Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Eventjes voorstellen

Auteur Bericht
Onbekend  inge
Gast

Reageer met quote
Hey allemaal.
Ik ben inge , ik word woensdag 17.
Ik heb al verschillende pogingen ondernomen om een paar kilotjes af te vallen. maar het wilt niet lukken.
Sip Ik laat snel de moed zakken als het me niet direct lukt.
Door mij aan te melden op deze site hoop ik steun te vinden en zo mijn streefdoel te bereiken.

Groetjes Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo 02 mrt 2008 23:34    
Vrouw Weeggegevens   Margreet
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Meer bewegen, gezonde tussendoortjes, kleinere porties

Reageer met quote
Dag Inge, welkom bij de weegclub!

Heb je al een manier van aanpak verzonnen voor jezelf? Een bepaald soort dieet of gewoon opletten op wat je eet en wat meer bewegen? Dat geeft je wat houvast.

Wees je er wel van bewust dat je 17 bent, je lichaam ontwikkelt zich nog steeds, ga jezelf niet uithongeren. Je hebt een goed gewicht voor je lengte. Ik zou heel rustig aan proberen te doen, niet een kilo per week ofzo als doel stellen, meer een kilo per maand misschien. Als je nu begint met heel snel veel afvallen, dan is het er ook heel snel weer bij, en dan begin je met jojo-en. Dat kun je beter voorkomen! Als je je nu een gezond eetpatroon aanwent (ik bedoel dus niet een dieet) dan heb je daar je hele leven profijt van.

Veel succes!

Margreet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mrt 2008 8:25    
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Inge!

Een goed begin is het halve werk: je hebt onze site gevonden om af te vallen Duim . Ik sluit mij overigens aan bij mijn voorgangster voor wat je leeftijd betreft.

Ik weet niet hoever je al bent met het doorspitten van de site en dus weet ik ook niet of je al een eet- c.q. dagboekje hebt aangelegd, daarom geef ik je deze link:

http://www.weegclub.nl/forum/welkom-nieuw-lid-korte-uitleg-hoe-deze-site-werkt-t6865.html

even door, daarin staat, voor zover je dat nog niet wist, hoe de site werkt.

Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Veel succes met afvallen en veel plezier op deze site!

Groetjes,

Bianca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mrt 2008 14:12    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 mrt 2008 17:59    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Welkom!!
Ik ben het helemaal met Margreet eens. Probeer gezond te eten. Als je een maand niet snoept en/of geen alcohol drinkt dan zal je zien dat er al wat af is. Niet tussendoor op de weegschaal gaan staan want dan zie je misschien geen effect. Maar na een maand zeker. Dat gewicht blijft er dan ook af. Zo ben ik vroeger ook eens 8 kilo afgevallen. Oke, het duurde 8 maanden maar de meeste mensen die proberen af te vallen zijn na 8 maanden nog haast niets kwijt omdat ze het steeds niet volhouden.
Heus, geloof me. Het werkt.
Succes. Groetjes lunafloor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2008 6:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1