Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

even voorstellen, Luusluus

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Luusluus
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi ik ben luus,,
toch maar de weg gekozen met wat meer hulp dan alleen ploeteren. Ik ben 39 jaar, en tussen mijn 18 en 30ste veel aangekomen, onder andere door medicatie. toen ik deze ging afbouwen vlogen de kilo's er af, ik kwam meer in beweging en at daardoor ook lekkerder in mijn vel. toen was ik 35 kilo afgevallen.

6 jaar geleden ben ik gestopt met roken, en langzaam aan kwamen de kilo's er ook weer bij.

3 jaar geleden heb ik een grotere operatie gehad, hierna ben ik gestopt met sporten... en kwamen er nog meer kilo's bij.

Afgelopen zomer zat ik tegen een burn-out aan, de werkdruk werd mij te veel, zat niet lekker in mijn vel en de operatie van 3 jaar terug heb ik nooit een plekje kunnen geven.
Ik heb een aantal maanden niet gewerkt, ben uit de burn-out aan het komen. begin sept. is het knopje bij mij omgegaan, ben weer aan het sporten.. en werk ik ook weer een aantal uren per week.

Een dieet volgen doe ik (nog) niet, weet ook nog niet of, hoe en wat.

Ik woon gelukkig samen met man en kat.

Groeten Luus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 okt 2017 19:06    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Luus, van harte welkom bij de weegclub. 35 kilo afvallen is niet mis. Het blijft altijd lastig als er dingen in je leven gebeurt waardoor je weer aan komt. Goed van je dat je de draad weer hebt opgepakt. Kijk rustig rond en doe het stap voor stap, dan kom je er vast wel.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom Luus, ga je ook mee wegen dan mag je zelf je gegevens in je profiel invoeren dat is ook nodig voor een ticker te plaatsen of met een sprintje mee te doen.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 09 okt 2017 20:54    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi LuusLuus, nou, het begin is er. Tja die medicijnen. Ze hebben vaak de bijwerking dat je zwaarder wordt. Je kunt aan wat sprintjes meedoen, of er een starten, wat je wilt. In ieder geval alsvast succes, en we zien je graag zo veel mogelijk terug, want dan kunnen we je supporten ! Erg blij Applaus Zet hem op !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Luusluus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie wel voor het welkom.

Ik kijk wat rond en vind langzaam mijn weg hier

Groeten Luus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 13:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1