| Auteur |
Bericht |
flyingstar Vaste Weegclubfan

|
|
Hee Catharina,
Ik ben benieuwd hoeveel je donderdag weer kwijt bent. Je gaat echt hard volgens mij. Hoelang ben je nu bezig?
Ik heb eigenlijk totaal geen honger. Ik zit zelfs na die 2 crackers vol. Mmm.. toch na het eten afwegen. Ik vond vandaag inderdaad 100 gram pasta wel erg veel (dus van te voren gewogen). Zoveel eet ik 'normaal' ook.
Succes!!!_________________ "Elk pondje gaat door het mondje"
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 0:46 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Catharina88 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-2-2010 Berichten: 344 Dieet: Gezond eten en sporten
|
|
Heey Flying star
Ja, Ik ben ook erg benieuwd!! Ik ben nu bezig vanaf Maandag 4 Januari 2010 dus 9 weken nu en toen woog ik 102 kilo maar toen ik lid werd van de weegclub 3 weken later woog ik 100.. eigelijk wou ik het nog veranderen in 102 maar ik weet nie hoe dat moet jij wel?
Maar goed man! dat je geen honger gevoel hebt! en genoeg hebt aan 2 crackers!
Ik moet zeggen dat ik nou ook bijna geen honger gevoel heb alleen als ik dan bijna naar huis ga vanaf werk dan begin ik wel trek te krijgen in mijn avond eten. haha
Succes!!!

Laatst aangepast door Catharina88 op wo 10 mrt 2010 22:32, in totaal 2 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 9:55 |
|
 |
flyingstar Vaste Weegclubfan

|
|
eigelijk wou ik het nog veranderen in 102 maar ik weet nie hoe dat moet jij wel?
Ik snap dat ook niet! Ik wou ook m'n begingewicht veranderen. Ik ben nu ongeveer 5 kg kwijt. En dat klopt ook niet helemaal met mijn ticker.
Maar je gaat echt hard. Al bijna 8 kg kwijt!!! Dat wordt van de zomer lekker op het strand liggen!
_________________ "Elk pondje gaat door het mondje"
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 11:16 |
|
 |

|
|
5 Kilo das ook al lekker!! Goed hoor!!
haha Zowiezo op het strand liggen alleen er moet nog heel wat af voordat ik daar ga liggen in een mooie bikini!
Maar dat gaat mij zeker lukken! Ik kan niet wachten totdat de eerste 10 kilo eraf zijn!
Jullie ook toch Dames!!!
ff ook voor de andere Dames eigelijk begon ik met 102 maar ik kon dat gewicht niet meer veranderen weet iemand anders of dat nog kan?
Liefss
 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 11:27 |
|
 |
charlotte87 Vaste Weegclubfan

|
|
Catharina: Volgens mij moet je Ellen dan even een berichtje sturen, zij kan het voor je veranderen.
Met mij gaat het vandaag ook niet zo lekker .. denk dat ik vanaf volgende week er weer écht tegenaan ga, dan is mijn drukke week namelijk voorbij.
Tooop zeg dat jullie er al wat kilo's afhebben! _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 17:13 |
|
 |
Minke2009 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 22-12-2009 Berichten: 8 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Brabant
|
|
Dag dames,
Mag ik me hier ook aanmelden??
Ik ben gestart met 99 kilo aan het einde van mijn zwangerschap en sinds oktober al aardig wat kilo's kwijt door gezond te eten en meer te bewegen, nu ben ik 2 weken geleden overgestapt op Sanaslank omdat het niet echt vlot meer ging met de kilo's en nu zit er weer schot in!!
Morgen ga ik weer naar de consulente om te wegen en vetpercentage en spiermassa te laten meten._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 20:15 |
|
 |
Minke2009 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 22-12-2009 Berichten: 8 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Brabant
|
|
Dag dames,
Mag ik me hier ook aanmelden??
Ik ben gestart met 99 kilo aan het einde van mijn zwangerschap en sinds oktober al aardig wat kilo's kwijt door gezond te eten en meer te bewegen, nu ben ik 2 weken geleden overgestapt op Sanaslank omdat het niet echt vlot meer ging met de kilo's en nu zit er weer schot in!!
Morgen ga ik weer naar de consulente om te wegen en vetpercentage en spiermassa te laten meten._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 20:15 |
|
 |
lisje Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi iedereen,
Ik kreeg dit linkje in mijn prive berichten.
Het lijkt me hier wel een gezellig clubje.
Ik zal me hier nog even kort voorstellen.
mijn voorstel pagina staat bij voorstellen.
Ik ben lisette, schrijf hier mee onder lisje.
heb 4 kinderen waaronder 1 tweeling.
15 februari begonnen met afvallen, omdat ik erg schrok, om boven de 100 kilo te zitten.
het lukt me aardig, want inmiddels is er 3,7 kilo af (wel meer nu, maar wil pas maandag weer gewicht doorgeven)
tot schrijfs.
groetjes lisje |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 20:17 |
|
 |

|
|
Heey Charlotte,
Bedankt! ik heb haar een berichtje gestuurd dus wacht op een berichtje terug..
Dames.. ik heb trouwens weer een aantal nieuwe dames .. Onze Link gestuurd.. Ik dacht misschien wel weer leuk om wat nieuwe leden te krijgen toch?! haha er hadden al Dames gereageerd voordat ik dit berichtje kon schrijven hihi
Hallo Minke Welkom!!!
Natuurlijk mag je bij ons aanmelden!
Wat lekker dat je al zoveel kwijt bent! Heerlijk lijkt mij dat
Sanaslank wat is dat? Ik heb er nog nooit van gehoord!
Ow Toevallig moet ik morgen ook weer naar de dietiste en bij mij word dit alles ook gemeten! We horen het!!!
Liefss
Ps: We hebben allemaal een eigen kleurtje dan herken je goed de personen..dus zoek een kleurtje uit zou ik zeggen haha!
Laatst aangepast door Catharina88 op wo 10 mrt 2010 20:19, in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 20:17 |
|
 |
ryan89 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-3-2010 Berichten: 70 Dieet: Gezond eten en niet snoeppen Woonplaats: Enschede
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 20:19 |
|
 |
|
|
|