Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Even voorstellen: Elise

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Mijn naam is Elise en nu zo net voor de feestdagen ben ik begonnen met mijn dieet. Misschien niet het meest logische moment, maar ik wilde echt niet langer wachten en de feestdagen overleef ik ook wel als ik minder eet. Samen met mijn familie sla ik me er zeker prima doorheen.

Ik heb in het verleden al aardig wat geprobeerd om mijn gewicht onder controle te houden. Sonja Bakker, Cambridge, Gezond eten. Allemaal redelijk succesvol, maar het is er toch niet afgebleven. Vandaar dat ik het nu iets professioneler aanpak met de hulp van een diëtiste. Blijvend afvallen is nu de focus, in plaats van snel resultaat.

Nu blijkt blijvend en snel elkaar gelukkig niet uit te sluiten, dus ik ben begonnen met prodimed. Maaltijdvervangers, gecombineerd met 2 keer groente per dag. Doel is nu eerst 15 kilo kwijt te raken met behulp van deze producten en dan daarna verder voor de volgende 10 kilo. Streefgewicht is 75, realistisch en haalbaar. Zou zelf nog wel iets meer er af willen, maar dat zien we dan wel. 25 kilo eraf is al echt een mooi doel.

Ik ben nu op dag 3, best een pittige dag. Heb wel echt trek vandaag, maar het valt me alles mee. Ben super gemotiveerd om te gaan knallen en met een beetje hulp van jullie gaat dat vast ook goed komen. Ik zal ook een dagboekje openen om mijn ervaringen te delen, maar moet nog even kijken waar ik dat het beste kan doen. Lijkt me leuk om met andere prodimeders in contact te komen.

Op naar een slank 2017 (en 2018 en 2019 en 2020 en 2021 en 2022 en.... etc.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 dec 2016 17:09    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub Lies.
En zo te lezen ben je goed voorbereid en ook goed gemotiveerd. Nou dan gaat het zeker lukken. Zelf ken ik prodinet niet ,maar als je een dagboekje opent en je misschien bij een sprintje aansluit, krijg je vast genoeg reacties van mensen die ook jouw dieet volgen.
Je het al veel pogingen gedaan en dieten gevolgd om af te vallen.Zo jammer dat de kilo' s er dan na verloop van tijd weer aan komen.
Maar met behulp van je dietiste en met steun van de weegclub gaat het je vast en zeker lukken om het er af te houden. Een andere leef/eet style ontwikkelen en je motivatie is het eerste begin. Succes !

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 dec 2016 17:41    
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Bedankt voor je lieve berichtje!! Ik heb helemaal zin om er (samen met jullie) weer voor te gaan. Dag 4 is inmiddels al weer bijna achter de rug.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2016 22:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1