Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Eten op werk

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   PaulineDHC
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goi allen,

Ik ben nieuw hier maar gelijk een vraagje. Ik probeer af te vallen door gezond te eten. Ben echt eet verslaafd en vet en suiker verslaafd maar de afgelopen 10 dagen ging best goed moet ik zeggen. Alleen, nu heb ik aankomende dinsdagavond een vergadering op mijn werk en dan eten we altijd pizza. Ik heb dan al een dag werken erop zitten ,dus heb trek. Wat is dan wijsheid? De vergadering is van 17:00 tot 20:00.

Dus dan toch pizza eten maar minder (zeer moeilijk, die lekkere geuren voor mijn neus en dan geen hele pizza opeten). Of toch pizza afslaan en thuis eten (laat! Hongerrrrr!) of misschien vragen of er een salade besteld kan worden? (Kijk zij is weer op dieet, dat mocht ook wel eens etc...) zucht. Ik weet het niet zo goed.

Iemand een idee?

Groetjes Pauline
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mrt 2017 22:10    
Vrouw Weeggegevens   Amandatje27
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge 800.

Reageer met quote
Hoi pauline
Ik snap dat t moeilijk is om pizza af te slaan.. smullen
Maar een hele pizza is dus echt niet goed. Heb je niet aan 2 stukjes genoeg ? Je kan zeker vragen voor n salade, dat zou ik ook doen.. kun je toch n stukje pizza mee pikken evt..
Je kan er ook voor kiezen om van te voren te eten.. of zelf iets meenemen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 mrt 2017 22:51    
Vrouw Weeggegevens   Maria73
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en voldoende bewegen.

Reageer met quote
Beetje late reactie, maar ben al enige tijd niet meer op dit forum geweest.

Sinds enkele jaren eten mijn man en ik allebei een halve pizza. "Onze" pizzaboer maakt pizza's met een dunne bodem (dus niet van die dikke American style dingen). Ik heb er ooit aan zitten rekenen, en een halve pizza kwam op 600-700 cal. Meer dan genoeg voor een avondmaaltijd, maar nou ook niet weer zoveel dat het niet in te passen is als je de rest van de dag een beetje oplet. En je zit niet zo propvol na de maaltijd.

De bodem en de kaas zijn de grootste boosdoeners qua calorieën. Een pizza met veel groente of desnoods tonijn, zijn beter (of eigenlijk minder slecht) dan die met veel vlees. Of bestel anders een pizza zonder kaas? Je bent de enige niet!

Deels salade kan inderdaad ook, al moeten ze er dan niet weer een flinke dot dressing op doen.

PS: De pizzabakker maakt zelfs een "half Hawaï-half salami" voor mijn zoons en een stagioni met de champignons op één helft omdat mijn man die niet lekker vindt. Wat een service!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 19:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1