITIEF gedrag belonen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Sorry, sorry, sorry, heb jullie vreselijk verwaarloosd en moest vele bladzijden terug lezen.

Fijn dat jullie mijn speculaasjes verhaal zo vermakelijk vonden.

Het gaat goed hier. Ik heb afgelopen week weer een laagterecord neergezet. Het gaat met onsjes tegelijk, maar wat geeft dat??

Met de punten gaat het ook goed. Gisteren er wel 9 verdiend met veel lopen en fietsen en klussen en yoga én aan het eetplan gehouden. De stand is nu dan ook 67 punten Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 14:52    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
Fijn Odette! Geeft zeker een fijn gevoel?

Vandaag
Huis regulier 2pt
gerust 1pt
buiten gezeten 1 pt
4pt totaal
Voel me geradbraakt dus voor vandaag stop ik er mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 16:12    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Verstandig Liesbeth.
Ik heb mijn punten ☀️ wel verdiend.
Hoepelen, planken en zwemmen. 3 ☀️
Eetplan 3☀️ Wandelen 11532 👣. Boven de 10000, 2 extra☀️.
Toaal 10 ☀️😊 👍😀
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 21:34    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goede morgen.
Het gaat weer goed. Ik zit weer in het ritme.
Wat is dat toch, dat het soms niet 😡 en soms wel lukt. 🤣
Wens jullie een fijne dag. Ik ga straks een lekkere wandeling weer maken met
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 7:17    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ik heb het gisteravond om 19:30 opgegeven. Ik zat al 2 uur als een moe vogeltje op de bank te hangen. Het was veel te vroeg maar kon echt niet nog eens 2 uur blijven hangen. Uiteindelijk heb ik in totaal 7u geslapen! (ik heb een slaap app) natuurlijk dan weer veelte vroeg op, maar je kunt niet alles hebben.

Vandaag een klein beetje in huis en even naar het winkelcentrum. Ik krijg vrijdagbezoek en ik wil koekjes bakken waar banaan in verwerkt zit. Die moet goed rijp zijn. Dus als ik hem nu haal en in de warmte leg, is hij vrijdag wel zacht.

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
7 uur slaap, Liesbeth, dat is een heleboel! Als het nu maar niet opschuift naar voren.... en je dus vanavond om 19.30 weer de leg helemaal uit hebt.

Anneke, geniet er maar van als het goed gaat. Dat heb je dan maar weer! En heerlijk wandelweer vandaag, dus lekker zuurstof happen in de buitenlucht!

Ik ga straks op de fiets naar een bijeenkomst, 8 km verderop. Daar wordt vast gebak bij de koffie gereserveerd. Wat zal ik doen? Ik denk dat ik er voor ga kiezen, want ik moet daarna ook weer terug op de fiets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 8:41    

Reageer met quote
Ik heb het al een paar dagen kunnen rekken Geke. Ik ben natuurlijk steeds heel vroeg op. Dan is de dag erg lang. Maar nu ging het echt niet meer.

Kun je uitrekenen wat je verbruikt met fietsen en in zou nemen met gebak? Als het een uitzondering is zou het een keer kunnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 8:48    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geke, als je maar geniet van het gebakje. Als je je schuldig gaat voelen tijdens het eten heb je er niets aan.
Ik vind ook dat het maf en toe moet kunnen. Je moet inderdaad afwegingen maken. Het fietsen staat er weer tegenover nietwaar?

Liesbeth, wie weet slaap je per ongeluk wel zomaar een keer wat langer als je vroeg naar bed gaat? Ik help het je hopen.

Anneke, fijn dat je weer in het ritme zit. Volhouden met punten verzamelen en train je weerstand spier. Die wordt iedere keer sterker wanneer je dingen afslaat. Hoe sterker die spier wordt, hoe slapper je toegeefspier wordt en kan je alles makkelijker laten staan Erg blij Sport

Odette, lekker dat het goed gaat.
Het draait niet alleen om je gewicht maar zeker ook om goed in je vel te zitten. Alles lukt dan stukken beter.
O ja, ik heb een yoga app toegevoegd aan mijn telefoon... eens kijken of dat wat is Erg blij

Major, waardeloos dat ziek zijn, Gezond eten is al het halve werk om weer beter te worden.

Nicky, ik hoop dat je nu wat meer punten hebt binnen gehaald?
Niet meteen opgeven omdat het even niet ging.
Gewoon weer terug naar de goede weg. De weg die leid naar je naar je doel.
Motor

ja hier gaat het ook lekker.
Mooi weer, dat geeft al energie om wat te gaan doen.
Gisteren mijn slaapkamer schoon gemaakt en vandaag maar eens de kledingkast uitmestten. Ik kan wel alles in 3 maten laten hangen maar hij wordt nu toch wel een beetje heel vol.
Ook mijn zomerjas doe ik in de zak van max. Dat zou ik vorig jaar al doen maar ik kon geen mooie zomerjas vinden.
Nu moet het maar eens gebeuren.
Goede stimulans om nog even voor een maatje minder te gaan.
Dan staan de jassen immers veel mooier en heb ik meer keuze.
Dansen

Iedere keer dat je toegeeft maakt het waarschijnlijker dat je de volgende keer ook toegeeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Gisteravond had ik zo'n geval ongeveer als Geke met haar gebakje. Ik had een vergadering van koor en we moesten daarom een uur eerder eten dan normaal (half 6) Daarna dus de vergadering van een uur, aansluitend 2,5 uur inspannend repeteren, want concert over 9 weken. Dusss, toen er paaseitjes waren en zelfgebakken koekjes van een jarige, ging ik voor de bijl. Trek en vermoeidheid is geen goede combi. Het is niet meer dan een vlekje op een verder wekenlange periode van "goed gedrag" dus ik zit er niet mee en vanmorgen was ik die twee "soep onsjes van het weekend" alweer kwijt > terug bij de 71,8, jeeeeej...

Liene, ik zit zeker goed in mijn vel, een enkel dipje daargelaten. Ik probeer nu door te pakken met afvallen zodat ik bij het concert (21 april) misschien toch nog een paar onsjes minder ben dan nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 15:56    

Reageer met quote
Vandaag
Buiten gelopen 3pt
huis regulier 2pt
bedrust 1pt (zelfs een uurtje heerlijk geslapen)
totaal 6pt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 18:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 14 van 20