Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Eten in Canada

Auteur Bericht
Man   Loonwerker
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik zit de komende 5 maanden voor stage in Canada. Ik zit hierbij bij een heel vriendelijk gezin! Alleen het probleem voor mij is dat ik bij dit gezin vrij veel ongezond eten krijg, daarbij bedoel ik bijna elke week wel Mac Donald's, ijs na het warm eten krijg, taart, en allerlei andere dingen.

Nu weeg ik 71 kg, (18 jaar, 177cm. Is dit goed?) en wou het ook op die lijn houden, maar nu weet ik niet of het zo wel gaat lukken als ik dat blijf eten de komende maanden. Ik weet dat ik 'Nee dankje' kan zeggen tegen al die lekkere dingen. Maar zonder dat ze het vragen krijg ik gewoon wat in mijn handen gedrukt (het is allemaal wel goed bedoeld!).

Nu was mijn vraag of jullie tips voor mij hadden? Voor wat meer info, zo ziet mijn dag eruit:

-8 uur ontbijt, 2 sneeën brood, met beleg wisselend tussen pure hagelslag, of 2 plakjes salami worst. En een kop koffie

-12 uur: Warm eten, met eten zoals rode kool, nasi, beetje Nederlandse dingen aangezien het Nederlandse mensen zijn. En met stukje vlees. Hierbij drink ik water.

En rond 5 uur stoppen we meestal met werken, en moet je meestal voor jezelf wat pakken. En doe ik meestal weer het zelfde als met het ontbijt maar dan met een glas water erbij. En even later neem ik een appel.

's avonds. Klein koekje, denk aan een biscuit met een bakje koffie (drink koffie zwart) of een glas water.

Zouden jullie hier wat mee kunnen?

PS. is het gewoon dat als je zit, dat je een kleine onderkin heb? Als ik sta heb ik er geen last van.

Hoop graag van jullie te horen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2016 0:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Gewoon je gezonde verstand gebruiken. Je weet zo te lezen heel goed wat goed en minder goed eten is.
Het staat je vrij om voor sommige dingen te bedanken. Hebben ze geen fruit in huis? Neem je dat ipv taart of ijs. Lach

Met je huidige gewicht lijkt me niets mis hoor.
Je mag zelf in je profiel je gegevens om mee te wegen invoeren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jun 2016 13:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1