Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

elkaars-stok-achter-de-deur-groepje

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  missy81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: obesimed + gezond eten

Reageer met quote
poging 2, had net al een hele teks, maar toen liep mijn comp vast...... Heel heel boos

Hoiiii,

Leuk dat je hier effe komt kijken, ik zal me even een beetje voorstellen. Ben een 28 jarige trotse mama van een kleuter dochter van 3,5 jaar. Woon samen met mijn vriend, die de hele week van huis is voor zijn werk (truckdriver) en mis daardoor een beetje de "controle" hiero. Die ik best wel nodig ben. Ben een echte ik verveel me eter en emo eter.
Maar nu is de maat vol, ik woog op een gegeven moment 89 kg net zoveel toen ik ook hoogzwanger was! Inmiddels al wat kwijt.

Mijn dieet, een beetje van mijzelf en een beetje van modifast Lachen
Ik ga als stok achter de deur 1 x in de 6 a 8 week naar dieetiste, en probeer niet te snoepen/koekjes te nemen etc. (chocola verleidingen te weerstaan....zucht....) en ben sinds eergister begonnen met mijn lunch te vervangen door modifast shake. Bevalt me goed tot nu toe, al moet ik zeggen dat ik om 15.00 wel al enorme honger krijg. Denk dat het even wennen is. Verder ga ik nu 2 x in de week sporten en loop ik elke avond een ronde met de hond. ( niet zo heel schokkend ver, want dat red de babyfoon niet )

Lijkt mij wel erg gezellig om met meerdere "lotgenoten" te kletsen hier en elkaar steunen, elkaars stok achter de deur zijn.

Mijn ticker staat eerst op streefgewicht 80 kg, maar eigenlijk is dit toch echt wel 70 kg, maar als ik eerst maar de 80 kg bereikt heb ben ik al heel trots! Dan gaan we weer verder.

Klets jij gezellig mee???
[i]

~keep the faith!~ There's something to believe in!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 21:53    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Catharina88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hallo Missy

wat leuk dat je deze link naar mij toe hebt gestuurd!

Ik zou mij ook even voorstellen..
Mijn naam is Catharina, 21 jaar jong en ben eigelijk mijn hele leven bezig met mijn gewicht. Ik ben als een grote baby geboren en ben eigelijk al als kind stevig geweest.. bij zit het dus echt in de genen..

Er zit een lang verhaal aan van kleins af aan tot nu.. al bij dietiste geweest en gesport en alles maar nu gaan we er echt voor!

Ik woog op een gegeven moment 102 pff veel te zwaar dus vanaf maandag 4 januari 2010 begonnen met afvallen.. Er waren 2 kilo's af toen ik naar de dietiste ging op 28 januari daar was ik precies 100 kilo (veel te zwaar aangezien ik maar 1.64 ben!).. en morgen mag ik weer wegen:)

Ik wil dus graag afvallen en dat doe ik door gezond te eten en 3 a 4x per week te sporten..!

Ik vind erg leuk en fijn om met andere over te praten want het geeft me echt een stok achter de deur!!

Mijn ticker staat van 100 naar 80 maar 75 zou eigelijk nog mooier zijn maar ik begin bij 100 naar 80!

Groetjes Catharina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 22:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Catharina,

leuk dat je je hebt aangemeld hier, leek me wel gezellig vandaar dat ik je de link gestuurd had Lach

Knap van je dat je 3 a 4 keer per week sport, wat doe je precies? Ik ga 2 x in de week fitnessen, en dan veel cardio dingen, en niet te vergeten buikspieroefeningen voor t slapen gaan Lach

Heb eergister kruidvat afslankthee gedronken, de hele dag door, en gister ook nog een kopje of 2 gehad....nou als ik geweten had dat het laxerend werkt had ik dat dus niet gedaan, vandaag last van mijn buik en darmen Schaam Schaam Dus die theezakjes gaan de prullenbak in...

samen staan we sterk en het gaat ons lukken! go girl!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 22:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi missy,

Ik sport bij Curves, dat is special alleen voor vrouwen en dat is maar 30 minuten maar erg actief.. Echt een aanrader!!

Ik heb ook een hometrainer midden in de kamer staan haha daar zit ik elke avond even op maar langer als 5 a 7 minuten red ik niet! brandende benen!!

Oeiii, Dat moet je niet hebben dat je last van je darmen krijg..
Misschien groene thee in plaats van afslank thee?

Ik moet straks naar de dietiste ben ook er benieuwd hoeveel er af is! Ik zal straks laten weten hoeveel er af is!

Groetjes Catharina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010 8:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ligt er bij jou ook zoveel sneeuw? pfff...ben het nu wel zat eigenlijk... net even de oprit en een pad achter t huis schoongeveegd. Vandaag normaal gesproken naar de fitness maar ben heel erg verkouden en hoofdpijn ervan enzo dus maar effe rustig aan, heb mijn sport wel gehad met dat sneeuwschuiven hihi. Ik heb even gegooglet op curves maar dat ziet er leuk uit, een sportschool alleen voor vrouwen. Dat is hier niet in de buurt, ik sport bij een kleine sportschool en waar ook niet de strakke pakjes figuren zijn ohhh
Fietsen vind ik ook het zwaarst en om eerlijk te zijn weinig aan, ben meer van het lopen, op de loopband of roeien of op de crosstrainer heerlijk.

Hoe was het bij de dieetiste?? Ik kwam in het begin van t sporten aan, dat was normaal zei ze, en nu val ik af Erg blij Ben benieuwd en wacht je reactie af Erg blij

fijne dag vandaag

Laatst aangepast door missy81 op do 11 feb 2010 10:45, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010 10:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ligt er bij jou ook zoveel sneeuw? pfff...ben het nu wel zat eigenlijk... net even de oprit en een pad achter t huis schoongeveegd. Vandaag normaal gesproken naar de fitness maar ben heel erg verkouden en hoofdpijn ervan enzo dus maar effe rustig aan, heb mijn sport wel gehad met dat sneeuwschuiven hihi. Ik heb even gegooglet op curves maar dat ziet er leuk uit, een sportschool alleen voor vrouwen. Dat is hier niet in de buurt, ik sport bij een kleine sportschool en waar ook niet de strakke pakjes figuren zijn ohhh
Fietsen vind ik ook het zwaarst en om eerlijk te zijn weinig aan, ben meer van het lopen, op de loopband of roeien of op de crosstrainer heerlijk.

Hoe was het bij de dieetiste?? Ik kwam in het begin van t sporten aan, dat was normaal zei ze, en nu val ik af Erg blij Ben benieuwd en wacht je reactie af Erg blij

fijne dag vandaag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010 10:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

Ja, Het is nu wel genoeg geweest met dat sneeuw elke keer!
Je kan amper 30 rijden en je glipt telkens weg pff ben er ook klaar mee! Daardoor kon ik vanochtend ook niet gaan sporten anders kwam ik te laat bij de dietiste..

Ja, Bij de dietiste ging het goed! Ik ben 2.8 kilo kwijt in 2 weken dus ben superrr blij!! op naar de volgende 2 weken.. hopelijk weer zoveel haha:)

Groetjes Catharina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010 12:13    
Vrouw Weeggegevens  Sharon2002
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
He he daar zijn we dan, nadat ik de link kreeg in de mailbox gelijk maar even gaan kijken.

Ik vind het momenteel zo moeilijk om te diëten! Ik heb er nooit echt moeite mee gehad, tot in eens twee weken geleden de snaai trek weer terug kwam! Ik ben ook inderdaad een echte ''emo'' snaaier, en eten doe ik puur uit verveling en gewoonte niet eens omdat ik honger heb. Het lukt maar niet om dat te stoppen...

Wat doen jullie daar aan???

Groetjes!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010 16:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Sharon, leuk dat je mee gaat kletsen en steunen natuurlijk.
Heel herkenbaar die snaaibuien, ik ken ze.... de week voor in ongi moet worden is het echt extreem Schaam Schaam En vooral chocola is niet veilig, wat ik eraan doe is zorgen dat ik het niet in huis heb. Maar ook dat heeft een tijd niet geholpen, ging net zo gauw even naar de winkel om een hele reep te halen en in 1 keer op te eten....
Op een of andere manier is hier nu de knop om in mijn hoofd, ben eerst begonnen met de regel, na 21.00uur mag ik niets meer eten, wel drinken maar geen eten, toen heb ik dat op 20.00 gezet, en dat gaat nog steeds goed. Zolang er hier ook geen zak chips of iets dergelijks los is, is het helemaal goed vol te houden. Breek het niet aan namelijk. Voor mijn dochter heb ik nu snoepjes in huis zonder smaak en kleurstoffen, en die lus ik zelf niet dus snoep ik ook niet mee als ze een keer een snoepje krijgt. Fruit eten doen we samen, en maak ik allemaal stukjes net zoals ze op de peuterspeelzaal krijgt. Vaak is het ook zo, dat als ik eenmaal weer de zoetigheid geproeft heb ik meer wil.....
Catharina, das helemaal top meid! Inderdaad op naar de volgende kilootjes eraf.
En glad dat is het zeker buiten, al dooit het nu wel lekker met dat zonnetje erbij Lach Van mij mag de sneeuw wel weer weg op naar het voorjaar, maar dan wel wat kg minder.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010 17:18    
Vrouw Weeggegevens  Sharon2002

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Ja das wel beter om het gewoon niet in huis te hebben, mn vriend is ook best wel een snaaier en we houden allebei van lekker eten dus dat maakt het zo moeilijk... heb er eerders nooit moeite mee gehad hoor zoetigheid in huis kon er altijd makkelijk van af blijven, maar sinds twee weken echt niet meer!
Ik vind het knap dat je dat zo goed vol kan houden, ik ga maandag weer strak diëten!
Wat voor snoepjes zijn dat dan die je aan je kindje geeft? scheelt weer dat je ze zelf niet lust.. ;-)....

Groetjes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010 17:32    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Volgende
Pagina 1 van 54