Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

ervaringen Reductil?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Arwen
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: reductil

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik ben sinds gisteren begonnen met het medicijn Reductil. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit slikken of geslikt hebben. Alle ervaringen, zowel positief als negatief, zijn welkom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Arwen

Dit middel geeft onrust en een gejaagd gevoel, het lijkt wel of de adrenaline constant door je bloed gaat.
Vind het niet fijn.
Als je er mee ophoudt val je weer in je oude patroon wat gevoel betreft.
Er is maar 1 manier en dat is gezond en genoeg eten , gezond vetten groenten fruit, yoghurt.
Groeten Greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2009 18:19    

Reageer met quote
Het klopt dat ik constant een beetje een adrenaline-gevoel heb. Maar om eerlijk te zijn vind ik dat geen onprettig gevoel.
Verder gebruik ik reductil niet om "vanzelf" mee af te vallen, maar als steuntje in de rug. Ik was gestopt met roken en kreeg daardoor veel meer honger.
In de afgelopen twee dagen heb ik minder en gezond gegeten, niet gesnoept, en dat was veel makkelijker door dit medicijn. En vanmorgen gaf de weegschaal al een kilo minder aan. Dus zolang ik me er goed bij voel, ga ik er mee door!

Overigens ben ik al ruim twintig kilo blijvend afgevallen door mijn eetgewoonten te veranderen, dus ben ik er niet zo bang voor weer aan te komen na het stoppen met dit medicijn.

Nog meer ervaringen zijn welkom!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Arwen,

Sorry, ik heb er geen eigen ervaring mee. Ik wilde je alleen even complimenteren dat je je eetpatroon veranderd hebt én gestopt bent met roken. Ik hoop (en de eerste resultaten zijn gunstig) dat Reductil voor jou het gewenste effect heeft... samen met het feit dat je inderdaad gezonder eet en dat ook graag wil blijven doen!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 13:56    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Dank je wel!
Ik ben lange tijd blijven roken omdat ik zo bang was aan te komen als ik zou stoppen, en voel me super dat ik nu én gestopt ben, én afval.
Complimenten terug voor jouw resultaten trouwens!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Kan me heel goed voorstellen dat je je eigen verantwoordelijkheid om gezond te eten samen met Reductil wilt combineren en er blij mee bent als je je lekkerder voelt.
Dan gaat het wat makkelijker maar het is net een drug.
Het is eigenlijk bedoeld als middel tegen depressies en heeft veel bijwerkingen. Als je het langer gebruikt kan je veel bijwerkingen krijgen als doorbraakbloedingen en ook kan je bloeddruk ineens de hoogte in gaan.
Mijn endocrinoloog heeft destijds verteld dat je als je het een poosje gebruikt hebt en dan stopt je ineens in een depressie kunt geraken.

Zet hier nog een link neer om het je duidelijk te maken.

http://vrouw.nl/site/list_messages/9535

Heb je dit allemaal gelezen en je wilt er toch mee doorgaan dan ben je daar in ieder geval op voorbereid.
Ook anticonceptie(de pil) kan niet meer de gewenste bescherming geven.
groeten Greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 14:28    
Vrouw Weeggegevens   JH
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: EGA/ Gezond eten

Reageer met quote

Hoi, en hoe gaat het? Ik slik Reductil nu 9 dagen en heel tervreden mee. Ik combineer de pillen met gezond en minder eten met meer lichaamsbeweging. Ik wil wel een nieuwe levenstijl vormen. Ik heb echt geen honger gevoel gehad. Ik merk nu pas hoe veel ik aan eten dacht en ook hoeveel ik heb werkelijk gegeten. Ik heb zelfs moment dat ik niks te doen heb omdat ik zo gewent ben om te eten. Daarom heel blij met deze forum.
Ik voel me helemaal niet opgejaagd, ik slaap goed en de dorst lijkt nu ook minder te zijn.

Ik volg de basis van de EGA diet maar omdat ik af en toe een kant en klaar (halve portie)maaltijd neem en ook meer vlees eet als toegestaan is het eerlijker om het gezond eten te noemen.Ook sinds 27 feb slik it Reductil. Dit heb ik via mijn huisarts gekregen. Dit gaat helpen tegen de dwang om veel te veel te eten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2009 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
JH schreef:
Ik heb zelfs momenten dat ik niks te doen heb omdat ik zo gewend ben om te eten.

Hi hi. Je hebt dus tijd over, JH!! Doe er wat leuks en/of nuttigs mee! Maar zo merk je wel hoezeer eten een gewoonte kan zijn; een gewoonte zó ingesleten dat je soms denkt: "Goh, wat zou ik nu eens gaan doen, nu ik niet meer zoveel snoep?"
Ik hoop dat je andere bezigheden vindt die minstens even leuk zijn om te doen; en dat je deze gewoonte heel snel ontwend zult zijn en er niet meer in terug hoeft te vallen!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2009 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1